Οι πρακτικές θήκες στις άκρες του ταμπλό, μπροστά από τους αεραγωγούς είναι στοιχεία που ενισχύουν την εργονομία και διευκολύνει την καθημερινότητα με το Honda Jazz e:HEV.
Σύγχρονη & ποιοτική καμπίνα για το Renault Clio, ξεχωρίζει για την πρακτικότητα το Honda Jazz
Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα των δύο μοντέλων είναι προσεγμένη και ευχάριστη σχεδιαστικά. Στο Honda Jazz θα δούμε μία κατασκευή αποκλειστικά με σκληρά πλαστικά, που έχουν όμως εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό βλέπουμε μία οθόνη αφής 9 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα πολύ θετικά στοιχεία του Honda Jazz είναι τα χαρακτηριστικά πρακτικότητας, όπως είναι το υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας (δεν είναι στάνταρ σε πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας) και η θήκη για τον καφέ δίπλα από το τιμόνι (+ μία στην πλευρά του συνοδηγού).
Υλικά μαλακής υφής θα συναντήσουμε στην καμπίνα του Renault Clio, που έχει και διαφορετικής λογικής ψηφιακό διάκοσμο. Μόνο σύνηθες δεν είναι να βλέπεις κάθετη οθόνη για το infotainment (7 ιντσών), ενώ πιο όμορφη είναι η εκτέλεση στο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ίδιας επιφάνειας.
Ισοπαλία στο (μικρό) πορτ-μπαγκάζ, περισσότερο ευρύχωρο στο εσωτερικό το Jazz
Από πλευράς χώρων, τα δύο μοντέλα έχουν μικρό πορτ-μπαγκάζ για τα δεδομένα της κατηγορίας, γύρω στα 300 λίτρα. Βάζοντας στην εξίσωση, όμως, τους εσωτερικούς χώρους το Honda Jazz έχει ένα προβάδισμα. Πιο συγκεκριμένα, είναι το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας σε «αέρα» για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ συγκριτικά με το Clio έχει και φαρδύτερο πίσω κάθισμα. Εδώ πρέπει να προσθέσουμε και τα Magic Seats, τα καθίσματα που διπλώνουν σε τελείως επίπεδη διάταξη για να μεταφέρεις μακρόστενα έπιπλα (π.χ. ντουλάπα).