Η όψη του αναμενόμενου ηλεκτρικού Range Rover αποκαλύφθηκε

1.008 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
Η όψη του αναμενόμενου ηλεκτρικού Range Rover αποκαλύφθηκε
6 Φωτογραφίες »

- Πανομοιότυπη εμφάνιση με τις συμβατικές εκδόσεις
- Τεστάρεται στους -40 Κελσίου της Αρκτικής!
- Ο χρόνος αντίδρασης ροπής σε κάθε τροχό έπεσε στο 1 χιλιοστό του δλ.!
- Αναμένεται να έχει ισχύ άνω των 607 ίππων
- Απώτερος στόχος οι μηδενικές εκπομπές καυσαερίων έως το 2036

Πανομοιότυπη εμφάνιση με τις συμβατικές εκδόσεις

Με την ανακοίνωση του νέου Range Rover, η Land Rover «αλλάζει σελίδα» ύστερα από μισό αιώνα! Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που θα κυκλοφορήσει στις αγορές, παράλληλα με τις εκδόσεις εσωτερικής καύσης. Εκδόσεις, οι οποίες αν εξαιρέσουμε τη διαφορά στα του κινητήρα, είναι ακριβώς ίδιες.

Τεστάρεται στους -40 Κελσίου της Αρκτικής!

Παρόμια και η στρατηγική της Mercdes, η οποία ετοιμάζει την ηλεκτρική Mercedes G-Class, την οποία θα δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Κίνας.  Αποτελεί μία εκ των κύριων ανταγωνιστριών του Range Rover Electric και φαίνεται να ακολουθεί την ίδια - ως προς την εμφάνισή της - συνταγή, αποτελώντας αντίγραφο του συμβατικού.

Επιστρέφοντας στην Range Rover, οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν παρουσιάζουν το μοντέλο στον Αρκτικό Κύκλο υπό συνθήκες -40 βαθμών Κελσίου, ενώ οι ιθύνοντες της εταιρείας αναμένεται να το υποβάλλουν και σε «δοκιμασίες» στην Μέση Ανατολή, εκεί όπου θα αντιμετωπίσει θερμοκρασία άνω των 50 βαθμών Κελσίου! 

Ο χρόνος αντίδρασης ροπής σε κάθε τροχό έπεσε στο 1 χιλιοστό του δλ.!

Το Range Rover Electric θα έχει επίσης ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 βολτ που θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση, ενώ θα μπορεί να περνάει μέσα από νερό έως και 850 χιλιοστά! Επίσης το Range Rover Electric θα μπορεί να μένει ενημερωμένο αφού θα υποστηρίζει ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (over-the-air)

Ακόμη, αναμένονται επεμβάσεις στο λογισμικό του οχήματος οι οποίες θα ελαχιστοποιούν την επέμβαση του ABS, με στόχο την επίτευξη μιας ήπιας κυκλοφορίας στα πιο ολισθηρά εδάφη. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι τελευταίας τεχνολογίας. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχου μπορεί να κατανείμει τη διαχείριση ολίσθησης τροχού σε κάθε μονάδα ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης. Έτσι, μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης ροπής σε κάθε τροχό, από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε μόλις 1.

Αναμένεται να έχει ισχύ άνω των 607 ίππων

Το ότι το ηλεκτρικό Range Rover θα φοράει δύο κινητήρες είναι ένα σχεδόν - ασφαλές - σενάριο, το οποίο ενισχύεται από το γεγονός ότι θα διαθέτει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Επιπρόσθετα, η η λογική λέει πως θα πρέπει να αναμένουμε δύναμη άνω των 507 ίππων. Το Range Rover πιθανότατα να φοράει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 της BMW 4,4 λτ. , ο οποίος θα παίρνει δύναμη από 523 ίππους. Γνωρίζοντας την παρουσία δύο κινητήρων, καθώς, και τον υπάρχοντα κινητήρα του SV (διαθέτει ισχύ 614  ίππων(, λογικά θα δούμε κάτι ακόμη πιο ισχυρό.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI LINGLONG AGORAZO
skoda