
Η Toyota επιβεβαιώνει πως η έκτη γενιά της Supra θα αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου με δική της τεχνολογία.
Με νέο υβριδικό δίλιτρο turbo κινητήρα, περίπου 400 ίππους και πιο ελαφριά πλατφόρμα.
Διακοπή παραγωγής για την τρέχουσα γενιά στα τέλη του 2025.
Η Supra επιστρέφει στις ιαπωνικές τις ρίζες έπειτα από την σκληρή κριτική της πέμπτης γενιάς και κατηγορίες για «γερμανική ταυτότητα».
autotriti team
Η Toyota επιβεβαιώνει πως η έκτη γενιά της Supra θα αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου με δική της τεχνολογία
Η Toyota μπαίνει σε μια νέα ανεξάρτητη εποχή για την θρυλική Supra. Επίσημες αναφορές από αξιόπιστες πηγές δείχνουν ότι η εταιρεία διακόπτει πλήρως τη συνεργασία με την BMW για τη νέα έκδοση, αναπτύσσοντας τα πάντα «in‑house». Αυτό σημαίνει από την πλατφόρμα μέχρι τον κινητήρα και την μετάδοση. Απ ΄ότι φαίνεται, η Toyota λαμβάνει υπόψη της τα σχόλια των φαν της μάρκας και δηλώνει πως διαθέτει πλέον τα κεφάλαια και την τεχνογνωσία για μία 100% ιαπωνική Supra.
Με νέο υβριδικό δίλιτρο turbo κινητήρα, περίπου 400 ίππους και πιο ελαφριά πλατφόρμα
Το πιο ουσιαστικό στοιχείο της αλλαγής είναι ο νέος υβριδικός δίλτρος turbo κινητήρας από την Toyota, με εκτιμώμενη ισχύ κοντά στους 400 ίππους, αντικαθιστώντας τον BMW B58 3.0 λίτρων που χρησιμοποιεί η τωρινή A90 Supra. Η νέα πλατφόρμα είναι φυσικά πισωκίνητη, πιο ελαφριά και σχεδιασμένη ειδικά από την Toyota για καλύτερη οδηγική απόλαυση και συμμόρφωση με τους πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Διακοπή παραγωγής για την τρέχουσα γενιά στα τέλη του 2025
Η τρέχουσα γενιά (2019‑2025), παράλληλα με τη BMW Z4, θα ολοκληρώσει σύντομα την εμπορική πορεία της. Πριν το τέλος, κυκλοφόρησαν οι limited «Final Edition» εκδόσεις. Στην Ιαπωνία κατασκευάστηκαν 300 αυτοκίνητα με 434 ίππους και στις ΗΠΑ 100 αυτοκίνητα με 382 ίππους, με επιλογή ακόμα και για χειροκίνητο κιβώτιο για τους «σκληροπυρηνικούς». Η παραγωγή αναμένεται να περιοριστεί έως τα τέλη του 2025, ενώ η Z4 θα σταματήσει το 2026.
Η Supra επιστρέφει στις ιαπωνικές τις ρίζες έπειτα από την σκληρή κριτική της πέμπτης γενιάς και κατηγορίες για «γερμανική ταυτότητα»
Αυτή η στρατηγική στροφή της Toyota σηματοδοτεί μια σαφή πρόθεση επιστροφής στις ρίζες της Supra, δηλαδή σε ένα αμιγώς ιαπωνικό sports car, σχεδιασμένο και εξελιγμένο χωρίς εξαρτήσεις από εξωτερικούς συνεργάτες. Μετά την κριτική που δέχθηκε η πέμπτη γενιά (A90) για την έντονη γερμανική της ταυτότητα, η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να ανακτήσει τον απόλυτο έλεγχο πάνω στη φιλοσοφία, την τεχνολογική κατεύθυνση και την οδηγική εμπειρία της επόμενης Supra. Στόχος ένα πιο «αγνό» αποτέλεσμα, πιο κοντά στο πνεύμα των Supra MkIV (A80) και MkIII (A70) που καθιέρωσαν το όνομα στη συνείδηση των οδηγών.