
48V hybrid με 145 ίππους και έξτρα μοτέρ που κινεί τους πίσω τροχούς όταν δεν έχεις κράτημα-πρόσφυση.
Έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ' όλα τα μικρά SUV (21 εκ.).
Σκαρφαλώνει σε δρόμο με κλίση έως και 40%, π.χ. σε απότομη πλαγιά βουνού.
Διαθέσιμο από 34.490 ευρώ με έξτρα εξοπλισμό όπως navi, γάντζο ρυμούλκησης και μπάρες οροφής.
48V hybrid με 145 ίππους και έξτρα μοτέρ που κινεί τους πίσω τροχούς όταν δεν έχεις κράτημα-πρόσφυση
H Jeep έχει συνδέσει το όνομά της διαχρονικά με την off-road οδήγηση, φροντίζοντας όλα της τα μοντέλα να έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Συνεπώς δεν θα γινόταν το Jeep Avenger, το πιο εμπορικό της μοντέλο αυτή τη στιγμή, να εξαιρεθεί από τον κανόνα. Το Avenger λοιπόν, όπως και τα υπόλοιπα Jeep, αποκτά τη δική του τετρακίνητη και ήπια υβριδική έκδοση «4xe», με 145 ίππους (δείτε εδώ τη δοκιμή της δικίνητητς έκδοσης).
Η τετρακίνηση ως είθισται πλέον είναι ηλεκτρική, με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων (21 kW) και 88 Nm ροπής, να είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς (δεν έχει κάποιο άξονα μετάδοσης ή κεντρικό διαφορικό) και να ενεργοποιείται αυτόματα όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης.
Έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ’ όλα τα μικρά SUV (21 εκ.)
Στο 4κίνητο Avenger υπάρχουν σημαντικές δομικές αλλαγές, με κυριότερη την νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα για καλύτερο χειρισμό και περισσότερη άνεση εκτός δρόμου.
Επιπλέον για να εξασφαλίσει τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες του Avenger 4xe, η Jeep έχει αυξήσει στα 210 χλστ. την απόσταση από το έδαφος (+10 χλστ. από το δικίνητο), η οποία μάλιστα είναι και η μεγαλύτερη που θα συναντήσουμε ανάμεσα σε όλα τα μικρά SUV.

Η τετρακίνηση είναι ηλεκτρική, με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 88 Nm ροπής, να είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς και να ενεργοποιείται αυτόματα όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης.
Εκκινεί σε δρόμο με κλίση έως και 40%, σαν απότομη πλαγιά βουνού
Παράλληλα λόγω των παραπάνω αλλαγών έχουν αυξηθεί και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 22 (+2), 21 (+1) και 35 (+1) μοίρες, αντίστοιχα, (σε παρένθεση οι γωνίες του 2κίνητου Avenger). Έτσι σύμφωνα με τη Jeep, το Avenger 4xe, μπορεί να περάσει νερά βάθους 40 εκ., όταν το 2κίνητο μοντέλο έχει προδιαγραφές στα 23 εκ. και μπορεί να εκκινήσει σε δρόμο με κλίση 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη με τη συνδρομή όλων των κινητήρων του.
Διαθέσιμο από 34.490 ευρώ με έξτρα εξοπλισμό όπως ηλιοροφή, navi, γάντζο ρυμούλκησης και μπάρες οροφής
To τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με κόστος από 34.490 ευρώ. Στην βασική του Upland, θα συναντήσουμε χαρακτηριστικά όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής για το infotainment 10,23 ιντσών, τα Full LED φώτα, οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας όπως τα Adaptive Cruise Control και Hill Descent Control. Εκτός αυτών ωστόσο το Avenger εξοπλίζεται και με κάποια έξτρα off-road στοιχεία όπως γάντζος ρυμούλκησης και μπάρες οροφής.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Jeep Avenger 1,2T e-Hybrid 145 PS DCT-6 4xe.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση – Εσωτερικό: Off-road και χρηστικές «πινελιές» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Έχει ικανοποιητική λειτουργία και καλές επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ικανή τετρακίνηση χωρίς να αλλοιώνει το αστικό του προφίλ |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |