Το Αudi A3 είναι 7.000 ευρώ ακριβότερο από το Leon, παρόλο που είναι τεχνικά και μηχανικά ίδια.

Το Αudi A3 είναι 7.000 ευρώ ακριβότερο από το Leon, παρόλο που είναι τεχνικά και μηχανικά ίδια.

Γιατί το Α3 να είναι 7 χιλιάδες ακριβότερο από το Leon;

27.195 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2013)

Τεχνικά και μηχανικά είναι ίδια. Δάπεδο, ανάρτηση, κινητήρες και κιβώτια ίδια. Και τα δύο μοντέλα είναι ολοκαίνουργια. Πατάνε στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου. Και τα δύο, όπως και το Golf, φοράνε τους ίδιους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, χρησιμοποιούν τις ίδιες τεχνολογίες, τα ίδια γκάτζετ, τους ίδιους διακόπτες φώτων, μονάδα κλιματισμού και ψυχαγωγίας.

Από εκεί και πέρα η βασική διαφορά είναι στην τιμή. Στα 105 άλογα, στα βενζινοκίνητα, με τον 1,2 turbo κινητήρα, οι τιμές είναι 12.990 του Leon έναντι 19.540 του Α3 (15.990 για το Golf). Αντίστοιχες είναι οι διαφορές και με τον 1.600αρη ντίζελ, που βγάζει επίσης 105 άλογα: 15.468 του Leon, έναντι 22.070 του Α3, (18.070 για το Golf). Και διερωτάται κανείς, είναι η απόσταση στην τιμή μικρότερη  ή μεγαλύτερη αυτής από τη Γερμανία ή την Ισπανία;
Όπως βλέπουμε από τις τιμές, η VW, έχει τοποθετήσει το Golf ανάμεσα σε Leon και Α3 ποντάροντας στο μύθο που έχει δημιουργήσει. Η Audi έχει κρατήσει για το μοντέλο της τα καλύτερα στοιχεία. Τόσο στο εσωτερικό όσο και στα μηχανικά που αφορούν στο θόρυβο, τους κραδασμούς και την τραχύτητα (NVH), την ανάρτηση και τα διάφορα στοιχεία αλουμινίου στο αμάξωμα. Κυρίως όμως έχει κρατήσει το δικαίωμα να πουλάει το μοντέλο της στις εκθέσεις της δίπλα σε μοντέλα όπως το R8, που όσο να 'ναι  αλλάζουν τελείως το τοπίο για το που βρίσκεται η μάρκα σε σχέση με τα «αδέλφια» της. Αυτά βέβαια ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Στην Ελλάδα του 2013 όμως, τα σημεία αναφοράς έχουν αλλάξει. 
Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που στο δίλλημα Touareg ή με τα διπλά λεφτά, Cayenne, η απάντηση ήταν συντριπτικά υπέρ της Porsche. Σήμερα όμως στο ίδιο ερώτημα, η απάντηση θα ήταν μάλλον….Duster!
Η αυξημένη κοινωνική ευαισθησία έχει οδηγήσει και αυτούς ακόμα που έχουν την οικονομική δυνατότητα, να διαλέγουν κάτι που δεν προκαλεί το λαϊκό αίσθημα. Ετσι τα μόνα premium που πουλάνε είναι μικρομεσαία και βέβαια diesel. Το νέο must, είναι η μαγκιά της χαμηλής κατανάλωσης: «Το δικό μου καίει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και πάει μέχρι το Βλαδιβοστόκ, με ένα ρεζερβουάρ». 
Σαν επακόλουθο και οι τιμές μεταπώλησης έχουν πάρει την κατηφόρα. Κάνεις δεν φαίνεται διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω για να αποκτήσει μεταχειρισμένο με σηματάκι. 
Έτσι φαίνεται ότι το Leon έχει τον άσσο στο μανίκι. Πρώτον γιατί στην νέα του γενιά είναι πιο όμορφο από ποτέ, χάρη στον νέο αρχισχεδιαστή της μάρκας που έχει προηγουμένως δώσει μοντέλα, όπως η Lamborghini Murcielago αλλά και το μοντέλο που έκανε τη Skoda αυτό που είναι σήμερα, την πρώτη Octavia. Από κει και πέρα το Leon είναι ισπανικό μόνο στο όνομα και τη χώρα κατασκευής, ενώ έχει τιμή που θα ζήλευαν πολλά μοντέλα της μικρής κατηγορίας. Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EUROINS PASXA
fiat