Focus vs Auris vs Pulsar
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Focus vs Auris vs Pulsar

(14/8/2016)

Τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας μπορούν να παίξουν με άνεση το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας και παράλληλα, να το συνδυάσουν με χαμηλή κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δεν ξεπερνάνε τα 5,0 λτ./100 χλμ.

Ford Focus 1,5 TDCi
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, απόδοση-επιδόσεις
- Εσωτερικό πλάτος &ύψος πίσω, χειρισμός infotainment
Toyota Auris 1,4 D-4D
+ Οικονομία κινητήρα, ποιότητα κύλισης-άνεση, 3+3 χρόνια εγγύηση
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση
Nissan Pulsar 1,5 dCi
+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, σχέση τιμής-αξίας, άνεση-ποιότητα κύλισης
Οδηγικός χαρακτήρας, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οικογενειακό της εποχής, το πόσο «καίει» μετράει περισσότερο ίσως από ποτέ. Γιατί, με το οικογενειακό είναι που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα, αυτό με το οποίο θα πας ένα ταξίδι, αλλά και παράλληλα, αυτό με το οποίο θα κάνεις το καθημερινό πήγαινα-έλα στη δουλειά, μιας και καμιά οικογένεια δεν έχει πλέον 2 αυτοκίνητα. 
Πολλά χιλιόμετρα σημαίνουν λοιπόν και πολλά έξοδα για την τσέπη και άρα, το όσο λιγότερο καίει ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του. Εμείς λοιπόν, σε αυτό το θέμα συγκρίνουμε τρία οικογενειακά, μικρομεσαία αυτοκίνητα με οικονομικούς diesel κινητήρες, που καίνε πολύ λίγο με βάση τις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης. Η σύγκριση γίνεται σε όλους τους τομείς της υπόστασής τους, ώστε να δούμε ποιο είναι και η καλύτερη αγορά.
Σχεδίαση: Πιο μοντέρνα τα Focus και Auris
Ξεκινώντας με το Ford Focus, το μικρομεσαίο μοντέλο διακρίνεται για τη μοντέρνα του εικόνα, με το εμπρόσθιο τμήμα όπου ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα που χαρίζει πολυτέλεια, οι νευρώσεις στο καπό και τα LED φανάρια. Το Toyota Auris, από την άλλη, υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές, που καταλήγουν σε ένα σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με μοντέρνα φωτιστικά. Πιο συγκρατημένη είναι η εικόνα του Nissan Pulsar, σε ένα κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα με πολλές καμπύλες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.

Η εμπρόσθια χρωμιωμένη μάσκα, τονίζει και τον πολυτελή χαρακτήρα του Focus, μαζί με τα LED φωτιστικά.

Η εμπρόσθια χρωμιωμένη μάσκα, τονίζει και τον πολυτελή χαρακτήρα του Focus, μαζί με τα LED φωτιστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center