To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, χωρίς να χάνει την άνεσή του στο δρόμο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, χωρίς να χάνει την άνεσή του στο δρόμο.

Στο δρόμο: Focus το πιο σπορτίφ, Pulsar και Auris τα πιο άνετα

(14/8/2016)

Πολύ καλή ασφάλεια και άνεση συνδυάζουν τα 3 μικρομεσαία του θέματός μας, με κάθε ένα εξ αυτών να διαθέτει ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα (Pulsar, Auris) ή πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (Focus). Στην πράξη, το Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό εκ των τριών. Προσφέρει ένα αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας στον οδηγό, έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, άκαμπτο πλαίσιο, αποτελεσματικά φρένα και κοφτερό τιμόνι που παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση. Παράλληλα, η ανάρτηση φροντίζει ώστε να φιλτράρονται αποτελεσματικά οι ανωμαλίες του δρόμου. Στο Auris, το ιαπωνικό μικρομεσαίο δίνει έμφαση στην άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να υστερεί πολύ σε δυναμισμό. Το τιμόνι είναι ακριβές και με αρκετά καλή αίσθηση, ωστόσο είναι λίγο ελαφρύ σε βάρος. Τα φρένα από την άλλη είναι αποτελεσματικά, ενώ και ο θόρυβος λόγω και της πολύ καλή αεροδυναμικής, παραμένει μειωμένος στην εθνική. 
To Pulsar από την πλευρά του στρέφεται και αυτό περισσότερο προς την άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να διαχειρίζεται με ευκολία ακόμη και τις πιο απότομες κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ παράλληλα η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, αφήνει εκτός εσωτερικού τους παρασιτικούς θορύβους. 
Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το Pulsar εμφανίζει ουδέτερες αντιδράσεις, με το τιμόνι να έχει ικανοποιητική αίσθηση, αλλά να μην είναι τόσο γρήγορο.

Στο δρόμο το Toyota Auris ξεχωρίζει για την καλή άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε 
κάθε περίπτωση.

Στο δρόμο το Toyota Auris ξεχωρίζει για την καλή άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε κάθε περίπτωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green