ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο εργοστάσιο της SEAT η παραγωγή των ηλεκτρικών μικρών CUPRA Raval & VW ID.2all

(23/5/2025)
Στο εργοστάσιο της SEAT η παραγωγή των ηλεκτρικών μικρών CUPRA Raval & VW ID.2all

Ξεκίνησε η παραγωγή των πρώτων μπαταριών και μεταλλικών μερών.
Το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να παράγει 300.000 μπαταρίες ετησίως.
Νέες τεχνολογίες δίνουν την δυνατότητα παραγωγής 4 εκατομμυρίων εξαρτημάτων το χρόνο.
Το Raval θα είναι το πρώτο μικρό ηλεκτροκίνητο του ομίλου.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ξεκίνησε η παραγωγή των πρώτων μπαταριών και μεταλλικών μερών

Στο εργοστάσιο του Martorell, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη, η SEAT γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της. Εκεί όπου επί δεκαετίες κατασκευάζονταν μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σήμερα στήνεται το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Και αυτό το μέλλον ξεκινά με δύο σημαντικές εξελίξεις: τη συναρμολόγηση των πρώτων συστημάτων μπαταριών και την έναρξη της δοκιμαστικής παραγωγής μεταλλικών μερών για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα CUPRA Raval και Volkswagen ID.2all.

Το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να παράγει 300.000 μπαταρίες ετησίως

Μόλις 18 μήνες μετά την έναρξη κατασκευής της νέας μονάδας παραγωγής, η SEAT ολοκλήρωσε τη συναρμολόγηση των πρώτων pre-series μπαταριών. Το εργοστάσιο, με επιφάνεια 64.000 τ.μ. και επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ, θα είναι σε θέση να παράγει έως και 300.000 συστήματα μπαταριών ετησίως αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς πόλης του VW Group. Η μονάδα αυτή ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες ρομποτικής, ενώ μια γέφυρα 600 μέτρων με αυτόματο σύστημα μεταφοράς θα μεταφέρει τις μπαταρίες απευθείας στη γραμμή συναρμολόγησης  ένα έργο μηχανικής ακρίβειας που εγγυάται συνεχή και άμεσο εφοδιασμό.

Νέες τεχνολογίες δίνουν την δυνατότητα παραγωγής 4 εκατομμυρίων εξαρτημάτων το χρόνο

Στο μεταξύ, στο τμήμα μεταλλικών πρεσών του εργοστασίου, η τεχνολογία έχει ήδη φτάσει στο μέλλον. Η νέα πρέσα PXL, που τέθηκε σε λειτουργία το 2024, προσφέρει δυνατότητα παραγωγής έως και 4 εκατομμυρίων εξαρτημάτων το χρόνο, με 15 «χτυπήματα» ανά λεπτό. Πρώτος της στόχος: τα εξαρτήματα αμαξώματος του CUPRA Raval.  Η πρέσα αυτή όχι μόνο αυξάνει την παραγωγικότητα, αλλά και εγγυάται εξαιρετική ακρίβεια και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας στοιχεία που εντάσσονται στον γενικότερο στρατηγικό στόχο της SEAT να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής της.

Το Raval θα είναι το πρώτο μικρό ηλεκτροκίνητο του ομίλου

Αλλά τι είναι αυτό που κάνει το CUPRA Raval τόσο ξεχωριστό; Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, σχεδιασμένο όχι μόνο για πρακτικότητα αλλά και για συναίσθημα. Η CUPRA υπόσχεται ένα EV με χαρακτήρα, που «μιλά» στη νέα γενιά οδηγών, συνδυάζοντας δυναμισμό, σχεδιαστική τόλμη και προσιτή τιμολόγηση. Το Raval είναι το πρώτο από μια νέα σειρά ηλεκτρικών compact μοντέλων που θα παραχθούν στη Βαρκελώνη, ακολουθούμενο από την έκδοση παραγωγής του Volkswagen ID.2all ενός μοντέλου με στρατηγικό ρόλο στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Honda
MICHELIN ENERGY SAVER