
Η Smart επιβεβαιώνει το #4: Ο διάδοχος του ForFour έρχεται για να κατακτήσει την μινι κατηγορία
Η Smart ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά τον διάδοχο του ForFour.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον Ευρωπαίο CEO της Smart.
Το νέο #4 θα μοιάζει με διάδοχο του παλιού ForFour.
Κοινή πλατφόρμα με το Smart #2 – Εξελίσσεται από την Geely και τη Mercedes.
Η Smart ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά τον διάδοχο του ForFour
Η Smart ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά τον διάδοχο του ForFour, τέσσερα χρόνια μετά τη διακοπή της παραγωγής του, στο πλαίσιο μιας ριζικής ανανέωσης της γκάμας της. Το νέο τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης θα ονομάζεται #4 και θα ολοκληρώσει την σειρά νέων μοντέλων από την εταιρεία που ανήκει πλέον από κοινού στις Mercedes και Geely.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον Ευρωπαίο CEO της Smart
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον Ευρωπαίο CEO της Smart, Dirk Adelmann, κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Μονάχου. Το #4 θα πλαισιώσει το επίσης νέο διθέσιο #2 (τον διάδοχο του εμβληματικού Fortwo) που αναμένεται το επόμενο έτος, καθώς και τα αναβαθμισμένα #1 και coupé #3. Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί το μεγάλο SUV και ναυαρχίδα #5, του οποίου οι παραδόσεις ξεκινούν τους επόμενους μήνες. Η επιστροφή των θρυλικών διθέσιων και τετραθέσιων μοντέλων αποτελεί στρατηγική κίνηση για τη Smart, η οποία, όπως παραδέχτηκε ο CEO της, «καθυστέρησε» να τα φέρει στην αγορά. «Οι 2,2 εκατομμύρια πελάτες Fortwo και Forfour στην Ευρώπη περιμένουν με ανυπομονησία μια νέα εκδοχή των αυτοκινήτων αυτών», συμπλήρωσε.
Το νέο #4 θα μοιάζει με διάδοχο του παλιού ForFour
Το νέο #4 θα σχεδιαστεί και θα εξελιχθεί με γνώμονα την ευρωπαϊκή αγορά, μοιραζόμενο την ίδια πλατφόρμα με το επερχόμενο #2. Αν και το project βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο και ο τελικός σχεδιασμός δεν έχει οριστικοποιηθεί, ο Adelmann τόνισε ότι «πρέπει να μοιάζει με διάδοχο» του παλιού ForFour, ενσωματώνοντας ταυτόχρονα τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Smart. Η εξέλιξη του #4 κρίνεται απαραίτητη για να δικαιολογηθεί το τεράστιο κόστος δημιουργίας της νέας, ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας για το #2. «Χρειαζόμαστε τις οικονομίες κλίμακας», δήλωσε ο Adelmann. «Το δύσκολο κομμάτι ήταν να κάνουμε την πλατφόρμα αρκετά μικρή για το #2. Είναι πολύ πιο εύκολο να την επεκτείνουμε ελαφρώς».
Κοινή πλατφόρμα με το Smart #2 – Εξελίσσεται από την Geely και τη Mercedes
Ένα σημαντικό στοιχείο της νέας πλατφόρμας, που αποτελεί και προτεραιότητα για τους μηχανικούς, είναι ο εξαιρετικά μικρός κύκλος στροφής, αντίστοιχος με του τελευταίου Fortwo, ώστε να διατηρηθεί η απαράμιλλη ευελιξία στο κέντρο της πόλης. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Smart, η πλατφόρμα αναπτύσσεται από κοινού από την Geely στην Κίνα και τη Mercedes στην Ευρώπη, καθώς τα μοντέλα αυτά προορίζονται κυρίως για τους Ευρωπαίους πελάτες.
Ο Adelmann παραδέχτηκε επίσης την ιδιαιτερότητα στη στρατηγική ονοματοδοσίας της εταιρείας. «Η ονοματολογία μας είναι λίγο παράξενη», είπε. «Κρατήσαμε τους ζυγούς αριθμούς για τα μοντέλα που δεν είναι SUV. Έτσι, ο μικρότερος μη-SUV τύπος αμαξώματος παίρνει τον αριθμό #2. Ναι, είναι μεγαλύτερος από το #1, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα».