ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line

1.213 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2025)
Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line
4 Φωτογραφίες »

Tο πακέτο R-Line κοστίζει 4 χιλιάρικα παραπάνω από το βασικό με ίδιο κινητήρα.
Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη (15 χλστ.) και πιο σφιχτή για να είναι πιο σπορ στο δρόμο.
Σε εμφάνιση έχει αρκετές αλλαγές μέσα – έξω, και ωραία μπάκετ καθίσματα.
Τσίμπησε λίγο σε κατανάλωση (7,3 από 7,1 λτ./100 χλμ.) λόγω ζάντας.

autotriti team

Tο πακέτο R-Line κοστίζει 4 χιλιάρικα παραπάνω από το βασικό με ίδιο κινητήρα

Το κόστος απόκτησης του ανανεωμένου Volkswagen Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG ξεκινά από τα 31.980 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση More. Από εκεί και πέρα για το μοντέλο της δοκιμής μας με το πακέτο R-Line, η τιμή ανεβαίνει στα 35.980 ευρώ. Τα 4 παραπάνω χιλιάρικα δεν είναι και λίγα, ενώ δεν είναι στάνταρ η ανάρτηση DCC. Δείτε αναλυτικότερα τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων κάνοντας κλικ εδώ.

Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη (15 χλστ.) και πιο σφιχτή για να είναι πιο σπορ στο δρόμο

Η έκδοση R-Line δεν αφορά μόνο τις εντυπώσεις, αλλά και την ουσία μιας και η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. και έχει πιο σφιχτή ρύθμιση. Θα θέλαμε να έχει και στάνταρ την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση DCC, που πάντως χρεώνεται λογικά (650 ευρώ) και είναι ένα έξτρα που θα επιλέγαμε.


Η έκδοση R-Line δεν έχει χάσει σχεδόν τίποτα από την αρμονική ισορροπία που προσφέρει το Golf με τα 150 άλογα ανάμεσα στην ποιότητα κύλισης και στην αποτελεσματική διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος.
4 Φωτογραφίες »

Η έκδοση R-Line δεν έχει χάσει σχεδόν τίποτα από την αρμονική ισορροπία που προσφέρει το Golf με τα 150 άλογα ανάμεσα στην ποιότητα κύλισης και στην αποτελεσματική διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος.

Σε εμφάνιση έχει αρκετές αλλαγές μέσα – έξω, και ωραία μπάκετ καθίσματα

Εξωτερικά, το Golf R-Line φέρει όλες τις (διακριτικές) πινελιές φρεσκάδας στην εμφάνιση της ανανεωμένης 8ης γενιάς του, και ξεχωρίζει με τους σπορ προφυλακτήρες, τα πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τις απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και το λογότυπο R στη μάσκα και στα φτερά. Επίσης «πατάει» σε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/40. Στην καμπίνα από την άλλη, τη διαφορά κάνουν οι ταπετσαρίες και κάποιες σπορτίφ λεπτομέρειες, όπως τα αλουμινένια πεντάλ, ξεχωρίζουν κυρίως όμως τα «top sport» καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα. 

Τσίμπησε λίγο σε κατανάλωση (7,3 από 7,1 λτ./100 χλμ.) λόγω ζάντας

Το ήπια υβριδικό σύνολο των 150 ίππων είναι σπιρτόζο, καταφέρνοντας να πετύχει την κορυφαία επίδοση στο 80-120 χλμ./ώρα ανάμεσα στα 24 μοντέλα της κατηγορίας του. Δηλαδή θα προσπεράσει πιο γρήγορα από κάθε άλλο μικρομεσαίο μοντέλο (πλην ηλεκτρικών και plug-in hybrid). Λόγω των στάνταρ τροχών των 18 ιντσών όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν μικρή αύξηση στην κατανάλωση (7,3 από 7,1 λτ./100 χλμ. σε σύγκριση με το «απλό» Golf 1,5 eTSI των 150 ίππων), ενώ για ένα γρ. CO2/χλμ. (123) πληρώνει 79 ευρώ τέλη (μηδενικά στη βασική έκδοση). 

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf 1,5 eTSI με τους 150 ίππους και το πακέτο R-Line

Σελίδα 2Εσωτερικό: Tα καθίσματα κάνουν τη διαφορά
Σελίδα 3Κινητήρας: Πάντα δυναμικές επιδόσεις, τσίμπησε λίγο η κατανάλωση και πληρώνει τέλη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με χαμηλωμένη ανάρτηση και στάνταρ τροχούς 18 ιντσών
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
Cupra