
Δεν βρίσκεις μικρό SUV με turbo κινητήρα & τόσα άλογα (136 PS) κάτω από τα 20 χιλιάρικα.
Είναι το πιο γρήγορο χειροκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας σε προσπέραση (60-100 & 80-120 χλμ./ώρα).
Έχει μέση πραγματική κατανάλωση mild hybrid, αν και είναι καθαρά βενζινοκίνητο (6,8 λτ./100 χλμ.).
Ευχάριστη η οδική του συμπεριφορά, πέτυχε πολύ καλή επίδοση στο Elk Test (75,5 χλμ./ώρα).
Οι μετρήσεις του Opel Mokka 1,2T 136 PS 6MT στο AutoΤρίτη Test Center
Είναι ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θα τραβήξει βλέμματα λόγω της μοντέρνας και νεανικής του σχεδίασης, όμως πόσο καλό είναι σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center; Αναφερόμαστε στο Opel Mokka, ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά SUV της αγοράς (Top5 στις λιανικές πωλήσεις), το οποίο έχει τιμή εκκίνησης τα 19.900 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά το βενζινοκίνητο Opel Mokka των 136 ίππων (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), το οποίο αξιολογούμε σε μετρήσεις (κατανάλωση, χώροι, επιδόσεις, ασφάλεια) και value for money
Δεν βρίσκεις μικρό SUV με turbo κινητήρα & τόσα άλογα (136 PS) κάτω από τα 20 χιλιάρικα
Η μεγάλη «βιτρίνα» της τιμής αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα, αν όχι το Νο.1, πλεονέκτημα για το βενζινοκίνητο Opel Mokka. Η εισαγωγική εξοπλιστική του έκδοση κοστίζει 19.900 ευρώ, θυμίζοντας αυτοκίνητο της κατηγορίας των μικρών (B segment). Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πολύ δύσκολα συναντάς SUV πόλης κάτω από τα 20 χιλιάρικα και με αυτές τις προδιαγραφές, δηλαδή turbo κινητήρα και αξιόλογη ιπποδύναμη (136 άλογα).
Από εξοπλιστικής άποψης, συναντάμε αρκετά στοιχεία που θα χρειαστεί κανείς στην καθημερινότητά του, όπως ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, στάνταρ 10άρα οθόνη αφής για το infotainment και ίδιας επιφάνειας πίνακα οργάνων, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας, καθώς επίσης και αυτόματο 1-ζωνικό κλιματισμό. Μοναδικά «ψεγάδια» θα χαρακτηρίζαμε την απουσία ζάντας αλουμινίου (ατσάλινες 16 ιντσών) και κάμερας όπισθεν (έχει στάνταρ πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος).
Νο.1 σε επιδόσεις χειροκίνητο SUV πόλης & κατανάλωση που θυμίζει ήπια υβριδικό
Κάτω από το καπό του βενζινοκίνητου Opel Mokka βρίσκουμε τον 1,2 PureTech turbo 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα. Το συγκεκριμένο μοτέρ υπό αυτές τις προδιαγραφές (136 PS, 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση) δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μοντέλο του Ομίλου Stellantis, αλλά αποτελεί βάση για το mild hybrid σύστημα του Group χάρη σε συγκεκριμένες τεχνικές επεμβάσεις που φέρει (π.χ. χρήση ιμάντα αντί καδένας).
Αυτές οι διαφοροποιήσεις βελτίωσαν την απόδοση και την αξιοπιστία του, τόσο στο κομμάτι της κατανάλωσης όσο και σε επιδόσεις. Καταρχάς, ενώ μιλάμε για ένα καθαρά βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, η μέση πραγματική του κατανάλωση θυμίζει mild hybrid. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το βενζινοκίνητο Mokka των 136 ίππων «καίει» 6,8 λτ./100 χλμ. σε πόλη και ταξίδι, νούμερο καλύτερο από άλλα ήπια υβριδικά SUV πόλης.
Παράλληλα, το Opel Mokka με τα 136 άλογα ξεχωρίζει στον τομέα των επιδόσεων. Ανάμεσα σε 22 μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο που έχουμε μετρήσει (βενζινοκίνητα και mild hybrid), το SUVάκι της γερμανικής μάρκας έχει τις πιο γρήγορες επιδόσεις. Αυτό ισχύει τόσο σε επαρχιακό δίκτυο (60-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. με 4η), όσο και στον αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. με 5η).
Μάρκα/Μοντέλο | Opel Mokka |
---|---|
Έκδοση εξοπλισμού | Mokka |
Έκδοση κινητήρα | 1,2T 136 PS 6MT |
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV |
Είδος Κινητήρα | Βενζίνη |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1.199 |
Ιπποδύναμη (PS) | 136 |
Ροπή (Nm) | 230 |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 6 σχέσεων |
Κίνηση | Εμπρός |
Δυνατά σημεία | |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,5 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,4 |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 |
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 75,5 |
Θόρυβος στα 120 (db) | 69 |
Αυτόματος κλιματισμός | Ναι |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 15,5 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,3 |
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 15,5 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 76% |
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) | 10" |
Τιμή | 19.900 |
Αδύναμα σημεία | |
Κάμερα οπισθοπορείας | ΟΧΙ |
Ζάντες ελαφρού κράματος | ΟΧΙ |
Εργοστασιακός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 350 |
Σημαντικές ισοπαλίες | |
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,32 |
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,8 |
Σελίδα 2 | Opel Mokka: Αναλυτικές μετρήσεις χώρων για επιβάτες & αποσκευές + Elk/Moose Test |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Opel Mokka 1,2T 136 PS 6MT |