• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η κλίση είναι έντονη, αλλά η πρόσφυση δεν επηρεάζεται βοηθώντας το νέο Yaris να διατηρεί την ουδετερότητά του μέχρι το όριο των 74 χλμ./ώρα.

Η αμεσότητα του τιμονιού βοηθά το Toyota Yaris να έχει σωστό turn in, ενώ το πλαίσιο παραμένει άκαμπτο και δέχεται με επιτυχία όλα τα φορτία.

Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας του Yaris έχει αυξημένη κατά 140% ακαμψία, είναι πιο συμμετοχικός και βοηθά το μικρό της Toyota να βγαίνει σχεδόν ευθυγραμμισμένο στην 3η αλλαγή πορείας.

Με πόσα «έστριψε» το νέο Toyota Yaris (+video)

71.280 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/9/2020

H άφιξη του ολοκαίνουργιου Yaris στην ελληνική αγορά επέβαλλε το update στο τεστ αποφυγής κινδύνου (ΕLK TEST), με το μικρό της Toyota να σημειώνει θεαματική βελτίωση και να εντυπωσιάζει με την επίδοσή του, η οποία πλησίασε αυτή των πιο οδηγοκεντρικών ανταγωνιστών του.


To νέο Τoyota Yaris σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση στο τεστ αποφυγής κινδύνου εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα πλατφόρμα, το χαμηλότερο κέντρο βάρους, τα φαρδιά του μετατρόχια, αλλά και το γεγονός πως το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν εξοπλισμένο με ελαστικά Continental EcoContact6, που διακρίνονται για την ακρίβεια στο χειρισμό.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στη δοκιμασία του ELK TEST με το νέο Toyota Yaris έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα 73 χλμ./ώρα. Και παρότι πιστέψαμε πως λόγω του έξτρα βάρους από την μπαταρία (το μοντέλο της δοκιμής ήταν το υβριδικό, ενώ η επίδοση του προηγούμενου έγινε με το συμβατικό 1,5 VVTi-E) θα είχε ενδοιασμούς να ισοφαρίσει την επίδοση αυτή, το νέο Yaris πέρασε με άνεση χωρίς καν εμπλοκή του ESP. Ήταν αισθητή η ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση της νέας πλατφόρμας, αλλά και το καλύτερο πάτημα που εξασφάλισαν τα φαρδιά μετατρόχια και το χαμήλωμα του κέντρου βάρους κατά 15 χλστ.

74 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Αρχικά μας αιφνιδίασε το ξαφνικό ελάφρωμα του τιμονιού, αλλά τελικά το νέο Yaris ολοκλήρωσε επιτυχημένα τη διαδικασία έχοντας ταχύτητα εισόδου τα 74 χλμ./ώρα. Η κλίση δεν προκάλεσε κάποια αισθητή μεταφορά βάρους, τάσεις αναπήδησης δεν εμφανίστηκαν, ενώ το ESP λειτούργησε διακριτικά και απόλυτα αποτελεσματικά φρενάροντας στιγμιαία τους κατάλληλους τροχούς εξαφανίζοντας την υποστροφή τάση, αλλά και χαλιναγωγώντας τον πίσω άξονα. Ο τελευταίος είναι αρκετά πιο «ζωντανός» συμβάλλοντας με τη σειρά του στην αναβαθμισμένη δυναμική του νέου Yaris.

75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στην επαναλαμβανόμενη προσπάθειά του στα 75 χλμ./ώρα, το Toyota Yaris είχε μερικά οριακά επιτυχημένα περάσματα, αλλά για να παραμείνει εντός… τροχιάς χρειάστηκε να επιστρατευτούν οι δεξιότητες των έμπειρων δοκιμαστών μας, τις οποίες ο μέσος καθημερινός οδηγός δεν μπορεί να εφαρμόσει στο δρόμο. Σε κάθε περίπτωση οι ομαλές και απόλυτα προοδευτικές αντιδράσεις, του πλαισίου που δεν έφεραν σε δύσκολη θέση τους επιβάτες ακόμα και στην αποτυχημένη προσπάθεια με 77 χλμ./ώρα (επίδοση ρεκόρ για την κατηγορία του απόλυτα οδηγοκεντρικού Ford Fiesta). Αν και εκτός πραγματικότητας πάντως, η προσπάθεια με αυτά τα χιλιόμετρα μας έδειξε ελεγχόμενη υποστροφή παρά τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος, αλλά και μέτρια απόκριση στο τιμόνι.

Γενική αίσθηση οδηγού:
Aν και με σχετικά ελαφρύ τιμόνι στο όριο, το νέο Toyota Yaris έχει «ζωντανή» και άκρως αποτελεσματική συμπεριφορά. Το ESP φάνηκε να επεμβαίνει περισσότερο στις χαμηλές ταχύτητες, παρά στις υψηλές.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων:
Καμία αίσθηση ανασφάλειας ακόμα και όταν το όριο ξεπεράστηκε κατά πολύ. Το πίσω μέρος έχει μια ευχάριστη «ζωντάνια», που ήταν αισθητή, όπως και η κλίση όμως.


 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)