
Έρχεται συνεργασία Mercedes & BMW για κινητήρες βενζίνης;
Γερμανικά και βρετανικά μέσα αναφέρουν πως φημολογείται συνεργασία των δύο premium κολοσσών.
Αφορά 4κύλινδρους κινητήρες για τα νέα μοντέλα που θα μπουν στην παραγωγή το 2027.
Η καθυστέρηση της επικράτησης της ηλεκτροκίνησης και οι δασμοί του Trump η βασική αιτία.
Στις συνομιλίες συμμετέχουν και τα δύο μεγάλα αφεντικά των εταιρειών.
autotriti team
Γερμανικά και βρετανικά μέσα αναφέρουν πως φημολογείται συνεργασία των δύο premium κολοσσών
Λίγοι θα περίμεναν ένα τέτοιο νέο, ωστόσο σύμφωνα με το γερμανικό μέσο Manager Magazin, Mercedes και BMW βρίσκονται σε συζητήσεις για μεταξύ τους συνεργασία στον τομέα των κινητήρων, με στόχο την μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής, αλλά και στην εναρμόνιση με τα νέα πρότυπα ρύπων Euro7.
Αφορά 4κύλινδρους κινητήρες για τα νέα μοντέλα που θα μπουν στην παραγωγή το 2027
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η συνεργασία σε πρώτο στάδιο αφορά τη χρήση από την Mercedes του 2λιτρου και 4κύλινδρου turbo Β48 βενζινοκινητήρα της BMW που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στα νέα μοντέλα της, ως μέρος του κινητήριου συνόλου. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορούσε να ταιριάξει ευκολότερα με plug-in υβριδικά σύνολα ή ως range extender σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Η χρήση τους αφορά τα νέα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα της Mercedes, όπως η plug-in έκδοση των νέων CLA και GLA, μιας και ο νέος 2λιτρος 4κύλινδρος Μ252 της Mercedes που χρησιμοποιείται στην υπάρχουσα ήπια υβριδική CLA, δεν ταιριάζει σε plug-in σύνολα.
Στις συνομιλίες συμμετέχουν και τα δύο μεγάλα αφεντικά των εταιρειών
Παρότι οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώνονται επίσημα, οι συνομιλίες φαίνεται να είναι αρκετά σοβαρές, ενώ σε αυτές συμμετέχουν και τα δύο «μεγάλα κεφάλια» των εταιρειών, ο Ola Kallenius της Mercedes και ο Oliver Zipse της BMW. Μάλιστα, μια τέτοια εξέλιξη θα έδινε μεγαλύτερη άνεση στην Mercedes για να ασχοληθεί με τους μεγαλύτερους βενζινοκινητήρες με περισσότερους από 6 κυλίνδρους, που «φοράνε» οι ναυαρχίδες και τα supercar της.
Η καθυστέρηση της επικράτησης της ηλεκτροκίνησης και οι δασμοί του Trump η βασική αιτία
Η κίνηση αυτή φαίνεται να είναι αποτέλεσμα της καθυστέρησης απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2030, αλλά και των δασμών που επιβάλλει ο Trump στις εισαγωγές στις ΗΠΑ. Έτσι στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση για κοινή μονάδα παραγωγής κινητήρων ανάμεσα στις δύο φίρμες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, προς αποφυγή των δασμών.