
Η «παιχνιδιάρικη» εμφάνιση και η ευρύτερη σχεδίαση του Inster θα... τραβήξει βλέμματα, την ώρα που το Swift διατηρεί και στην τρέχουσα γενιά του την πετυχημένη συνταγή που μας είχε μάθει, με στοχευμένες διαφοροποιήσεις στη μάσκα και τις «γραμμές» του αμαξώματος.
Σκάρτα 2,5 ευρώ στα 100 χλμ. θα δίνεις με το ηλεκτρικό Inster, γύρω στα 9 ευρώ το κόστος με το ήπια υβριδικό Swift.
Περισσότερα άλογα (97 PS) για το Hyundai, πάει στο ταξίδι χωρίς άγχος αυτονομίας το Suzuki (82 PS).
Πιο σύγχρονη καμπίνα για το Hyundai - Ισοπαλία σε εξοπλισμό άνεσης & ηλεκτρικές ευκολίες.
Στο Inster χωράνε πιο ψηλοί επιβάτες & μία σχολική τσάντα παραπάνω, το Swift έχει πιο φαρδύ πίσω κάθισμα.
Αυτοκίνητα πόλης με αυτόματο κιβώτιο & ίδια τιμή: Ηλεκτρικό Hyundai Inster ή θερμικό Suzuki Swift;
Στους σημερινούς δρόμους που η κίνηση δεν σταματά ποτέ, το αυτόματο κιβώτιο μάλλον είναι ο πιο σημαντικός εξοπλισμός άνεσης σε ένα αυτοκίνητο. Με κριτήριο αγοράς το αυτόματο σασμάν επιλέγουμε δύο αυτοκίνητα πόλης, με ίδια τιμή αγοράς στα 19,5 χιλιάρικα, αλλά 100% διαφορετική τεχνολογία κινητήρα.
Από τη μία πλευρά έχουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Inster που στην εισαγωγική έκδοση (Style) με τα 97 άλογα και την μπαταρία 42 kWh ξεκινά από τα 19.390 ευρώ. Στον αντίποδα έχουμε το Suzuki Swift με το ήπια υβριδικό σύνολο των 82 ίππων, το οποίο έχει τιμή εκκίνησης τα 19.790 ευρώ στην έκδοση GL+ με το CVT κιβώτιο.
Σκάρτα 2,5 ευρώ στα 100 χλμ. θα δίνεις με το ηλεκτρικό Inster, γύρω στα 9 ευρώ το κόστος με το ήπια υβριδικό Swift
Στο AutoΤρίτη υπάρχει μία μεγάλη θεματική ενότητα με τίτλο «Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα», στην οποία μπορεί να βρει κανείς τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης σε σχέση με ένα συμβατικό/θερμικό αυτοκίνητο. Το συμπέρασμα είναι το εξής: ακόμη κι αν ένα αμιγώς ηλεκτρικό είναι ακριβότερο σε τιμή, σε βάθος χρόνου θα κάνεις σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων από την κατανάλωση.
Στη συγκριτική δοκιμή μας Hyundai Inster και Suzuki Swift ξεκινούν από την ίδια αφετηρία τιμής, άρα το όποιο όφελος έχεις από το κόστος καυσίμου πάει απευθείας στην τσέπη σου. Το Hyundai Inster με την 42άρα μπαταρία έχει εργοστασιακή κατανάλωση 14,3 kWh/100 χλμ., που σημαίνει κόστος οικιακής φόρτισης λιγότερο από 2,5 ευρώ/100 χλμ., δηλαδή ακριβώς όσο... δύο εισιτήρια του μετρό. Στο αυτόματο Swift η Suzuki δηλώνει μέση κατανάλωση στα 5 λτ./100 χλμ., που με τη σημερινή τιμή της βενζίνης (1,74 ευρώ/λτ.) αντιστοιχεί σε περίπου 9 ευρώ.

Αυτοκίνητο πόλης με αυτόματο κιβώτιο στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό Hyundai Inster ή mild hybrid Suzuki Swift; | autotriti.gr
Περισσότερα άλογα (97 PS) για το Hyundai, πάει στο ταξίδι χωρίς άγχος αυτονομίας το Suzuki (82 PS)
Πέραν του πόσα... χρήματα «καις», σημασία έχει και το πόσο δυνατό σε άλογα είναι το κάθε αυτοκίνητο. Με το Hyundai Inster οι 97 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ, συν τοις άλλοις, λόγω τεχνολογίας τα 147 Nm της ροπής είναι διαθέσιμα με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού και θα σου επιτρέψουν να προλάβεις ένα πορτοκαλί φανάρι ή να κάνεις μία γρήγορη προσπέραση στις συνθήκες που υπαγορεύει η πόλη.
Ηλεκτροκινητήρα έχει και το Suzuki Swift, αρκετά διαφορετικής, πάντως, λογικής. Πρόκειται για ένα μικρό μοτεράκι που λειτουργεί σε κύκλωμα 12V και το οποίο σε χαμηλές στροφές δίνει έξτρα 3 ίππους και 60 Nm στο βασικό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα. Ο τελευταίος αποδίδει 82 ίππους που, επίσης, επαρκούν για την οδήγηση στην πόλη. Στο ταξίδι θα ακούσεις την 3κύλινδρη χροιά του και θα δυσκολευτείς λίγο παραπάνω στις πιο υψηλές ταχύτητες, όμως το γεγονός πως βάζεις βενζίνη και ξεμπερδεύεις στο 3λεπτο είναι κάτι που πρέπει να μπει στην συνολική εξίσωση σε μία κοντινή εξόρμηση για το ΠΣΚ.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Hyundai Inster 97 PS 42 kWh Vs Suzuki Swift 1,2 Hybrid 82 PS CVT 2WD.
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι |
| Σελίδα 3 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |
