Ήρθε με 680 ίππους η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήρθε με 680 ίππους η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance

17.381 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2022)

Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance έκανε πρεμιέρα με 680 ίππους από μόλις 2,0 λίτρα και έκδοση βάγκον για... γρήγορους οικογενειάρχες!

Χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη ισχύ!

Η Mercedes-AMG είχε προαναγγείλει την έλευση της νέας C 63 S E Performance και πιστή στις υποσχέσεις προχώρησε στα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου. Ξέχωρα από τη δυναμική εμφάνιση, το γερμανικό μοντέλο διαθέτει ένα Plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο προσφέρει μεγάλη ισχύ αλλά και όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, όντας συνδυασμένο με έναν θερμικό κινητήρα μόλις δύο λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής

Ξεκινώντας λοιπόν από το PHEV κινητήριο σύνολο, η Mercedes-AMG C 63 S E Performance συνδυάζει έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρικό τούρμπο, όπως ακριβώς ισχύει και στην SL 43. Ωστόσο στην περίπτωση της C 63 S E Performance η φτερωτή της τουρμπίνας είναι μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να προσφέρει 476 ίππους. Από εκεί και έπειτα, υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας 204 ίππων που δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς. Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα μαζί με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να κινήσει αυτόνομα το μοντέλο σε ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα για 13 χιλιόμετρα, αυτονομία σαφώς μικρή σε σχέση με άλλα PHEV, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή η AMG έχει δώσει προτεραιότητα στην ισχύ έναντι της μεγαλύτερης αυτονομίας! Αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 6,1 kWh, ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ισχύος του για έως και 10 δευτερόλεπτα, αλλά είναι πάντα έτοιμος να προσφέρει τουλάχιστον 95 ίππους, ενώ η δεύτερη ταχύτητα ενεργοποιείται μετά τα 140 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια το αποτέλεσμα του υβριδικού συστήματος χαρίζει στην Mercedes-AMG C 63 S E Performance 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τη μάρκα ανέρχεται στα 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Τετραδιεύθυνση, 8 προφίλ και οδήγηση με ένα πεντάλ

Περνώντας στο επόμενο σκέλος, η Mercedes-AMG C 63 S E Performance κάνει πιο εύκολη τη ζωή στους οδηγούς της χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό είναι και τα carbon φρένα, όπως και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Οι οδηγοί έχουν επίσης γραφικά ειδικά για την AMG στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο Head-Up Display, καθώς και ένα κουμπί στο τιμόνι που παρέχει τέσσερα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, ένα εκ των οποίων προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ. Οκτώ είναι τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, RACE, Slippery και Individual.

Σπορ εσωτερικό, δυναμικό εξωτερικό

Εξωτερικά, τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα λεπτό αεραγωγό στο καπό που βοηθά στο να ξεχωρίσει κάποιος την C 63 από το C 43, η οποία διαθέτει επίσης την Panamericana μάσκα και τα «φουσκωμένα» μπροστινά φτερά. Μιλώντας για τα φτερά να πούμε πως «φορούν» τα σήματα «Turbo E Performance» κάτω από τους αεραγωγούς τους σε ρετρό στυλ και για πρώτη φορά υπάρχει ένα σήμα AMG στο καπό αντί για το παραδοσιακό «αστέρι» της Mercedes.

Και σε πρακτική station wagon έκδοση

Τέλος, όπως προαναφέραμε το «παρών» δίνει και η έκδοση βάγκον του μοντέλου. Όσοι την επιλέξουν θα μπορούν να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, όπως ισχύει και για το σεντάν. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών για όσους δεν επιλέξουν να τους αναβαθμίσουν σε 20άρες ζάντες. Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG C 63 S E Performance τόσο σε σεντάν, όσο και σε βάγκον δεν έχουν γίνει γνωστές μέχρι στιγμής, ωστόσο οι πρώτες εκτιμήσεις από γερμανικά Μέσα θέλουν το ποσό να ξεκινά πάνω από τις 100.000 ευρώ (σ.σ. ως μια άμεση σύγκριση το Audi RS 4 Avant των 450 ίππων κοστίζει 118.000 ευρώ στην Ελλάδα).

Γερμανική, premium... βολίδα!
- Με 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής από PHEV σύστημα κίνησης.
- Τετραδιεύθυνση, 8 οδηγικά προφίλ και οδήγηση με ένα πεντάλ.
- Σπορ εσωτερικό, δυναμικό εξωτερικό.
- Και σε βάγκον αμάξωμα για γρήγορους οικογενειάρχες που θέλουν το 0-100 σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Πως σου φαίνεται;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
MAXUS SAIC
Autocheck