VW: «Τουπέ, έλλειψη σεβασμού, λάθη & πανάκριβο after sales»

146.895 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2019)

Αυτά καταγγέλλουν οι αναγνώστες-κάτοχοι VW.

Η  ετήσια έρευνα AutoCheck του AutoΤρίτη (δείτε τη με ένα κλικ) και οι κριτικές μεγάλου μέρους των ιδιοκτητών VW για τα αυτοκίνητά τους, βγάλανε στην επιφάνεια και άλλα προβλήματα σχετικά με την ικανοποίησή τους όχι μόνο από το αυτοκίνητο, αλλά και από την ελληνική αντιπροσωπεία και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο που δημοσιεύσαμε πριν από μερικές μέρες «Γιατί η Volkswagen δεν μπορεί» (δείτε τη με ένα κλικ) που διάβασαν περισσότεροι από 80.000 αναγνώστες, γέμισε σχόλια από κατόχους VW σχετικά με την εμπειρία τους από την αντιπροσωπεία και τα συνεργεία, την οποία κατηγόρησαν μεταξύ άλλων για «τουπέ», «έλλειψη σεβασμού» και πολλά «ανθρώπινα λάθη» στις «πανάκριβες» επισκευές στα εξουσιοδοτημένα! Ας τα δούμε ένα-ένα.
 
Το τουπέ της αντιπροσωπείας: «Στη VW έχουν καβαλήσει το καλάμι» (λένε οι αναγνώστες)
Πως γίνεται αλήθεια, να μπαίνει ένας επίδοξος αγοραστής σε ένα κατάστημα ενδιαφερόμενος για κάποιο προϊόν (στην περίπτωσή μας κόστους αρκετών χιλιάδων ευρώ) και να αντιμετωπίζει αρνητική, ή και «αφ` υψηλού» στάση από τους υπαλλήλους; Και μετά το κατάστημα έρχεται και το συνεργείο, όπου ο (πελάτης πλέον) ιδιοκτήτης ενός οχήματος επισκέπτεται για το καθιερωμένο service ή την επισκευή μιας ζημιάς για την οποία μπορεί και να μην ευθύνεται και του συμπεριφέρονται και οι εκεί μηχανικοί με τον ίδιο τρόπο;
Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • Φ.ΚΑΠΙΟΛΔΑΣΗΣ: Στη VW έχουν «καβαλήσει το καλάμι» κύριοι, σε βλέπουν αφ` υψηλού , πας για service και σε γδέρνουν ,ρωτάς κάτι στις πωλήσεις για τα νέα αυτοκίνητα και σου απαντούν περισπούδαστα λες και θα σου πωλήσουν RR.Η εδώ αντιπροσωπία ,όπως φαίνεται ενδιαφέρεται μόνο για το κέρδος (όπως γράφετε και στο άρθρο σας) γιατί να έχει ευχαριστημένους πελάτες ; Εμείς φταίμε που τους αγοράζουμε…
  • Tasos: Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο επισκέφθηκα την αντιπροσωπία της vw, που βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο των νοτίων προαστίων, ε τι ήθελα να μπω μέσα έφτασα σε σημείο να θέλω να φωνάξω στον πωλητή, ρε μ. ...... πούλα μου τ αμάξι δεν σ έχουν μάθει να πουλάς αφού με βλέπεις ότι το γουστάρω. Καλά δεν τους μαθαίνουν πως πλασάρουν και πουλάνε το προϊόν τους άσε σε ερωτήσεις που του έκανα απαντούσα εγώ (να ειναι καλα για την ενημερωση το autotriti)γιατί το καημένο το παιδί δεν το είχε .Κάιρο μετά λέμε τι φταίει . Μεταξύ όλων κι αυτός είναι ένας παράγοντας.
  • Gianni: Να ρωτήσουν όσους πέρασαν από τα αυτοκίνητα τους γιατί δεν ξαναπήγαν! Δε χρειάζεται ολονύκτια σκέψη ότι δεν το χουν εδώ καθόλου! Όχι ότι οι υπόλοιπες γερμανικές είναι καλύτερες! Όπως γράφει ο "Tasos" θέλω να γίνω πελάτης τους και δε θέλουν! Βέβαια για το 2018 που δεν είναι ο πρώτος όμιλος σε πωλήσεις παγκοσμίως μάλλον γενικώς κάτι δεν κάνουν καθόλου καλά...ως απατεώνες που είναι!
  • Ηρακλής: Το 2007 αγόρασα ένα γκολφ, τότε υπήρχε χρήμα και δεν καθόσουν πολύ σκεφτείς τα πράγματα, το 2008/09 βγήκε καινούργιο μοντέλο το Σιρόκο. Ενθουσιασμένος πήγα στην αντιπροσωπεία από όπου το πήρα και ρώτησα πόσο παίρνουν το γκολφ για να αγοράσω το σιροκακι.. 40.000 χιλιόμετρα και αυτοκίνητο 1.5 έτους με ολα τα σέρβις στην ώρα του και σε αυτούς, χωρίς ούτε μια γρατζουνιά, η απάντηση ήταν κάπου στις 6.500¤ .. 6.500¤ ρεεε ένα αυτοκίνητο καινούργιο που το πήρα 21.000¤. Αντε γεια ρε vw!! ...και το σέρβις σε εσάς αφού δεν υπήρχε κανένας ουσιώδης λόγος. Ωραία τα καινούργια αυτοκίνητα αλλά να υπάρχει και ένας σεβασμός προς του πελάτες από τις αντιπροσωπείες, δεν ειναι μπακάλικα αλλα αντιπροσωπείες που ο αλλος αγοράζει κάτι μια περιουσία, λιγο σεβασμός δεν έβλαψε ποτέ.
  • ΜΙΧΑΛΗΣΚΩΝ: Ως κάτοχος VW polo tsi πενταετίας με μοναδικό πρόβλημα-αστοχία την αλλαγή καδένας στα 11000 χλμ., δηλώνω ότι σαν αυτοκίνητο χαρίζει την πραγματική χαρά και απόλαυση της οδήγησης. Έχω αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα, τόσο ποιοτικό πάτημα και σιγουριά δεν ξέρω αν προσφέρει το τογιότα ή χιουντάι. Αυτό όμως που μου δίνει στα νεύρα, είναι η... δηθενιά και η φάτσα χιλίων καρδιναλίων που συναντούσα στα συνεργεία της. Είχα πάει καρέντα Πατησίων, Αμαρουσίου και εξουσιοδοτημένο Ν.Φιλαδέλφεια και Μεταμόρφωση, πολύ θεωρία και τουπέ. Τώρα πάω στην BOSCH Αγ.Αναργύρων και ησύχασα (αν και στην Μεταμόρφωση είχε καλό υπεύθυνο αλλά ακριβούτσικες τιμές).Πραγματικά δεν ξέρω αν θα ξανά αγόραζα VW όχι λόγω αξιοπιστίας που ως φαίνεται μέχρι στιγμής είναι άψογο, αλλά λόγω προέλευσης και μόνο.
 
