ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Ferrari αλλάζει πίστα: Η E-Vortex βάζει τέλος στο αγαπημένο θέαμα του Maranello

(7/10/2025)
Η Ferrari αλλάζει πίστα: Η E-Vortex βάζει τέλος στο αγαπημένο θέαμα του Maranello
3 Φωτογραφίες »

Η Ferrari εγκαινίασε μια ολοκαίνουργια πίστα δοκιμών.
Η πίστα ονομάζεται E-Vortex και κατασκευάστηκε απέναντι από το εργοστάσιο της Ferrari.
Η Ferrari χρησιμοποιούσε τους δρόμους του Maranello για εξέλιξη νέων μοντέλων.
Πλήγμα για τους φαν που επισκέπτονται το Maranello για να «κυνηγήσουν» καμουφλαρισμένα Ferrari.

autotriti team

Η Ferrari εγκαινίασε μια ολοκαίνουργια πίστα δοκιμών

Η Ferrari εγκαινίασε μια ολοκαίνουργια πίστα δοκιμών δίπλα στο ιστορικό Fiorano, ολοκληρώνοντας το έργο σε μόλις τέσσερις μήνες. Η νέα εγκατάσταση υπόσχεται ταχύτερη εξέλιξη μοντέλων και πιο ακριβείς δοκιμές, αλλά ταυτόχρονα απειλεί να στερήσει από τους φίλους της μάρκας μια από τις πιο χαρακτηριστικές «σκηνές» της πόλης: τα πρωτότυπα στους δημόσιους δρόμους του Maranello.

Η πίστα ονομάζεται E-Vortex και κατασκευάστηκε απέναντι από το εργοστάσιο της Ferrari

Η πίστα ονομάζεται E-Vortex και κατασκευάστηκε σε έκταση 37.350 τ.μ., ακριβώς απέναντι από το εργοστάσιο της Ferrari. Με μήκος 1,89 χλμ., διαθέτει καμπύλες με κλίση στις άκρες, κεντρική ευθεία, εσωτερικές στροφές, διαμήκη κλίση και ειδικά τμήματα οδοστρώματος για δοκιμές άνεσης, θορύβων και κραδασμών (NVH), καθώς και αντοχής. Στόχος είναι να προσφέρει συνθήκες πιο ποικίλες και πιο ελεγχόμενες από αυτές του Fiorano, το οποίο παραμένει ενεργό αλλά συχνά είναι ιδιαίτερα φορτωμένο.


Η πίστα ονομάζεται E-Vortex και κατασκευάστηκε σε έκταση 37.350 τ.μ., ακριβώς απέναντι από το εργοστάσιο της Ferrari. Με μήκος 1,89 χλμ.
3 Φωτογραφίες »

Η πίστα ονομάζεται E-Vortex και κατασκευάστηκε σε έκταση 37.350 τ.μ., ακριβώς απέναντι από το εργοστάσιο της Ferrari. Με μήκος 1,89 χλμ.

Η Ferrari χρησιμοποιούσε τους δρόμους του Maranello για εξέλιξη νέων μοντέλων

Μέχρι σήμερα, η Ferrari χρησιμοποιούσε συχνά τους γύρω δρόμους του Maranello για εξέλιξη νέων μοντέλων. Οι διαδρομές αυτές απαιτούσαν μία ώρα πήγαινε-έλα και παρείχαν πολύτιμα δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες. Πλέον, μεγάλο μέρος αυτών των δοκιμών θα μεταφερθεί στη νέα πίστα, επιτρέποντας στους μηχανικούς να αξιολογούν με μεγαλύτερη αντικειμενικότητα τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων και να επιταχύνουν τον ρυθμό εξέλιξης, ειδικά για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.
Δίπλα στην πίστα έχει δημιουργηθεί και συνεργείο 1.000 τ.μ., ώστε οι μηχανικοί να πραγματοποιούν ελέγχους και επεμβάσεις χωρίς να επιστρέφουν κάθε φορά στο εργοστάσιο. Αυτή η λειτουργική λεπτομέρεια μειώνει δραστικά τον «νεκρό χρόνο» των δοκιμών, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας εξέλιξης.

Πλήγμα για τους φαν που επισκέπτονται το Maranello για να «κυνηγήσουν» καμουφλαρισμένα Ferrari

Η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι θετική για τους κατοίκους —λιγότερη κυκλοφορία και θόρυβος από πρωτότυπα στους δρόμους— αλλά αποτελεί πλήγμα για τους χιλιάδες φαν που επισκέπτονται κάθε χρόνο το Maranello ελπίζοντας να δουν, έστω και φευγαλέα, ένα καμουφλαρισμένο μοντέλο της Ferrari να περνά μπροστά τους. Με τη μεταφορά των δοκιμών εντός πίστας, αυτό το «ανεπίσημο» θέαμα μπορεί σύντομα να γίνει σπάνιο.