Οδηγικά το Honda Jazz e:HEV σε κερδίζει με την ευκολία στην οδήγηση και την ευχρηστία μέσα στα στενά της πόλης, τη στιγμή που στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και άνετο.
Οδηγικά, απλώς και μόνο η παρουσία αυτόματου κιβωτίου από κοινού με την διευρυμένη ηλεκτρική οδήγηση εντός πόλης είναι στοιχεία που θα εκτιμήσει ο μέσος χρήστης. Από εκεί και πέρα, στο Renault Clio η σπιρτάδα του συνόλου συνδυάζεται με αρκετά ευχάριστη αίσθηση, δεδομένου και του ανταγωνισμού της κατηγορίας. Και πάλι πρέπει να αναφερθούμε στη συνδρομή του κιβωτίου που στις απότομες επιταχύνσεις δεν παράγει κάποιο βουητό, όπως αυτό που, κακά τα ψέματα, καταγράψαμε στις πιο υψηλές ταχύτητες (70,1 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Στην περίπτωση του Honda Jazz e:HEV ισχύει το εξής... παράδοξο. Η CVT κατασκευή «ακούγεται» όταν ανεβάζεις απότομα ταχύτητα (όταν και εμπλέκεται το θερμικό μοτέρ), όμως αν επιλέξεις μία σταθερή, υψηλή ταχύτητα είναι κάτι παραπάνω από ήσυχο και ξεκούραστο. Κατά τα άλλα, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο άνετο, πολύ ευέλικτο (10,1 μ. κύκλος στροφής) ενώ στοιχεία όπως η κάμερα οπισθοπορείας θα διευκολύνουν τα μέγιστα στην καθημερινότητα των μεγαλουπόλεων.
Η γνώμη μας
Η υβριδική τεχνολογία, ανεξαρτήτως, κατηγορίας, έχει το εξής μεγάλο πλεονέκτημα: κορυφαία οικονομία καυσίμου. Αυτό το στοιχείο προσφέρουν στο χρήστη το Honda Jazz και το Renault Clio, με κάθε μοντέλο να προσθέτει τα δικά έξτρα πλεονεκτήματα. Το φθηνότερο Clio είναι σχετικά πιο γρήγορο και ευχάριστο οδηγικά, με το Honda Jazz να έχει πιο «τσιμπημένη» τιμή αλλά ένα εξαιρετικά πλούσιο πακέτο παροχών, καλύτερους χώρους, μία διαφορετική οδηγική φιλοσοφία και άριστη εικόνα από πλευράς υλικών και κατασκευής