" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εμπρόσθια χρωμιωμένη μάσκα, τονίζει και τον πολυτελή χαρακτήρα του Focus, μαζί με τα LED φωτιστικά.

Πιο στρογγυλεμένο συνολικά το Pulsar, με όμορφο εμπρόσθιο τμήμα που φιλοξενείται η σε σχήμα «V» μάσκα της Nissan.

Στο Auris το εμπρόσθιο τμήμα είναι περισσότερο σφηνοειδές και μαζί με τη σχεδίαση των φώτων, χαρίζει μια πολύ μοντέρνα παρουσία.

Focus vs Auris vs Pulsar

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2016

Τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας μπορούν να παίξουν με άνεση το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας και παράλληλα, να το συνδυάσουν με χαμηλή κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δεν ξεπερνάνε τα 5,0 λτ./100 χλμ.

 
Ford Focus 1,5 TDCi
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, απόδοση-επιδόσεις
- Εσωτερικό πλάτος &ύψος πίσω, χειρισμός infotainment

Toyota Auris 1,4 D-4D
+ Οικονομία κινητήρα, ποιότητα κύλισης-άνεση, 3+3 χρόνια εγγύηση
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση

Nissan Pulsar 1,5 dCi
+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, σχέση τιμής-αξίας, άνεση-ποιότητα κύλισης
Οδηγικός χαρακτήρας, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω

Σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οικογενειακό της εποχής, το πόσο «καίει» μετράει περισσότερο ίσως από ποτέ. Γιατί, με το οικογενειακό είναι που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα, αυτό με το οποίο θα πας ένα ταξίδι, αλλά και παράλληλα, αυτό με το οποίο θα κάνεις το καθημερινό πήγαινα-έλα στη δουλειά, μιας και καμιά οικογένεια δεν έχει πλέον 2 αυτοκίνητα. 
Πολλά χιλιόμετρα σημαίνουν λοιπόν και πολλά έξοδα για την τσέπη και άρα, το όσο λιγότερο καίει ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του. Εμείς λοιπόν, σε αυτό το θέμα συγκρίνουμε τρία οικογενειακά, μικρομεσαία αυτοκίνητα με οικονομικούς diesel κινητήρες, που καίνε πολύ λίγο με βάση τις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης. Η σύγκριση γίνεται σε όλους τους τομείς της υπόστασής τους, ώστε να δούμε ποιο είναι και η καλύτερη αγορά.

Σχεδίαση: Πιο μοντέρνα τα Focus και Auris
Ξεκινώντας με το Ford Focus, το μικρομεσαίο μοντέλο διακρίνεται για τη μοντέρνα του εικόνα, με το εμπρόσθιο τμήμα όπου ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα που χαρίζει πολυτέλεια, οι νευρώσεις στο καπό και τα LED φανάρια. Το Toyota Auris, από την άλλη, υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές, που καταλήγουν σε ένα σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με μοντέρνα φωτιστικά. Πιο συγκρατημένη είναι η εικόνα του Nissan Pulsar, σε ένα κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα με πολλές καμπύλες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.

 
  • Japanlover

    Μια είναι η επιλογή Nissan Pulsar 1.5 dCi. Διότι εξαιρετική αντιπροσωπία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς dCi.

      8
  • chris

    Από τα 3 θα διάλεγα το pulsar όμορφο νεανικο πλούσιο σε αξοπλισμο και έχει και τα γονίδια του GTR (έκδοση nismo)

      7
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.

      4
  • Πειραιωτης

    Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του. Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.

      4
  • Σταυρος

    τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;

     

All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »