ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Gunther Werks Project F-26: Το πιο ακραίο air-cooled Porsche που έχουμε δει ποτέ

(19/8/2025)
Gunther Werks Project F-26: Το πιο ακραίο air-cooled Porsche που έχουμε δει ποτέ
6 Φωτογραφίες »

Το αμάξωμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon fiber.
Στην καρδιά του βρίσκεται ένας 4λιτρος, twin-turbo με 1.000 άλογα.
Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Το Project F-26 θα παραχθεί σε μόλις 26 μονάδες.

autotriti team

Το αμάξωμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon fiber

Η Gunther Werks έχει χτίσει φήμη γύρω από τα ριζοσπαστικά restomod που βασίζονται σε κλασικές Porsche 911. Στο φετινό Monterey Car Week, όμως, ανέβασε τον πήχη παρουσιάζοντας το Project F-26 – ένα αυτοκίνητο που μοιάζει περισσότερο με μαχητικό αεροσκάφος παρά με 911. Η έμπνευση προήλθε από τις θρυλικές Slantnose εκδόσεις της Porsche, αλλά το F-26 προχωρά πολύ παραπέρα. Το αμάξωμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon fiber, με το συνολικό βάρος να περιορίζεται στους μόλις 1.224 κιλά. Οι αναλογίες, οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες και η επιβλητική πίσω πτέρυγα το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα και δίπλα σε hypercars.

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας 4λιτρος, twin-turbo με 1.000 άλογα

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας 4λιτρος, twin-turbo, αερόψυκτος εξακύλινδρος κινητήρας, αναπτυγμένος σε συνεργασία με τη Rothsport Racing. Η απόδοση είναι εκρηκτική: 1.000 ίπποι και 1.017 Nm ροπής, τιμές που φέρνουν το F-26 στον κόσμο των hypercars. Η ψύξη εξασφαλίζεται από έναν αγωνιστικό flat fan, ενώ το σύστημα εισαγωγής διαθέτει carbon airbox, νέο intercooler plenum και ενσωματωμένες βαλβίδες εκτόνωσης.

Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων

Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στο στήσιμο, με διπλά ψαλίδια εμπρός, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ JRZ και εξελιγμένο traction control. Οι τροχοί φιλοξενούν ελαστικά Continental ExtremeContact Force διαστάσεων 295/30 μπροστά και 335/30 πίσω, ενώ το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 30 χιλιοστά για μεγαλύτερη σταθερότητα.

Το Project F-26 θα παραχθεί σε μόλις 26 μονάδες

Στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει εξίσου μοναδική. Carbon fiber ταμπλό, επενδύσεις από δέρμα και Alcantara δημιουργούν ένα σαλόνι που συνδυάζει αγωνιστικό χαρακτήρα με πολυτέλεια. Το Project F-26 θα παραχθεί σε μόλις 26 μονάδες, γεγονός που το καθιστά σπάνιο όσο και ακραίο. Για τους συλλέκτες και τους λάτρεις της Porsche, αποτελεί ίσως το απόλυτο air-cooled restomod

Hyundai
NISSAN