
Από 20 έως 27.000 ευρώ η τιμή του στο λανσάρισμα.
Είναι μεσαίο SUV με μήκος περίπου όσο το Tesla Model Y.
Δύο επιλογές, με range extender ή αμιγώς ηλεκτρικό.
autotriti team
Από 20 έως 27.000 ευρώ η τιμή του στο λανσάρισμα
Στις 25 Αυγούστου η SAIC Shangjie, η μάρκα που γεννήθηκε από τη συνεργασία της SAIC Motor με τη Huawei, άνοιξε τα βιβλία των προπαραγγελιών για το Shangjie H5, το πρώτο της μοντέλο. Πρόκειται για ένα SUV, το οποίο θα διατεθεί τόσο ως ηλεκτρικό με range extender όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Οι τιμές προπώλησης ξεκινούν από τα 20.000 ευρώ και φτάνουν έως τα 27.000 ευρώ, ενώ το λανσάρισμα στην κινεζική αγορά έχει οριστεί για τις 23 Σεπτεμβρίου. Το μοντέλο είναι πιθανό να έρθει και στην Ευρώπη, σίγουρα με διαφορετικό όνομα...
Είναι μεσαίο SUV με μήκος περίπου όσο το Tesla Model Y
Το H5 υιοθετεί τη μινιμαλιστική σχεδιαστική γλώσσα της Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA). Οι διαστάσεις του είναι 4.780 χλστ. μήκος, 1.910 χλστ. πλάτος, 1.664 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.840 χλστ. και ξεχωρίζει σχεδιαστικά χάρη στις μεγάλες του επιφάνειες και το μυώδες παρουσιαστικό του. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η οριζόντια φωτεινή υπογραφή που εκτείνεται σε όλο το μήκος. Οι διαθέσιμες αποχρώσεις είναι έξι, ανάμεσά τους το Cloud Blue, το Midsummer Purple και το Elegant Green.
Με τεχνολογία της Huawei μέσα στην καμπίνα
Στο εσωτερικό, το H5 ενσωματώνει το HarmonySpace smart cockpit της Huawei που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα 10,25’’ και η κεντρική οθόνη αφής 15,6’’ που υποστηρίζει το σύστημα infotainment της μάρκας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρει ασύρματη φόρτιση 50W για smartphone, ηχοσύστημα “Star-ring” αλλά και πλήθος συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, χάρη σε 11 κάμερες υψηλής ανάλυσης και 12 υπερηχητικούς αισθητήρες.
Δύο επιλογές, με range extender ή αμιγώς ηλεκτρικό
Δύο είναι οι κινητήριες επιλογές για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Η πρώτη θα έχει range extender έναν 1.500άρη κινητήρα 95 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων που θα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο ηλεκτρικά για 235 χλμ, όταν η συνδυαστική αυτονομία θα φτάνει τα 1.360 χλμ. με τις αισιόδοξες προδιαγραφές του κύκλου CLTC. Η άλλη επιλογή θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη με μπαταρίες 64,6 ή 80 kWh και ισχύ 200 ή 250 ίππων αντίστοιχα, με τη μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 655 χλμ..