
To MG 3 είναι το φθηνότερο full hybrid της αγοράς (από 19.950 ευρώ).
Το οικογενειακό SUV MG ZS MAX hybrid καίει 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Το full hybrid σύστημα της MG αποδίδει συνδυαστικά 197 ίππους.
Το plug-in hybrid MG eHS PHEV+ είναι το ισχυρότερο μεσαίο SUV με τιμή κάτω από 36.000 ευρώ.
Από ποια αυτοκίνητα αποτελείται η hybrid γκάμα της MG;
H MG, μία μάρκα με μεγάλη ιστορία έχει επιστρέψει δυναμικά στην ελληνική αγορά, μέσω του ομίλου Συγγελίδη, πρωταγωνιστώντας μάλιστα στις πωλήσεις και ανταγωνιζόμενη παραδοσιακές mainstream μάρκες. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της, έχει παίξει η υβριδική τεχνολογία, κυρίως τα full hybrid μοντέλα της, το μικρό MG 3 και το οικογενειακό SUV, ZS MAX και σε δεύτερο βαθμό το Plug-in hybrid MG eHS PHEV+, το οποίο αποτελεί και ελκυστική εταιρική λύση. Επίσης μην ξεχνάμε πως όλα τα μοντέλα της MG συνοδεύονται από 7ετή εγγύηση, δείγμα της εμπιστοσύνης που έχει η μάρκα απέναντι στα μοντέλα της.
Το full hybrid σύστημα της MG αποδίδει συνδυαστικά 197 ίππους
Όπως είπαμε η αιχμή του δόρατος για την MG είναι η full hybrid τεχνολογία. Στο συγκεκριμένο full hybrid σύνολο με την ονομασία hybrid+ (διαβάστε αναλυτικά τις λεπτομέρειες του) ένας 1.500άρης κινητήρας βενζίνης 102 ίππων συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 136 ίππων, αποδίδοντας συνολικά ισχύ 197 αλόγων (επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport). Η δε μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, είναι δηλαδή μεγάλη για υβριδικό και αυτό στην πράξη το ζήσαμε ως οδήγηση για αρκετά χιλιόμετρα με τον κινητήρα σβηστό. Μάλιστα, στην περίπτωση του ZS Max hybrid το αυτοκίνητο μπορεί και μέχρι τα 87 χλμ./ώρα να πηγαίνει μόνο ηλεκτρικά, πράγμα επίσης σημαντικό για όταν κινείσαι μέσα στην πόλη.To MG 3 είναι το φθηνότερο full hybrid της αγοράς (από 19.950 ευρώ)
Αυτό που χαρακτηρίζει πάντως τα hybrid μοντέλα της MG -και γενικότερα την γκάμα της- είναι η προσιτή τιμή τους. Η «Hybrid+» έκδοση του MG 3 (διαβάστε τη δοκιμή) ξεκινάει από τα 19.950 ευρώ όντας έτσι το φθηνότερο full hybrid μικρό της αγοράς. Το μικρό της MG διακρίνεται επίσης για τον οικονομικό του χαρακτήρα, ειδικά μέσα στην πόλη, όπου η κατανάλωση βενζίνης περιορίζεται σε 4,6 λτ./100 χλμ., και 5,8 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες.
Βέβαια, οι μικρές απαιτήσεις που έχει σε αμόλυβδη βενζίνη είναι μόνο μια πλευρά του MG3 Hybrid+. Η άλλη είναι οι καλές του επιδόσεις σε επιτάχυνση και ρεπρίζ. Τα όργανα μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center έδειξαν πως οι ρεπρίζ του ανήκουν στις top της κατηγορίας. Για το 60-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,1 δλ., ενώ ο χρόνος που χρειάζεται για το 80-120 χλμ./ώρα είναι 5,7 δλ., δηλαδή χρειάζεται να προσπεράσει 91 και 158 μέτρα αντίστοιχα, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο των 3 σχέσεων.
Το οικογενειακό SUV MG ZS Max hybrid καίει 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Το δεύτερο μοντέλο της MG με φουλ υβριδικό σύστημα κίνησης, το ZS MAX (διαβάστε τη δοκιμή του), θέλει να προσελκύσει τους υποψήφιους αγοραστές μέσω της χαμηλής τιμής, η οποία ξεκινάει από τα 24.050 ευρώ και την καλή εγγύηση που φτάνει τα 7 χρόνια. Στοιχεία που πλαισιώνονται από ένα καλό πακέτο εξοπλισμού, με όλα τα συστήματα ασφαλείας της μάρκας, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας και navi.
Φυσικά και εδώ η κατανάλωση είναι κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας των οικογενειακών SUV, καθώς η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι στα 6,0 λτ./100 χλμ. και μέσα στην πόλη πέφτει ακόμα πιο χαμηλά, στα 5,0. Τέλος, το MG ZS MAX Hybrid+ είναι ευρύχωρο και πρακτικό με τις μετρήσεις να επιβεβαιώνουν πως στο πίσω κάθισμα μπορούν να χωρέσουν με άνεση 3 άτομα μέχρι και 1,9 μ. ύψους, δηλαδή είναι από τα ευρύχωρα στο κομμάτι αυτό σε σχέση με την κατηγορία.
Το Plug-in hybrid MG eHS είναι το ισχυρότερο μεσαίο SUV με τιμή κάτω από 36.000 ευρώ
Το MG eHS PHEV+ (διαβάστε τη δοκιμή του) στη δεύτερη γενιά έφτασε τα 4,67 μέτρα μπαίνοντας στα χωράφια των μεσαίων οικογενειακών SUV και πλέον είναι πιο προσιτό από ποτέ, μιας και με την τρέχουσα προσφορά κοστίζει 35.400 ευρώ, όντας το ισχυρότερο μεσαίο SUV με τιμή κάτω από 36.000 ευρώ. Η αύξηση του μήκους και του μεταξονίου τόνισαν την ευρυχωρία της καμπίνας με τον «αέρα» για τα γόνατα να έχει μετρηθεί στα 24 εκατ. και σε συνδυασμό με τα 142,5 εκ. του ωφέλιμου πλάτος της καμπίνας χαρίζει άνετες μετακινήσεις ακόμα και για 5 ενήλικους.
Το eHS είναι το μοναδικό PHEV μοντέλο της MG και χρησιμοποιεί ως βάση έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα και έναν ακόμα ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 184 ίππους. Έτσι συνδυαστικά αποδίδονται 272 ίπποι, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι η μεγάλη επαναφορτιζόμενη (και) από πρίζα μπαταρία 21,4 kWh που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 90 χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι γύρω στα 4,8 λτ./100 χλμ..