.jpg)
Ακόμα μία ανανέωση για το ιαπωνικό σεντάν.
Ελάχιστες αλλαγές στο εξωτερικό.
Στάνταρ δύο 12άρες οθόνες στην καμπίνα και η σουίτα Safety System +.
Υβριδικό ή με V6 έως 311 άλογα.
Από το 2026 σε ορισμένες αγορές.
Ακόμα μία ανανέωση για το ιαπωνικό σεντάν
Η Lexus αποφάσισε να φρεσκάρει το IS με σκοπό το πολυτελές σεντάν να συνεχίσει να προσφέρεται αναβαθμισμένο στις αγορές, μέχρι να παραδώσει τα ηνία στη νέα γενιά. Μετά την ανανέωση που έλαβε, το ιαπωνικό μοντέλο επωφελήθηκε από νέα σχεδίαση, τόσο μέσα όσο και έξω, ενώ εξοπλίστηκε με επιπλέον συστήματα ασφαλείας.
Ελάχιστες αλλαγές στο εξωτερικό
Η Lexus υπογραμμίζει πως μετά τις αλλαγές που έκανε στο εξωτερικό, το μήκος του IS είναι πλέον αυξημένο κατά 10 χιλιοστά, πιθανότατα χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Η μάσκα έχει αλλάξει ελαφρώς, ενώ το αμάξωμα μπορεί να βαφτεί σε ένα νέο γκρι χρώμα (Neutrino Gray), που προστίθεται στην γκάμα. Η τελευταία μετρά οκτώ συνολικά επιλογές. Από κει και πέρα, διατίθενται νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών (18άρες ζάντες στάνταρ), μαζί με κόκκινες δαγκάνες φρένων που φέρουν το λογότυπο της Lexus, ενώ στο πίσω μέρος νέα είναι η αεροτομή.
Στάνταρ δύο 12άρες οθόνες στην καμπίνα και η σουίτα Safety System +
Στην καμπίνα, οι επιβάτες θα βρουν δύο οθόνες με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Η μία φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και η δεύτερη το σύστημα infotainment. Αμφότερες είναι μέρη του βασικού εξοπλισμού. Οι αλλαγές στις οποίες προχώρησε η Lexus περιλαμβάνουν τα χειριστήρια κλιματισμού, τη στιγμή που οι κυκλικοί αεραγωγοί έχουν αντικατασταθεί με νέους, που χαρακτηρίζονται από στρογγυλεμένες γωνίες.
Τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, μπορούν να ενεργοποιηθούν από μπουτόν που βρίσκονται στην ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, όπου ανάμεσα από άλλα χαρακτηριστικά έχουν τοποθετηθεί ένα ασύρματο pad φόρτισης και θύρες USB-C. Επιπρόσθετα, το αναβαθμισμένο IS φέρει την τελευταία σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας οδηγού της Toyota, Safety System +.
Υβριδικό ή με V6 έως 311 άλογα
Το ανανεωμένο Lexus IS θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις τις IS 350 και IS 300h. Η πρώτη διατίθεται με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, ενώ η δεύτερη είναι αυστηρά πισωκίνητη. Αλλαγές στους κινητήρες δεν αναφέρονται. Ως εκ τούτου, το υβριδικό IS 300h θα συνεχίσει να έρχεται με κινητήρα 2,5 λίτρων και 220 άλογα, ενώ το πιο ισχυρό IS 350 με έναν V6 κινητήρα 3,5 λίτρων που αποδίδει 311 άλογα.
Συνέχεια του άρθρου >>>