«Πολλά ανθρώπινα λάθη, μικρή εγγύηση & πανάκριβες επισκευές στα εξουσιοδοτημένα»
Τι γίνεται όμως με τις ζημιές; Όπως φαίνεται στην έρευνα Autocheck οι επισκέψεις των οδηγών VW στα συνεργεία είναι συχνές, ενώ στα σχόλια παρακάτω οι οδηγοί κάνουν λόγο για νέες ζημιές μετά από «λάθος επισκευή», ακριβές επισκευές ακόμα και για φαινομενικά μικρές ζημιές, ενώ διαμαρτύρονται και για το μικρό διάστημα εγγύησης, «Είναι αναλώσιμα, με την πάροδο της εγγύησης καλό είναι να τα ξεφορτωθείς γιατί η πολυπλοκότητά τους επιφέρει σοβαρές και ακριβές βλάβες».
Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • Στέφανος: Έχω ένα Jetta TSI του 2007. Το διάλεξα λόγω κινητήρα. Έχει έως τώρα 200.000 χιλιόμετρα. Έχει εμφανίσει αρκετές ζημιές, όχι υπερβολικές θα έλεγα, αλλά ακριβές. Π.χ. πηδήξει δόντι καδένας 3 φορές (οι δύο ήταν ανθρώπινο σφάλμα, η τρίτη δεν ξέρω), 500 ευρώ έκαστη. Αλλαγή τούρμπο 1300 ευρώ, κλπ. Η αίσθηση ποιότητας είναι πολύ καλή, η ίδια η ποιότητα μέτρια. Ξεκόλλησαν οι ταπετσαρίες, ξέφτυσε το τιμόνι, και πολλά άλλα πλαστικά κλπ. Ένα Punto 20ετίας που πούλησα πρόσφατα είχε λιγότερες τέτοιες φθορές, με τις ίδιες συνθήκες χρήσης. Το μεγάλο πρόβλημα στην εταιρεία είναι η αντιπροσωπεία και κυρίως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Πολύ ακριβά, κακή εξυπηρέτηση σε σχέση με άλλες εταιρείες, ακριβά γνήσια ανταλλακτικά. Από τα δύο χρόνια που έληξε η εγγύηση το πηγαίνω σε άλλο ιδιωτικό συνεργείο, εξίσου ακριβό, εξίσου αξιόπιστο, αλλά έχω πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση και διαπροσωπικές σχέσεις. Αυτό πρέπει να προσέξει η εταιρεία και επίσης να παίζει τίμια. Δεν είναι τυχαία τα σκάνδαλα που ξέσπασαν τελευταία. Μας κουνάνε το δάκτυλο οι γερμανοί και την ίδια ώρα είναι μεγαλύτεροι απατεώνες. Και η ΤΟΥΟΤΑ έχει ρίξει την ποιότητα τελευταία, όμως οι αντιπρόσωποι είναι πιο κοντά στον πελάτη και αυτό τους σώζει.
  • Γιάννης: Jetta 1.4 TSI, 140 PS, 2007. Κατοχή απο 1/2008. Τρεις φορές αλλαγή καδένας. 34.000 χλμ, 1250 ¤, 80.000 χλμ 450 ευρώ, 100.000 χλμ 350 ευρώ. Την 1η και την 3η φορά στην αντιπροσωπεία. Τη 2η σε συνεργείο. Παρ` όλες τις 3 αλλαγές το πρωϊνό κρύο ξεκίνημα ιδίως χειμώνα συνεχίζει να μουγκρίζει σας τρακτέρ για κανά ενάμισι λεπτό. Στην 1η αλλαγή σύνδεσαν τα μπεκ λάθος και ανακάλυψα μετά από 1-2 μέρες διαρροή βενζίνης. Αποτέλεσμα 150 ευρώ για να βρω τη βλάβη σε 3 επισκέψεις σε συνεργείο. Αλλες βλάβες μία ηλεκτρική κλειδαρια πίσω συνεπιβάτη 170 ευρώ, ανλία νερού 350 ευρώ, αντλία υψηλής πίεσης ηλεκτρονικό καλώδιο 220 ευρώ. Εμπειρία από τις αντιπροσωπείες πολύ άσχημη, γδύσιμο ανελέητο χωρίς καμιά εξήγηση. Συνολική εμπειρία: μόνιμη ανασφάλεια με την καδένα γιατί παρ` όλες τις 3 αλλαγές δεν μου δωσε κανείς τη βεβαιότητα ότι δε θα το ξαναπάθει. Ποτέ ξανά VW! Στέφανε με το ίδιο μοντέλο πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε;
  • Panos.: Όταν ήμουν μικρός γύρω στα 25 είχα πάρει ένα golf και θυμάμαι όταν το πήγαινα για σερβις στην αντιπροσωπεία της VW νόμιζα ότι έμπαινα μέσα στο ΩΝΑΣΕΙΟ, με υποδεχόταν ο χειρούργος (ο αρχιμηχανικός) με την άσπρη του ποδίτσα του έλεγες τι ήθελες να κάνει και μετά σου έπαιρνε το αμάξι και το πήγαινε στο χειρουργείο και σου έλεγε να έρθεις το μεσημέρι να το πάρεις. Το μεσημέρι ο χειρούργος σου έλεγε την λυπητερή, σου πεταγόντουσαν τα μάτια έξω και πλήρωνες σαν τον μ…. Αυτό το πράγμα νομίζω ότι συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Το 2004 ξύπνησα και πήρα ένα mazda και ησύχασα. Πάντως και εμείς είμαστε βόδια από το 2010 οι γερμανοί μας … συνέχεια ελέγχουν την χώρα μας και εμείς τα ζώα πηγαίνουμε και αγοράζουμε γερμανικά αυτοκίνητα.
  • Κωνσταντίνος Β.: Και όμως είναι τόσο απλό. Αν έχεις εμπιστοσύνη στα προϊόντα σου υπάρχει κάτι που λέγεται Ε Γ Γ Υ Η Σ Η. Βάλε 5 χρόνια στα αυτοκίνητα και με καλούς όρους και λύνεται σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα. Μήπως δεν θέλουν όμως επειδή ακόμα αντέχει το άρμεγμα; Δεν θα κρατήσει όμως για καιρό αυτό το σενάριο.
  • 60cent: Ας σοβαρευτούμε λίγο, έχουμε μπλέξει την πολιτική με τα αυτοκίνητα και κατηγορούμε τους Γερμανούς για τα δεινά που οι ίδιοι φέραμε στα κεφάλια μας γιατί ψηφίζαμε με την τσέπη μας. Τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν τεχνολογία, προσφέρουν ασφάλεια και ξεχωρίζουν πλέον σε επιδόσεις. Δυστυχώς, δεν κατασκευάζονται όπως παλαιότερα. Είναι αναλώσιμα, με την πάροδο της εγγύησης καλό είναι να τα ξεφορτωθείς γιατί η πολυπλοκότητά τους επιφέρει σοβαρές και ακριβές βλάβες. Έχω γερμανικό 20ετιας με 700.000κμ και δεν θα το άλλαζα με κανένα σύγχρονο. Ναι, έχει βγάλει μικροπροβληματακια αλλά το καλό είναι πως σε αυτής της χρονολογίας τα αυτοκίνητα πολλά πράγματα τα φτιάχνεις μόνος σου. Έχω και γιαπωνέζικο 10ετιας, τίμιο και αξιόπιστο αυτοκίνητο αλλά βαρετό οδηγικά και υπερβολικά απλό έως παρωχημένο τεχνολογικά.
 
