Χαμηλό κέντρο βάρους, κατανομή 50-50 και συνολικό βάρος 1 τόνος είναι τα high-lights της κατασκευής. Εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει γίνει σε όλο το αμάξωμα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χαμηλό κέντρο βάρους, κατανομή 50-50 και συνολικό βάρος 1 τόνος είναι τα high-lights της κατασκευής. Εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει γίνει σε όλο το αμάξωμα.

Βάρος: Πούπουλα!

47.708 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2016)

Αν κάτι σε κάνει να αναφωνήσεις με θαυμασμό διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, αυτό είναι το βάρος τους. Μόλις 975 κιλά ζυγίζει το MX-5, 1.050 κιλά δείχνει η ζυγαριά για το 124 Spider. Πρόκειται δηλαδή για δύο… εξαιρετικά ελαφριές κατασκευές κάτι που επηρεάζει ευεργετικά τόσο την κατανάλωση, όσο και την οδική τους συμπεριφορά. Βέβαια, για να καταφέρουν οι μηχανικοί των δύο εταιρειών να ρίξουν τόσο πολύ το βάρος (ενδεικτικά το MX-5 έχει χάσει 100 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και αυστηρή δίαιτα στους τομείς κινητήρας, κιβώτιο και υλικά στο εσωτερικό.
Μετά το βάρος, είναι η ίδια η κατασκευή και η προσπάθεια που έχει γίνει ώστε η κατανομή να είναι στο 50-50 και το κέντρο όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Συγκεκριμένα, τα άκρα είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά (οι ζώνες απορρόφησης ενέργειας σύγκρουσης, τα φτερά και το καπό είναι αλουμίνιο), ο κινητήρας είναι τραβηγμένος προς το κέντρο και πίσω από τον μπροστινό άξονα, το κιβώτιο στο κέντρο, κάτω από τα πόδια του οδηγού, ενώ ο οδηγός κάθεται πολύ χαμηλά (πιο χαμηλά από ποτέ στην περίπτωση του ιαπωνικού roadster). Το αποτέλεσμα;
Είτε με το σήμα της Fiat, είτε με αυτό της Mazda πρόκειται για light-weight sports car…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD TRANSIT CONNECT LEASING
SEAT