ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk test στο Jaecoo 7 SHS -Ξεπέρασε προσδοκίες και ανταγωνισμό (+Video)

(17/10/2025)
3 Φωτογραφίες »

Και όμως το plug-in Jaecoo 7 κατάφερε όχι μόνο να είναι αποτελεσματικό στην ιδιαίτερα απαιτητική δοκιμασία της Αποφυγής Κινδύνου, αλλά να ξεπεράσει και πολλά από τα μοντέλα των «παραδοσιακών» κατασκευαστών.

Autotriti Test Center Team

Ξεπέρασε προσδοκίες και ανταγωνισμό

Kαλή η οδηγική αίσθηση, αλλά το ζητούμενο στο Elk Test (τεστ αποφυγής κινδύνου) είναι η αποτελεσματικότητα και το κινέζικο plug-in SUV, που επίσης εισάγεται στη χώρα μας από τον όμιλο Mercedes, πέτυχε επίδοση 76 χλμ./ώρα (ταχύτητα εισόδου), η οποία ξεπερνάει πολλά ευρωπαϊκά μικρομεσαία οικογενειακά SUV με μικρότερο βάρος και πιο σφιχτή ανάρτηση.

 

Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους; Elk test στο Omoda 5 EV: Δες Video με πόσα χλμ. πέρασε τη δοκιμασία!

Με 76 χλμ./ώρα άφησε πίσω πολλά ελαφρύτερα μοντέλα από Eυρώπη και Ιαπωνία

Το Jaecoo 7 SHS ξεκίνησε τη διαδικασία από τα 70 χλμ./ώρα, όπου κυριολεκτικά πέρασε «αέρα», χωρίς καν να ενεργοποιηθεί το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Αυτό μας έδωσε την άνεση να πάμε κατ΄ ευθείαν στα 73 χλμ./ώρα, όπου και πάλι το κινέζικο SUV δεν έδειξε να ιδρώνει διατηρώντας μια λογική κλίση και αποκρινόμενο σωστά στις εντολές του οδηγού για τις αλλαγές πορείας.  Και κάπως έτσι φτάσαμε στο όριο των 76 χλμ./ώρα. Παρότι οι κλίσεις έγιναν πιο αισθητές, και το τιμόνι άρχισε να δείχνει ράθυμο στο input του οδηγού,  το αυτοκίνητο βασισμένο στα φαρδιά μετατρόχια (1.582 χλστ. μπροστά και 1.602 χλστ. πίσω) και την σωστή ρύθμιση των ηλεκτρονικών του κατάφερε την πολύ καλή επίδοση.  

«Ψαγμένο» στήσιμο

Το Jaecoo 7 SHS απέδειξε πως δεν είναι απλώς ένα ιδιαίτερα οικονομικό σε χρήση οικογενειακό μικρομεσαίο SUV (θυμίζουμε πως με μια φόρτιση της μπαταρίας και ένα ρεζερβουάρ έχει πάνω από 1.200 χλμ. αυτονομία), αλλά έχει εξελιχθεί για να «στέκεται» και πολύ καλά στο δρόμο. Η ανάρτηση του Jaecoo 7 SHS έχει δύσκολο έργο μιας και πρέπει να συνδυάζει την άνεση με τη διαχείριση του βάρους και τα 20 εκατοστά απόστασης από το έδαφος με την ευκολία χρήσης στην καθημερινότητα.  Τελικά όμως στην πράξη του Elk Test, το Jaecoo 7 SHS αποδείχθηκε απόλυτα ικανό. Οι τροχοί των 19 ιντσών με ελαστικά  235/50 είχαν μερίδιο στην πολύ καλή επίδοση του κινέζικου οικογενειακού SUV προσφέροντας πρόσφυση, αλλά και μικρή παραμόρφωση όταν δέχονταν το μεγάλο φορτίο από τις αλλαγές πορείας.

Αίσθηση οδηγού, επιβατών & βαθμολογία

Γενική αίσθηση οδηγού: Παρά τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης σε καμία προσπάθεια δεν ένιωσα πως θα χαθεί ο έλεγχος, ακόμα και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Νιώσαμε την κλίση, ποτέ όμως ανασφάλεια πως κάτι θα πάει λάθος στην όλη διαδικασία

 Βαθμολογία με άριστα το 10
- Ανάρτηση: 8+
- Τιμόνι: 8
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 9
- Διάσταση Ελαστικών: 235/50 R19
- Τύπος ελαστικών: Kumho Ecsta PS71
 
Αν και το Jaecoo 7 SHS (δες εδώ την αναλυτική δοκιμή) δεν είναι ένα αυτοκίνητο που θα το χρησιμοποιήσεις για σπορ καταστάσεις, στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου ξεπέρασε κατά πολύ τόσο τις προσδοκίες μας, όσο και τις επιδόσεις των ανταγωνιστών του. Τα 76 χλμ./ώρα ήταν η δεύτερη καλύτερη επίδοση -μαζί και το υβριδικό MG ZS που είναι 400 κιλά ελαφρύτερο- της δοκιμής και αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείου που συμπληρώνει ιδανικά το κομμάτι της ασφάλειας του Jaecoo 7 SHS (έχει αποσπάσει και 5 αστέρια από τον Euro NCAP διαθέτοντας περισσότερα από 20 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης στον εξοπλισμό του).

Autotriti.gr
ΜΟΤΟ