«Μήπως τελικά δεν κάνουν για την Ελλάδα τα VW;»
Τι παίζει όμως με την αξιοπιστία; Πράγματι σε χώρες του εξωτερικού τα ποσοστά ικανοποίησης είναι καλύτερα σε σχέση με την χώρα μας. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο χρόνο που κρατά ένας Έλληνας οδηγός το αυτοκίνητό του σε σχέση με έναν βορειοευρωπαίο. «Οι ευρωπαίοι που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια αλλάζουν τα VW πριν προλάβουν καν να τα δουν να γερνούν, στην Ελλάδα αλλάζουμε στα 15 έτη. Εκεί υπερτερεί η Toyota η Hyundai,honda κλπ.στη μακροχρόνια χρήση».
Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • Teo66: Αναμφίβολα η Τογιότα κατασκευάζει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα από την VW. Γιατί όμως πανευρωπαϊκά η VW είναι πρώτη? Διότι εκτός της αξιοπιστίας τα VW είναι μια χαρά αυτοκίνητα και πατανε πάρα πολύ καλά στο δρόμο-πιθανόν καλυτέρα από ανταγωνιστικά Τογιότα. Η αξιοπιστία δε, είναι κάτι που φαίνεται σε βάθος χρόνου, και οι ευρωπαίοι που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια αλλάζουν τα VW πριν προλάβουν καν να τα δουν να γερνούν, για κάποιο νέο μοντέλο. Στην ψωροκώσταινα όμως που κρατάμε τα αυτοκίνητα κατά μέσο όρο 15 χρόνια, βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης, οπότε η VW δεν θα βρεθεί ποτέ στην κορυφή των πωλήσεων, εκτός κι αν φτιάξουν κάποια στιγμή τα πράγματα και φτάσουμε στο επίπεδο της κεντρικής Ευρώπης. ΥΓ. κάτοχος Toyota Avensis 20ετιας.
  • Jimale: Να φτιάξουν αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη κατά μέσω όρο στα 5 έτη αλλάζουν αυτοκίνητο άρα λογικό να είναι ευχαριστημένοι. Στην Ελλάδα αλλάζουμε στα 15 έτη. Εκεί υπερτερεί η Toyota η Hyundai,honda κλπ.στη μακροχρόνια χρήση.
  • BBB: Ποτέ δεν είχα Ιαπωνικό αμάξι, αλλά μέχρι ένα σημείο συμμερίζομαι την άποψη ότι μηχανικά είναι τα πιο σκυλιά. Τα γερμανικά έχουν πολύ καλά υλικά στην καμπίνα τους (καλά πλαστικά, βιώσιμα για πολλά έτη, χωρίς τριγμούς) αλλά δεν σημαίνει ότι οι κινητήρες τους δεν σπάνε-δεν χαλάνε. Κλασικό παράδειγμα ότι είναι συνηθισμένο τα VW να καίνε λάδια. Παρόλα αυτά, κάθε τρίτο-τέταρτο αμάξι που βλέπω στην Ελλάδα είναι του ομίλου VW, άρα τι πειράζει αν οι πωλήσεις της Toyota είναι λίγο καλύτερες?
  • Loukia: ...είναι πρωτίστως θέμα κατασκευής και νοοτροπίας... μην νομίζετε ότι οι Γερμανοί δεν μπορούν να κατασκευάσουν τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ οχήματα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ... η ιδιοσυγκρασίας τους είναι, κ.τ.λ. αυτή που τους κάνει να κατασκευάζουν οχήματα τα οποία βγάζουν τυποποιημένες βλάβες, άσχετα αν οι ιδιοκτήτες προσέχουν ή δεν προσέχουν τα οχήματα τους... δεν ισχύει εδώ και χρόνια το `ΑΓΟΡΑΖΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ`... με την τυποποιημένη βλάβη έχουμε το κόστος της εργασίας και το κόστος του εκάστοτε ανταλλακτικού... επίσης ας μην ξεχνάμε στην Ελλάδα κρατάμε σε μεγάλο ποσοστό οχήματα και πανω από 25 ή και 30 έτη... σε χώρες με χαμηλό βιοτικό επίπεδο... προτιμάται η αξιοπιστία... επίσης κάποιοι που μπορούν να αγοράσουν γερμανικό όχημα λόγο κόστους συντήρησης προτιμούν να είναι σφιχτοί οικονομικά οπότε πάνε σε Ιαπωνέζικο ή τύπου Ιαπωνέζικου ή Κορεάτικου... προσωπικά δεν λέω ότι τα Ιαπωνέζικα έχουν ομορφιά, κρατήματα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. όμως ακόμα και εν έτη 2019 αγοράζεις π.χ. audi a6 100000 euro και κάποιος άλλος avensis με 22000 euro και βλέπεις απτά ότι το τύπου Ιαπωνίας είναι πιο αξιόπιστο από το Γερμανικό audi... από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογών, προτεραιοτήτων, κ.τ.λ.
 
