" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εμπρόσθια χρωμιωμένη μάσκα, τονίζει και τον πολυτελή χαρακτήρα του Focus, μαζί με τα LED φωτιστικά.

Πιο στρογγυλεμένο συνολικά το Pulsar, με όμορφο εμπρόσθιο τμήμα που φιλοξενείται η σε σχήμα «V» μάσκα της Nissan.

Στο Auris το εμπρόσθιο τμήμα είναι περισσότερο σφηνοειδές και μαζί με τη σχεδίαση των φώτων, χαρίζει μια πολύ μοντέρνα παρουσία.

Focus vs Auris vs Pulsar

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2016

Τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας μπορούν να παίξουν με άνεση το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας και παράλληλα, να το συνδυάσουν με χαμηλή κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δεν ξεπερνάνε τα 5,0 λτ./100 χλμ.

 
Ford Focus 1,5 TDCi
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, απόδοση-επιδόσεις
- Εσωτερικό πλάτος &ύψος πίσω, χειρισμός infotainment

Toyota Auris 1,4 D-4D
+ Οικονομία κινητήρα, ποιότητα κύλισης-άνεση, 3+3 χρόνια εγγύηση
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση

Nissan Pulsar 1,5 dCi
+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, σχέση τιμής-αξίας, άνεση-ποιότητα κύλισης
Οδηγικός χαρακτήρας, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω

Σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οικογενειακό της εποχής, το πόσο «καίει» μετράει περισσότερο ίσως από ποτέ. Γιατί, με το οικογενειακό είναι που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα, αυτό με το οποίο θα πας ένα ταξίδι, αλλά και παράλληλα, αυτό με το οποίο θα κάνεις το καθημερινό πήγαινα-έλα στη δουλειά, μιας και καμιά οικογένεια δεν έχει πλέον 2 αυτοκίνητα. 
Πολλά χιλιόμετρα σημαίνουν λοιπόν και πολλά έξοδα για την τσέπη και άρα, το όσο λιγότερο καίει ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του. Εμείς λοιπόν, σε αυτό το θέμα συγκρίνουμε τρία οικογενειακά, μικρομεσαία αυτοκίνητα με οικονομικούς diesel κινητήρες, που καίνε πολύ λίγο με βάση τις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης. Η σύγκριση γίνεται σε όλους τους τομείς της υπόστασής τους, ώστε να δούμε ποιο είναι και η καλύτερη αγορά.

Σχεδίαση: Πιο μοντέρνα τα Focus και Auris
Ξεκινώντας με το Ford Focus, το μικρομεσαίο μοντέλο διακρίνεται για τη μοντέρνα του εικόνα, με το εμπρόσθιο τμήμα όπου ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα που χαρίζει πολυτέλεια, οι νευρώσεις στο καπό και τα LED φανάρια. Το Toyota Auris, από την άλλη, υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές, που καταλήγουν σε ένα σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με μοντέρνα φωτιστικά. Πιο συγκρατημένη είναι η εικόνα του Nissan Pulsar, σε ένα κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα με πολλές καμπύλες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.

 
  • Japanlover

    Μια είναι η επιλογή Nissan Pulsar 1.5 dCi. Διότι εξαιρετική αντιπροσωπία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς dCi.

      8
  • chris

    Από τα 3 θα διάλεγα το pulsar όμορφο νεανικο πλούσιο σε αξοπλισμο και έχει και τα γονίδια του GTR (έκδοση nismo)

      7
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.

      4
  • Πειραιωτης

    Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του. Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.

      4
  • Σταυρος

    τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;

     

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »