Σε σχέση με την «κανονική» Ρ1, η έκδοση πίστας της έχει διευρυμένο εμπρός μετατρόχιο κατά 80 χλστ., χαμηλότερο ύψος κατά 50 χλστ., ενώ είναι και ελαφρύτερη κατά 50 κιλά.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε σχέση με την «κανονική» Ρ1, η έκδοση πίστας της έχει διευρυμένο εμπρός μετατρόχιο κατά 80 χλστ., χαμηλότερο ύψος κατά 50 χλστ., ενώ είναι και ελαφρύτερη κατά 50 κιλά.

H κορυφαία McLaren

2.972 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2015)

Η McLaren P1 GTR αποτελεί ένα από τα πιο ακριβά «παιχνίδια» πίστας που φτιάχτηκαν ποτέ. Με αγωνιστικό στήσιμο, μικρότερο βάρος και εντυπωσιακό αεροδυναμικό body kit, μοιάζει –και είναι- άκρως σκληροπυρηνική.

Στο περίπτερο της McLaren στη Γενεύη, δίπλα στην 675LT, θα βρεθεί η τελική εκδοχή της P1 GTR σε απόχρωση F1 GTR chassis #06R, ένα από τα πιο «εξωτικά» και ακριβά «παιχνίδια» πίστας που φτιάχτηκαν ποτέ. Το υβριδικό supercar έχει συνδυαστική ισχύ 1.000 ίππων, οι 800 από τους οποίους προέρχονται από το twin-turbo σύνολο των 3,8 λίτρων και οι υπόλοιποι 200 από ένα ηλεκτρικό μοτέρ.Σε σχέση με την «κανονική» Ρ1, η έκδοση πίστας της έχει διευρυμένο εμπρός μετατρόχιο κατά 80 χλστ., χαμηλότερο ύψος κατά 50 χλστ., ενώ είναι και ελαφρύτερη κατά 50 κιλά, χάρη στην εφαρμογή αγωνιστικής φιλοσοφίας λύσεων. Πιο συγκεκριμένα, τα πλευρικά τζάμια αντικαταστάθηκαν από πλαστικό polycarbonate, με εκείνο του οδηγού να φέρει το χαρακτηριστικό παραθυράκι «ticket window». Τα γυάλινα πάνελ της οροφής έδωσαν τη θέση τους σε ανθρακονημάτινα, ενώ carbon είναι πλέον και το καπάκι του κινητήρα. Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης είναι φτιαγμένες από τιτάνιο, ζυγίζοντας 6,5 κιλά λιγότερο από ότι εκείνες της «κανονικής» Ρ1McLaren P1 GTR φοράει αγωνιστικούς μονομπούλονους τροχούς 19 ιντσών, οι οποίοι φέρουν slick ελαστικά της Pirelli. Μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα πιο επιθετικό splitter, ενώ στο πλάι κυριαρχούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η σταθερή πίσω αεροτομή στέκεται 400 χλστ. πάνω από το αμάξωμα, 100 χλστ. ψηλότερα από ότι στο μοντέλο δρόμου. Η P1 GTR, στα 240 χλμ./ώρα έχει downforce 660 κιλών, 10% περισσότερο από ότι το «κανονικό» μοντέλο.

Τα γυάλινα πάνελ της οροφής έδωσαν τη θέση τους σε ανθρακονημάτινα, ενώ carbon είναι πλέον και το καπάκι του κινητήρα.

Τα γυάλινα πάνελ της οροφής έδωσαν τη θέση τους σε ανθρακονημάτινα, ενώ carbon είναι πλέον και το καπάκι του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
SEAT