
Με σπορτίφ διάθεση και 5 χιλιάρικα πάνω συγκριτικά με την «απλή» έκδοση των 150 ίππων.
Μέσα στην 3άδα των πιο γρήγορων σε προσπέρασμα βενζινοκίνητων μικρών SUV.
Φρενάρει δυνατά και «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα.
Κάποιες στιγμές «δουλεύει» και με 2 κυλίνδρους, αλλά ο 1,5 TSI δεν είναι εξηλεκτρισμένος και καίει στην πόλη.
Με σπορτίφ διάθεση και 5 χιλιάρικα πάνω συγκριτικά με την «απλή» έκδοση των 150 ίππων
Αποτελώντας την κορωνίδα στην γκάμα του μικρού SUV της Skoda, το Kamiq Monte Carlo ξεχωρίζει χάρη σε σπορτίφ λεπτομέρειες στο αμάξωμα και στην καμπίνα, έχοντας και πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση. Η τιμή όμως «ξεφεύγει» στα 32.950 ευρώ, ήτοι 5 χιλιάρικά πάνω από την απλή έκδοση με το ίδιο σύστημα κίνησης (1,5 TSI 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο DSG7) τα οποία θεωρούμε πως είναι πολλά λεφτά για ένα μοντέλο που δεν έχει καν εξηλεκτρισμένο κινητήρα. Πάντως στο βασικό εξοπλισμό προσφέρεται μέχρι και γυάλινη πανοραμική οροφή.
Μέσα στην 3άδα των πιο γρήγορων σε προσπέρασμα βενζινοκίνητων μικρών SUV
Ο συνδυασμός 150 ίππων και αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Το κλασσικό 0-100 είναι υπόθεση 8,4 δλ., ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα και τα 80-120 με kickdown στο αυτόματο κιβώτιο έρχονται σε 4,3 και 5,5 δλ. αντίστοιχα. Έτσι το Kamiq είναι μέσα στην 3άδα με τα πιο γρήγορα στο προσπέρασμα βενζινοκίνητα μικρά SUV.

Το Skoda Kamiq Monte Carlo με τα 150 άλογα είναι πολιτισμένο και ευχάριστο στην καθημερινότητα.
Φρενάρει δυνατά και «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα
Εκτός από δυναμικές επιταχύνσεις, το Kamiq Monte Carlo έχει και δυνατά φρένα με τις μετρήσεις να δείχνουν 36 μέτρα για το κοκάλωμα σε φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα, που είναι επίσης επίδοση μέσα στο top 3 της κατηγορίας. Το μοντέλο της δοκιμής πάντως φορούσε τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 215/45.
Κάποιες στιγμές «δουλεύει» και με 2 κυλίνδρους, αλλά ο 1,5 TSI δεν είναι εξηλεκτρισμένος και καίει στην πόλη
Ο 1,5 TSI Evo με τα 150 άλογα έχει σύστημα ACT, που σε συνθήκες χαμηλού φορτίου απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία (η διαδικασία γίνεται εντελώς πολιτισμένα χωρίς να γίνεται αντιληπτή). Η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. Στην πόλη όμως η απουσία κάποιοι ήπια υβριδικού συστήματος για βοήθεια στις εκκινήσεις ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση κοντά στα 9 λτ./100 χλμ..
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του Skoda Kamiq Monte Carlo με τους 150 ίππους.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Γρήγορο, αλλά όχι εξηλεκτρισμένο και στην πόλη «τσιμπάει» σε κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |