• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μοντέρνο και σπορτίφ είναι το εσωτερικό. Η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στο λογότυπο πάνω στο τιμόνι. Όλα τα άλλα είναι ίδια.

Εσωτερικό: Βρείτε τις διαφορές

37.774 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2016

Ενώ με την εξωτερική σχεδίαση οι δύο εταιρείες έχουν καταφέρει να διαφοροποιηθούν, στο εσωτερικό γίνεται αμέσως φανερό πως πρόκειται για δίδυμα μοντέλα, και μάλιστα μονοζυγωτικά (πανομοιότυπα). Η high-tech οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι ίδια και με το ίδιο interface, ο πίνακας οργάνων δεν διαφέρει, το ίδιο ισχύει και για τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού ή τα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα. Η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στο σήμα στο κέντρο του τιμονιού, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα εντοπίσετε τις διαφορές στα πλαϊνά των θυρών. Σε κάθε περίπτωση, η αίσθηση που αποκομίζουν οι δύο επιβάτες είναι πως βρίσκονται σε ένα σπορ και οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο. Όσο, τέλος, για την ποιότητα των υλικών; Από την επαφή που είχαμε πρόσφατα με το ιαπωνικό μοντέλο στο εξωτερικό, θα πούμε πως είναι εξαιρετική, ενώ άριστη είναι και η συναρμογή. 

 
  • Code

    Απο το νηπιο λατρευα το Viper και το 124 ειναι οτι πλησιεστερο θα βρω ποτε(οικονομικα/εμφανισιακα) στο αμαξι που αγαπησα σαν παιδι. Δεν εχω να πω κατι αλλο.

      2
  • ΚΩΣΤΑΣ

    Mx-5 ασυζητητί λόγω ατμοσφαιρικών ολοκαίνουργιων κινητήρων που δεν χαλάνε ούτε στην άλλη ζωή,εμφάνισης αλλά και πολύ καλύτερου ονόματος που σημαίνει καλύτερη μεταπώληση.

      2
  • Θανάσης Ζαντές

    Το ίδιο άρθρο έχει ξαναμπεί πριν από λίγο καιρό και το βλέπω ξανά σαν δημοσίευση στις 4/2/16 χωρίς τα παλιά σχόλιά μας ..... Δεν αντιλαμβάνομαι τον σκοπό .Είχα πει τότε σαν ιδιοκτήτης του ΜΧ-5 1,8 του 2009 ότι και τα δυο είναι χάρμα οφθαλμών και μιας και απευθύνονται σε νέους η σε μεγαλύτερους σαν κι εμένα με νεανική καρδιά θα πρέπει οι εταιρείες να το βγάλουν σε χαμηλό κόστος έτσι ώστε η απόκτησή του να είναι πιο εύκολη από τους νέους . Περίμενα ότι μετά από πολύ καιρό η FIAT θα μας παρουσίαζε κάτι καλό όπως το τότε χάρμα οφθαλμών Χ1/9 , έστω και σαν εξωτερική διαφοροποίηση που κατ' αναλογία τότε είχε πουλήσει καλά. Θα πρότεινα το ΜΧ-5 μάλον με τον κινητήρα που επιτέλους , αν έχω καταλάβει καλά , έφτιαξε η MAZDA που συνδυάζει οικονομία και χωρίς ουσιαστική διαφορά στις επιδόσεις στον δρόμο από τον ανταγωνιστή του και δεν είναι συνεργαζόμενης εταιρείας (πχ FORD) παρά της FIAT που εφαρμόζει (την παλιά για τους μεγαλύτερους )και λεγόμενη σήμερα (για λόγους marketing) μόδα του downsizing που μετά από λίγο χρόνο και χιλιόμετρα θα μετρήσουν όλοι τα κόστη . Θα περίμενα επίσης σαν σύγχρονες κατασκευές να είναι ασφαλείς πρώτα απ' όλα αξιόπιστες τεχνικά και μετά οικονομικές .Όποιος θέλει και επιδόσεις θα πρέπει η να κοιτάξει άλλα και πολύ ακριβότερα η να απευθυνθεί σε οίκους βελτιώσεων μετά από πολύ προσοχή και κόστος που δεν προτείνω . Επίσης θα με ενδιέφερε η χώρα κατασκευής λοιπά τεχνικά στοιχεία και τα αποτελέσματα των crash tests .Περιμένω να τα δω να κυκλοφορούν.

      1
  • Giorgio

    Και τα δύο μοντέλα σχεδιαστικά και εμφανισιακά δείχνουν όμορφα.Το μεν MX-5 διατηρεί την κλασσική γραμμή των Ιαπωνέζικων roadster με μια μοντέρνα πινελιά.Από την άλλη το 124 Spider έχει κάτι από barchetta και κάτι από την παλιά 124 με καμπύλες μπροστά, και πίσω κάτι από το παλιό 124 και κάτι περισσότερο αμερικάνικο παρά Ιταλικό. Αυτό φυσικά κάνει το 124 να δείχνει πιο ιδιαίτερο αφού έχει ένα design μίξ, Ιταλοαμερικάνικου στύλ. 'Οσο αφορά τους κινητήρες το ΜΧ-5 με 131 άλογα τελική 205 και 0-100 σε 8,3 δ.λ και κατανάλωση γύρω στα 6 λ.τ και εκπομπές καυσαερίου 137 CO2. To 124 πληροφορίες από ALVOLANTE ιταλικό περιοδικό 140 άλογα τελική 215 και 0-100 σε 7,5 δ.λ και κατανάλωση γύρω στα 7 λ.τ και εκπομπές καυσαερίου 148 CO2. Τιμή στην Ιταλία ΜΧ-5 από 23.000 ευρώ,25.500 με πιο πλούσιο,27.000 με full και 124 spider από 28.000 ευρώ περίπου με σχετικά πλούσιο εξοπλισμό. Σίγουρα από αυτά τά στοιχεία είναι ξεκάθαρο ότι το MX-5 είναι πιο αργό αλλά η τιμή του 124 τζιμπάει αρκετά και μειονεκτεί στο ότι εκπέμπει υψηλούς ρύπους 148 CO2 πού είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο παραγωγής 2016 την στιγμή που όλα τα μοντέλα Mercedes Slc 1.6 129 CO2 AUDI A3 CABRIO 1.4 125 CO2 είναι πολύ πιο οικολογικά παρόλο που είναι πιο βαριά. Το ΜΧ-5 βέβαια και αυτό η τιμή του είναι καλύτερη αλλά και αυτό μηχανικά στις εκπομπές είναι κάτω από τον μέσο όρο των 130CO2 που θα έπρεπε να είναι. Συμπέρασμα,το ΜΧ-5 στην απλή του έκδοση για 23.000 καλό.Αν ψάχνεις όμως ένα ΜΧ-5 με πλουσιότερο εξοπλισμό τότε καλύτερα στο 124 γιατί θα σου έρθει το ίδιο και θα έχεις ένα roadster πιο ιδιαίτερο.

      1
  • Γιώργος

    η mazda μόνο το mx-5 και αν εχει μεταπωλητική αξία. όλα τα άλλα μοντέλα της είναι λίγο κάτω από το μέσο όρο. δεδομένου του πολύ μεγαλύτερου ονόματος της fiat και σίγουρα τη διαχρονικότητα η επιλογή του είναι μονόδρομος. από το mx-5 μόνο η έκδοση RF παρουσιάζει ενδιαφέρον