Η Γερμανία πιέζει την ΕΕ να «σκοτώσει» βενζίνη & diesel

3.316 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2021)

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δέχεται πιέσεις από την Γερμανία να επιβάλλει αυστηρότερα όρια ρύπων, ώστε οι εταιρείες να εγκαταλείψουν πλήρως τα θερμικά μοτέρ.

Τα χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων για τις εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων είναι ένας «σημαντικός μοχλός πίεσης», σύμφωνα με την Γερμανία, έτσι ώστε να μειώσουν στο μηδέν το αποτύπωμα άνθρακα των οχημάτων τους. Η κεντροευρωπαϊκή χώρα πιέζει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιβάλλει αυστηρότερους κανονισμούς για την προστασία του περιβάλλοντος στις εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων και στις εταιρείες που ασχολούνται με τις αερομεταφορές, σύμφωνα με την εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

Σε έγγραφο που στάλθηκε στο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η γερμανική κυβέρνηση θέλει τα νέα όρια για τις εκπομπές από νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη έως το 2030, να είναι ακόμα πιο αυστηρά. Την αποκάλυψη αυτή έκανε η παραπάνω εφημερίδα. Γερμανοί αξιωματούχοι δεν διστάζουν να αναφέρουν πως τα όρια CO2 είναι ένας «αποφασιστικός μοχλός» για την επίτευξη «πράσινων» στόχων που αυξάνουν την πίεση στους κατασκευαστές να φτιάξουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα είτε ηλεκτρικά με μπαταρία ή αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου.

Η γερμανική κυβέρνηση, παρόλο που με αυτή την θέση της υποχρεώνει τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Γηραιά Ήπειρο να προχωρήσουν σε σημαντικές επενδύσεις στην ηλεκτρική τεχνολογία, θεωρεί επίσης πως αυτή η εξέλιξη «θα μπορούσε να βελτιώσει τις εξαγωγές τους» και να «ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση των εταιρειών παγκοσμίως».

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων για τα πρότυπα ρύπων Euro 7 που έρχονται, οι προτάσεις του κονσόρτσιουμ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων από τα οχήματα θα μπορούσαν να σηματοδοτήσουν το τέλος των κινητήρων, όπως τους γνωρίζουμε, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών οχημάτων.
 
Η πρόταση Euro 7 θα μπορούσε να αναγκάσει τα οχήματα με κινητήρα βενζίνης να εξοπλιστούν με πλήθος νέων τεχνικών χαρακτηριστικών (δύο συμβατικούς καταλύτες, ένα φίλτρο σωματιδίων, έναν ηλεκτρικό καταλύτη και μια άλλη τεχνολογία για μείωση για τα οξείδια του αζώτου), που φυσικά κοστίζουν. Μία από τις προτάσεις που υπάρχει είναι τα εν λόγω οχήματα πως θα μπορούσαν να είναι εφοδιασμένα με ενσωματωμένο διαγνωστικό σύστημα που θα παρακολουθεί τον κινητήρα για να διασφαλίσει ότι παραμένει σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων για περισσότερα από 240.000 χιλιόμετρα. Η ACEA πιστεύει ότι τέτοιες συσκευές θα ήταν σχεδόν αδύνατο να χρησιμοποιηθούν σε μικρά αυτοκίνητα και θα ήταν δύσκολο να ενσωματωθούν στις τρέχουσες αρχιτεκτονικές, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ να γίνουν πιο ακριβά.
 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>

FORD E-TRANSIT
OPEL