«VW και ξερό ψωμί»
Κάποιοι βέβαια σε ρόλο δικηγόρου, τονίζουν την ανωτερότητα των VW σε ποιότητα εσωτερικού και οδηγική αίσθηση, ενώ ένας αναγνώστης χρησιμοποιεί μεγάλη έρευνα του γερμανικού φορέα ADAC περί αξιοπιστίας, χωρίς όμως να υπολογίζει ότι αυτά τα νούμερα επηρεάζονται κατά πολύ από τον προηγούμενο παράγοντα, δηλαδή πόσα χρόνια κρατά ένας Γερμανός και πόσα ένας Έλληνας οδηγός το αυτοκίνητό του και όχι μόνο…
Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ: Η εταιρεία είναι νούμερο 1 στην Ευρώπη. Πολλά από τα μοντέλα της βρίσκονται στο top 10 των πωλήσεων, με προεξάρχων βέβαια το golf το οποίο είναι σταθερά εδώ και 11 χρόνια το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Επίσης τα προϊόντα της vw στην συντριπτική πλειοψηφία κατασκευάζονται στην Ευρώπη. Όσον αφορά την Ελλάδα η Τoyota έχει περισσότερες πωλήσεις αλλά το βάρος των πωλήσεων σηκώνουν τα yaris, aygo μακράν και κυρίως το yaris το οποίο είναι σημαντικά φθηνότερο από το polo. Επίσης τα περισσότερα yaris αφορούν εταιρικές πωλήσεις, δηλαδή ποιός δίνει την καλύτερη προσφορά. Εκεί η toyota μπορεί να πετυχαίνει καλύτερες τιμές προς τις εταιρείες.
  • Βασιλης: Μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως γίνεται η ADAC (η αντίστοιχη ΕΛΠΑ της Γερμανίας), που όλοι ξέρουν πόσο καταξιωμένη είναι παγκοσμίως, να βγάζει ότι έχει λιγότερες κλήσεις για βλάβες από κατόχους AUDI, MERCEDES, BMW και VW και στη μέση της κατάταξης να είναι η ΤΟΥΟΤΑ, η HYUNDAI και η KIA μαζί με τη FORD; Μήπως τελικά οι αναφορές στο AUTOTRITI είναι λίγες για να βγει στατιστικό πόρισμα; Παράξενα πράγματα...
  • Γιάννης: @Βασίλης. Βασίλη μην ξεχνάμε όμως ότι η ADAC είναι Γερμανική και ξέροντας τι συμφέροντα παίζονται με τέτοιες καταγραφές και στατιστικές, συγνώμη αλλά, δεν μπορώ να επαναπαυτώ στην παγκόσμια καταξίωσή της! Πιο κομψά δεν μπορώ να το θέσω αν και στην πραγματικότητα θα ήθελα να το θέσω πολύ μα πολύ άκομψα! Αυτοί είναι καρχαρίες με τα ποσά που παίζονται και όχι την ADAC θα χρησιμοποιήσουν αλλά τη μάνα και τον πατέρα τους ακόμα. (Η θα` πρεπε να πω το Γονέα 1 και 2;)
  • EXPERIMENT: Στο ότι οι Γερμανοί είναι πρώτοι σε πωλήσεις στην Ευρώπη είναι γιατί είναι οι ίδιοι οικονομική δύναμη με μεγάλο αγοραστικό κοινό και αγοράζουν τα δικά τους τα αυτοκίνητα άσε δε που τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν πιο φθηνές ασφάλειες (μάρκετινγκ προώθηση δικών τους προϊόντων κλπ) σε σχέση με τα αλλοδαπά αυτοκίνητα μέσα στη Γερμανία. Βέβαια και οι γάλλοι αγοράζουν τα δικά τους οι ιταλοί προτιμούν τα δικά τους αλλά στο σύνολο οι Γερμανοί που είναι περισσότεροι και με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη αγοράζουν τα γερμανικά αυτοκίνητα γι αυτόν απλά το λόγο είναι πρώτοι σε πωλήσεις στην Ευρώπη, αλλιώς κι εδώ θα πάτωναν. Σα να λέμε δηλ. κάτι πως στην Αθήνα γίνονται οι περισσότερες ταξινομήσεις αυτοκινήτων, Ε λογικό δεν είναι; Αν δείτε παγκοσμίως οι γιαπωνέζοι σαρώνουν.
  • Pappas athanasios: η TOYOTA είναι κορυφαία παγκοσμίως. πολύ ανθεκτικά μέταλλα και όλα τα υλικά με αλλεπάλληλους ελέγχους έχουν καταφέρει να ρίξουν το ποσοστό αστοχίας υλικού (ελαττωματικού εξαρτήματος) σε εξαιρετικά μικρό ποσοστό στην Ευρώπη, Γερμανοί, Γάλλοι, Βέλγοι κλπ τα σνομπάρουν γιατί είναι σοβινιστές και επειδή κατασκευάζουν αυτοκίνητα δικαιολογημένα προτιμούν τα δικά τους ίσως τα ανταλλακτικά της ΤΟΥΟΤΑ να είναι πιο ακριβά επίσης
 
