
Άλλο να φτιάχνεις αυτοκίνητα, άλλο λογισμικό και software για οθόνες.
Οι οδηγοί που δεν το έχουν με την τεχνολογία έχασαν το ενδιαφέρον τους γιατί δυσκολεύτηκαν να τα καταλάβουν.
Όσοι κατέχουν από τεχνολογία βρίσκουν τα λογισμικά δύσκολα, αργά, άσχημα ή απλά κακοσχεδιασμένα.
Η επιστροφή στα κουμπιά εκτός από επιθυμία των αγοραστών, ξαναφέρνει τους κατασκευαστές στα… λημέρια τους.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Άλλο να φτιάχνεις αυτοκίνητα, άλλο λογισμικό και software για οθόνες
Μην «πέφτεις» με τις μεγάλες οθόνες με τα όμορφα εικονίδια και την «τεχνολογία» να «φωνάζει» πως αυτή η μάρκα είναι η πιο προχωρημένη. Οι περισσότεροι κατασκευαστές τα έκαναν «σαλάτα» με το λογισμικό και τις οθόνες και έχασαν και τους αρχάριους αλλά και τους γνώστες της τεχνολογίας. Πώς;
Η Tesla δεν πέτυχε γιατί φτιάχνει καλά αυτοκίνητα. Πέτυχε γιατί φτιάχνει καλό λογισμικό. Ή τελοσπάντων ένα λογισμικό που σε μερίδα του κοινού προσφέρει μια ωραία εμπειρία. Με τις προτεραιότητες και τη μόδα να αλλάζει, αυτό το κοινό έθεσε τα νέα δεδομένα και έτσι γιγαντώθηκε η ανάγκη για ένα εξελιγμένο λογισμικό στα αυτοκίνητα που γέμισαν οθόνες. Όμως με τους κατασκευαστές να παράγουν το λογισμικό αυτό και όλη αυτή την τεχνολογία οι ίδιοι, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα.
Οι οδηγοί που δεν το έχουν με την τεχνολογία έχασαν το ενδιαφέρον τους γιατί δυσκολεύτηκαν να τα καταλάβουν
Πρώτα απ’όλα οι οδηγοί που δεν το έχουν με τις οθόνες και τα λογισμικά αποκλείστηκαν τελείως από την αγορά αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα η διαδικασία παραλαβής του νέου σου αυτοκινήτου ήταν μια ευχάριστη εμπειρία, με τον πωλητή να σου δείχνει το κουμπί που ανοίγει την τάπα της βενζίνης και τα άλλα συστήματα σε πέντε λεπτά, και τέλος. Ξαφνικά, αν δεν το… έχεις με την τεχνολογία, θες σεμινάρια, ώρες επίδειξης, ώρες ανακάλυψης όλων των μενού, να θυμάσαι πως αλλάζεις την θερμοκρασία του air condition και από που βγάζεις το σύστημα start/stop. Για μεγάλη μερίδα της αγοράς αυτό έγινε εφιάλτης. Βάλε και τα προβλήματα με το σύστημα να κολλάει, να ξαναρχίζει, να κάνει τα δικά του και χάθηκε η μπάλα.
Όσοι κατέχουν από τεχνολογία βρίσκουν τα λογισμικά δύσκολα, αργά, άσχημα ή απλά κακοσχεδιασμένα
Στο άλλο άκρο της αγοράς, όσοι «τό’χουν» με τα κινητά και ξέρουν από λογισμικά, βρέθηκαν απέναντι σε νέες πλατφόρμες που δεν μπορούν να συγκριθούν σε καμία περίπτωση με αυτές που βρίσκουμε στους υπολογιστές και τα τάμπλετ. Για τους γνώστες, το λογισμικό των αυτοκινήτων είναι συχνά αργό και δύστροπο, τα μενού χωρίς λογική διάταξη, η βασική σχεδίαση είναι κακή, η προσπάθεια των κατασκευαστών να κάνουν την πλοήγηση απλή, το κάνει τελικά δύσχρηστο, ενώ ειδικά στα μοντέλα από την Κίνα, η αισθητική είναι ξεπερασμένη, με εικονίδια που θυμίζουν ξεπατικωσούρα από iPhone του 2010. Ακόμη και το λογισμικό της Tesla, από τους προχωρημένους χρήστες θεωρείται ανεπαρκές και περιορισμένο.
Η επιστροφή στα κουμπιά εκτός από επιθυμία των αγοραστών, ξαναφέρνει τους κατασκευαστές στα… λημέρια τους
Με το κόστος όλης αυτής της τεχνολογίας να είναι πλέον σημαντικό μέρος της αξίας ενός αυτοκινήτου, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί όλες οι μάρκες προσπάθησαν να εξελίξουν το λογισμικό μόνες τους. Όσο ο ειδικός τύπος δεν μπορούσε να κρίνει και κάθε γυαλιστερή οθόνη φαινόταν σαν «χάντρες και καθρεφτάκια» και τη βάφτιζαν «διαστημική», το πράγμα δεν φαινόταν. Τώρα όμως που η τεχνολογία περνάει και αυτή από κόσκινο, αν πχ. οι φωνητικές εντολές που τόσο διαφημίζονται είναι μάπα, το κράξιμο πάει σύννεφο. Και έτσι τα κουμπιά επιστρέφουν, όχι μόνο γιατί το κράξιμο έπεσε από παντού, αλλά και γιατί έτσι οι μάρκες δεν θα αναγκαστούν να παραχωρήσουν σε τρίτες εταιρείες την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίες, και ίσως να τους έρθει φθηνότερα.
Εσύ από ποια πλευρά το βλέπεις; Σε δυσκολεύει και σε εκνευρίζει η πολλή τεχνολογία; Ή σου φαίνεται κακοσχεδιασμένη και αστεία; Και τελικά τι θα προτιμούσες στο επόμενό σου αυτοκίνητο, για να νιώθεις ικανοποιημένος;