Αλουμινένιες λεπτομέρειες και κόκκινες πινελιές χρωματίζουν το ευρύχωρο και γεροδεμένο εσωτερικό του Clio RS

Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακό ταχύμετρο.

Βγάζουν μάτι τα τεράστια paddles για τις αλλαγές σχέσεων που είναι πακτωμένα στην κολώνα του τιμονιού

Αποκλειστικά με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC είναι διαθέσιμο το νέο Clio RS.

Σπορτίφ πινελιές σε τιμόνι, πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων για το ποιοτικό εσωτερικό του Fiesta ST.

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων για το Fiesta ST με θετικό επιλογέα.

Πλήρης ο πίνακας οργάνων του Fiesta ST. Υπερβολική η ένδειξη 260 για το ταχύμετρο.

Απίθανα τα μπάκετ της Recaro, που αποτελούν ειδοποιό διαφορά στην καμπίνα του Fiesta ST σε σχέση με τις απλές εκδόσεις

Εσωτερικά: Ποιοτικά και με σπορτίφ διάκοσμο

76.557 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2015

Όπως και η εξωτερική του εμφάνιση, έτσι και το εσωτερικό του Fiesta ST είναι διακριτικά σπορ, παρά πολεμικό. Οι διαφορές σε σχέση με τα συμβατικά αδέλφια του εντοπίζονται στις αλουμινένιες επενδύσεις και τα λογότυπα ST σε τιμόνι και μαρσπιέ, καθώς και στις καθισματάρες της Recaro που παρέχουν ιδανική πλευρική και οσφυϊκή στήριξη. Για την ακρίβεια αγκαλιάζουν αμέσως το σώμα σου και σε προκαλούν να πιέζεις συνεχώς το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. 
Όσο για την ποιότητα ή την εργονομία; Αυτές είναι σε καλά επίπεδα με μαλακά στην αφή υλικά για το πάνω μέρος του ταμπλό και πλαστικά με καλή συναρμογή που δείχνουν ότι θα αντέξουν στις καταπονήσεις ένεκα της σφιχτής ανάρτησης. 
Σε ανάλογο ύφος βρίσκεται και το εσωτερικό του Renault Clio RS, που διαφοροποιείται σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις κυρίως με τα μπάκετ καθίσματα, τις κόκκινες ραφές και επενδύσεις, τον πίνακα οργάνων, όπως και τα διάσπαρτα στοιχεία αλουμινίου (επενδύσεις, πεντάλ κτλ.). Μάτι βγάζουν τα τεράστια paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές ταχυτήτων, που είναι σταθερά πακτωμένα στην κολόνα.  
Αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής αυτή κρίνεται καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ χωρίς προβλήματα είναι και η εργονομία. Αν θέλαμε να του προσάψουμε κάτι αυτό θα ήταν ότι δεν σου ανεβάζει αμέσως την αδρεναλίνη και ότι θυμίζει αρκετά τις συμβατικές εκδόσεις. 
Από την άλλη, μας άρεσαν σε άνεση και πλευρική στήριξη τα μπάκετ καθίσματα, και η γραμμή στο κέντρο του τιμονιού που σε βοηθάει στο να στοχεύσεις το apex της στροφής. 
Αν και λίγη σημασία έχει σε τέτοιου είδους κατασκευές, το Clio κερδίζει τη μάχη της ευρυχωρίας σε καμπίνα και πορτ μπαγκάζ.