Τι γίνεται λοιπόν με την περίπτωση της VW; Μιλάμε για ένα παγκόσμιο πρόβλημα, ή μήπως πρόκειται για ένα κυρίως «ελληνικό φαινόμενο»; Φταίει η αντιπροσωπεία και τα συνεργεία; Φταίνε οι Έλληνες οδηγοί που κρατούν περισσότερο τα αυτοκίνητά τους από τους αντίστοιχους της βόρειας Ευρώπης, είτε γιατί δεν θέλουν, είτε γιατί δεν μπορεί να αντέξει η τσέπη τους καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια; Τι απαντά η VW για όλα αυτά;

Εμείς στείλαμε στην Kosmocar, που αντιπροσωπεύει την VW στην Ελλάδα, το παρακάτω κείμενο:

«Στα πλαίσια της ετήσιας έρευνάς μας για το after sales, προέκυψαν σχόλια και αναφορές αναγνωστών μας για τα οποία θέλουμε και την απάντηση της εταιρείας σας.

Συγκεκριμένα: Σκοπεύετε να αλλάξετε κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και το after sales της VW;

Αντίστοιχα παράπονα πελατών VW γίνονται τα τελευταία 5 χρόνια και για τα οποία παρόλο που έχουμε ενημερώσει κατΆ επανάληψη την εταιρεία σας και όλα τα στελέχη σας, δεν έχουν οδηγήσει μέχρι τώρα σε καμία αλλαγή. Το ενδιαφέρον λοιπόν δημοσιογραφικά, είναι αν το νέο management της Kosmocar θα προχωρήσει σε αλλαγές στον τομέα αυτό, όπως βέβαια και οι απαντήσεις που θα δώσετε εσείς, σε όσα καταγγέλλουν οι αναγνώστες μας.»

Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις της Kosmocar για το θέμα αυτό, για να τις ενσωματώσουμε στο άρθρο.

Toyota
moto