
Το Nissan Qashqai είναι το πιο ήσυχο οικογενειακό SUV στα 120 χλμ./ώρα | autotriti.gr
Η ανάρτηση & η καλύτερη ηχομόνωση στην καμπίνα βελτίωσαν την ποιότητα κύλισης στο facelift SUV της Nissan.
Οι δύο αυτόματες εκδόσεις των 158 ίππων έχουν το χαμηλότερο θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα, ανάμεσα σε 117 μοντέλα.
Η υβριδική του έκδοση (e-POWER) θυμίζει ηλεκτρικό σε λειτουργία, το αναβαθμισμένο μοντέλο υπόσχεται ακόμη πιο ήσυχη κύλιση.
Το Qashqai με τα 140 άλογα έχει το χαμηλότερο θόρυβο κύλισης από κάθε άλλο χειροκίνητο οικογενειακό SUV.
Nissan Qashqai: Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης, το λένε και οι μετρήσεις του AutoΤρίτη
Οι μετρήσεις σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και ασφάλεια είναι από τις πιο βασικές παραμέτρους αξιολόγησης στο AutoΤρίτη Test Center. Δεν είναι όμως και οι μοναδικές. Το τμήμα μετρήσεων «τσεκάρει» και άλλα χαρακτηριστικά σε κάθε νέο μοντέλο, όπως για παράδειγμα το θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα. Εκείνο που κάνουμε είναι να καταγράφουμε, με τη βοήθεια ντεσιμπελόμετρου, πόση φασαρία (ή όχι) έχει στο εσωτερικό όταν το όχημα κινείται στον αυτοκινητόδρομο, απόρροια είτε από το λάστιχα και την κύλιση, ή την αεροδυναμική σχεδίαση και τη μόνωση της καμπίνας.
Στην παραπάνω μέτρηση το Nissan Qashqai ξεχωρίζει με τη συμπεριφορά του. Αυτό ισχύει σε 3+1 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα, που αποδεικνύουν και με αριθμούς την υψηλή ποιότητα κύλισης.
Η ανάρτηση & η καλύτερη ηχομόνωση στην καμπίνα βελτίωσαν την ποιότητα κύλισης στο facelift SUV της Nissan
Η αποτελεσματική λειτουργία της ανάρτησης είναι απαραίτητο συστατικό σε ένα αυτοκίνητο που αναζητά το καλό πάτημα στο δρόμο και στο Nissan Qashqai αυτό επιτυγχάνεται σε όλες τις εκδόσεις του. Ανεξαρτήτως του αν έχει πίσω ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους (εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον) το Qashqai δίνει μια αίσθηση από premium κατασκευές. Χωρίς να έχει μαλακό -ούτε και σφιχτό πάντως- setup λειτουργεί υποδειγματικά, σιδερώνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς την ίδια στιγμή να παράγει κραδασμούς.
Ακόμη και οι όποιοι θόρυβοι δεν περνούν στο εσωτερικό και δεν διαταράσσουν την ηρεμία των επιβατών χάρη σε μία σειρά από βελτιώσεις που φέρει το ανανεωμένο μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, το facelift Nissan Qashqai είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία Active Noise Cancellation. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα σύστημα που χρησιμοποιεί μικρόφωνα και αντίθετα ηχητικά κύματα για να μειώσει ή να εξαλείψει τον ανεπιθύμητο εξωτερικό θόρυβο, έχοντας αντίστοιχη λειτουργία με τα ακουστικά hi-fi.
Επίσης, υπάρχουν δομικές αναβαθμίσεις στο αμάξωμα. Όπως αναφέρει η Nissan, το μπροστινό τζάμι από 3,6 έχει παχύνει στα 4,6 χλστ. και έχουν επανασχεδιαστεί τα λάστιχα στις πόρτες, συνδυασμός που στην πράξη εμποδίζει τους εξωτερικούς θορύβους να περάσουν στην καμπίνα.

Χάρη στην τεχνολογία Linear Tune από τη Nissan το Qashqai e-POWER αντιλαμβάνεται μόνο του πότε πρέπει να ανεβάσει τις στροφές λειτουργίας του θερμικού μοτέρ για να αντιστοιχούν στις ενεργειακές απαιτήσεις που έχει ο ηλεκτροκινητήρας.
Οι δύο αυτόματες εκδόσεις του Qashqai των 158 ίππων έχουν το χαμηλότερο θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα, ανάμεσα σε 117 μοντέλα
Ανάμεσα σε 117 SUV (μικρά και οικογενειακά βενζίνης, mild hybrid και full υβριδικά), λοιπόν, με το Nissan Qashqai καταγράψαμε το χαμηλότερο θόρυβο στα 120 χλμ./ώρα. Μάλιστα, το δημοφιλές μοντέλο των Ιαπώνων έχει διπλή παρουσία στην κορυφή και στις δύο αυτόματες εκδόσεις των 158 ίππων. Το προσθιοκίνητο mild hybrid Nissan Qashqai σημείωσε 66,1 dB στα 120 χλμ./ώρα και με το 4κίνητο (All-Mode 4x4-i) είδαμε 66,3 dB σε ίδιες συνθήκες οδήγησης.
Για να έχεις μία εικόνα, εδώ υπάρχει αντιστοιχία συγκεκριμένων θορύβων με βάση τα ντεσιμπέλ
- 40 dB: Το κατώτερο όριο ήχου στο αστικό περιβάλλον (βιβλιοθήκες)
- 50 dB: Ήπια βροχόπτωση
- 60 dB: Normal ανθρώπινη συζήτηση
- 65 dB: Ανθρώπινο γέλιο, ξυριστική μηχανή
- 70 dB: Μπάνιο-ντους
- 73 dB: Ηλεκτρική σκούπα ή ξυπνητήρι
- 75 dB: Μηχανή καφέ
- 80 dB: Κουδούνι εξώπορτας σπιτιού
Η υβριδική του έκδοση (e-POWER) θυμίζει ηλεκτρικό σε λειτουργία, το αναβαθμισμένο μοντέλο υπόσχεται ακόμη πιο ήσυχη κύλιση
Το full υβριδικό Nissan Qashqai 190 ίππων είχε την κορυφαία μέτρηση στα 120 χλμ./ώρα με μόλις 65 dB. Τέτοιες τιμές συναντάμε σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και η αλήθεια είναι πως το Nissan Qashqai e-POWER έχει κατ' ουσίαν ηλεκτρική φύση. Ο βενζινοκινητήρας έχει ρόλο γεννήτριας, παράγει ρεύμα και τροφοδοτεί με ενέργεια το ηλεκτρομοτέρ το οποίο κινεί το αμάξωμα. Σε όλα τα παραπάνω, να προσθέσουμε τη συνδρομή του κιβωτίου με τεχνολογία Linear Tune (δες ΕΔΩ πώς δουλεύει), το οποίο εξασφαλίζει γραμμικότητα και στρωτή λειτουργία.
Και γιατί λέμε είχε; Το Nissan Qashqai e-POWER των 190 ίππων δεν είναι πλέον προς διάθεση, διότι έχει αντικατασταθεί από μία αναβαθμισμένη έκδοση στα 204 άλογα. Η Nissan υπόσχεται ακόμη πιο χαμηλό θόρυβο κύλισης - 5,6 dB, (όπως μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ), κάτι που μένει να επιβεβαιωθεί στην αναλυτική δοκιμή του μοντέλου από το AutoΤρίτη Test Center.