
Οι δασμοί της ΕΕ, έφεραν αλλαγή πλάνου στην Dongfeng.
Ο επικεφαλής της Dongfeng αποκάλυψε την αλλαγή στρατηγικής.
«30% οι δασμοί στα ηλεκτρικά, ενώ για υβριδικά και βενζίνη πληρώνουμε μόλις 10%», είπε.
Στόχος της Dongfeng να πουλήσει 1 εκατομμύριο οχήματα εκτός Κίνας το 2028.
Οι δασμοί της ΕΕ, έφεραν αλλαγή πλάνου στην Dongfeng
Σε αλλαγή στρατηγικής θα προχωρήσει ο κινεζικός όμιλος Dongfeng Motor, αναφορικά με τις κινήσεις του για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Όπως έγινε γνωστό, η Dongfeng θα ρίξει το βάρος της στα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, τα υβριδικά, ακόμα και τα βενζινοκίνητα, προκειμένου να αντισταθμίσει τους πρόσθετους δασμούς της ΕΕ στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα, που τέθηκαν σε ισχύ τον περασμένο Νοέμβριο.
Ο επικεφαλής της Dongfeng αποκάλυψε την αλλαγή στρατηγικής
Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dongfeng Motor Europe, Qian Xie, στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου του Τορίνο. «Από τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα EREV [ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας], μεταβαίνουμε στα PHEV επειδή πληρώνουν χαμηλότερους δασμούς και προσελκύουν περισσότερους πελάτες. Στοιχηματίζουμε σίγουρα στα ηλεκτρικά μακροπρόθεσμα. Αλλά μεσοπρόθεσμα, νομίζω ότι υπάρχει χώρος για plug-in και φουλ υβριδικά», είπε Xie.
30% οι δασμοί στα ηλεκτρικά, ενώ για υβριδικά μόλις 10%
Το στέλεχος των Κινέζων σημείωσε πως, τα ηλεκτρικά και τα EREV της Dongfeng πληρώνουν συνολικά δασμούς 30,8% στην ΕΕ, σε σύγκριση με 10% για τα PHEV, τα φουλ υβριδικά και τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Ως εκ τούτου, πάρθηκε η απόφαση γι' αυτή την αλλαγή στρατηγικής, μέσω της οποίας οι Κινέζοι ευελπιστούν να φτάσουν τους στόχους που έχουν θέσει.
Στόχος της Dongfeng να πουλήσει 1 εκατομμύριο οχήματα εκτός Κίνας το 2028
Θυμίζουμε πως πριν από λίγες ημέρες, η Dongfeng ανέφερε πως στοχεύει σε πωλήσεις 80.000 οχημάτων το 2026 έναντι 25.000-30.000 που αναμένονται φέτος. Μέχρι το τέλος του 2028, η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει 1 εκατομμύριο οχήματα εκτός Κίνας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εξάγονται και κατασκευάζονται στο εξωτερικό.
Η κινεζική μάρκα θα βασιστεί σε μια γκάμα άνω των 10 μοντέλων που κυμαίνονται από αυτοκίνητα πόλης έως μεγάλα SUV και pick-up. Τα αυτοκίνητα αυτά καλύπτουν τρεις μάρκες τις Dongfeng και Voyah, οι οποίες επικεντρώνονται στο χώρο των premium οχημάτων και την M-Hero για SUV οχήματα εκτός δρόμου.
Η Dongfeng, η οποία ανήκει στο κινεζικό κράτος, παρήγαγε 2,48 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι και εξήγαγε περίπου 246.000 ήτοι περίπου το 10%.