ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς λειτουργεί το Plug-in υβριδικό σύστημα του MG HS;

1.497 Επισκέψεις στο άρθρο
Πώς λειτουργεί το Plug-in υβριδικό σύστημα του MG HS;
6 Φωτογραφίες »

Ανάλυση: Ο τρόπος λειτουργίας του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος του MG HS PHEV+ των 272 ίππων.
Έχει έναν κινητήρα βενζίνης και 2 ηλεκτροκινητήρες. Από αυτούς ο ένας γεμίζει την μπαταρία, ο άλλος κινεί το αυτοκίνητο.
Mε μπαταρία 21,4 kWh (από τις μεγαλύτερες) για ηλεκτρική αυτονομία 90 πραγματικών χλμ.

autotriti team

Έχει έναν κινητήρα βενζίνης και 2 ηλεκτροκινητήρες. Από αυτούς ο ένας γεμίζει την μπαταρία, ο άλλος κινεί το αυτοκίνητο

To νέο MG HS PHEV+ είναι συνολικά πολύ πιο αποδοτικό και πιο ικανό από το μοντέλο που αντικαθιστά, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση αλλά και ηλεκτρική αυτονομία. Το σύστημα Plug-in Hybrid+ που χρησιμοποιεί, αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα (143 ίππων) και δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδοντας συνδυαστικά 272 ίππους και 350 Nm ροπής.

Ο ισχυρότερος εξ αυτών των ηλεκτροκινητήρων  (183 ίπποι), συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα και αναλαμβάνουν από κοινού την κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο έτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια ρεύματος και έχει μικρότερη απόδοση (150 ίπποι).

Το σύστημα ελέγχεται αυτόνομα από ηλεκτρονική μονάδα και προσαρμόζεται ανάλογα με τη χρήση και τις συνθήκες οδήγησης, δίνοντας στην αυτόματη λειτουργία του περισσότερο ενεργό ρόλο στον ηλεκτροκινητήρα, ενώ παρέχει και την δυνατότητα στον οδηγό να αποφασίσει ο ίδιος για το αν θα κινείται με χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας (EV Mode), ή με την σειριακή ή και παράλληλη λειτουργία (Hybrid) όπου χρησιμοποιούνται και οι δύο κινητήρες. Στη σειριακή ο βενζινοκινητήρας υποβοηθά τον ηλεκτροκινητήρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ στην παράλληλη συνδυάζονται για τον ίδιο λόγο.  

Η μετάδοση, τέλος,  γίνεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου δύο σχέσεων.

Mε μπαταρία 21,4 kWh (από τις μεγαλύτερες) για ηλεκτρική αυτονομία 90 πραγματικών χλμ.

Ένα σημαντικό στοιχείο της Plug-in υβριδικής τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το νέο MG HS είναι ο συνδυασμός της με μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας μπαταρίας η οποία άλλαξε και χημική σύσταση αλλά και τεχνολογία σε σχέση με το προηγούμενο επαναφορτιζόμενο MG HS. Πλέον είναι LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) από NMC (κοβαλτίου νικελίου μαγγανίου) και από 16,6 kWh, έχει ενεργειακό περιεχόμενο 21,4 kWh.

Αυτά τα χαρακτηριστικά μαζί με το αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει, χαρίζουν στο MG HS PHEV+ έως και 90 πραγματικά χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, καλύπτοντας έτσι και με το παραπάνω τις καθημερινές ανάγκες κίνησης εντός πόλης. Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα επιτυγχάνει και χαμηλές τιμές κατανάλωσης όταν χρειαστεί η συμβολή του βενζινοκινητήρα, με μέση τιμή κατά WLTP τα 0,5 λτ./100 χλμ..

Οι δικές μας μετρήσεις έδειξαν μέση κατανάλωση βενζίνης μεταξύ 4,8 και 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ με αυτή και με τα 55 λτ. του ρεζερβουάρ, η μέση αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 1.140 χλμ.. Η μπαταρία προσφέρει μέγιστη ισχύ φόρτισης 7,0 kW και χρειάζεται έτσι 3 ώρες για την πλήρη φόρτισή της από wallbox.


Τεχνικό: Πως λειτουργεί το Plug-in υβριδικό σύστημα του MG HS PHEV+ | autotriti.gr
6 Φωτογραφίες »

Τεχνικό: Πως λειτουργεί το Plug-in υβριδικό σύστημα του MG HS PHEV+ | autotriti.gr