
H υβριδική γκάμα της Honda | autotriti.gr
Έχει 4 SUV που καλύπτουν όλες τις ανάγκες (Jazz Crosstar, HR-V, ZR-V και CR-V).
To Jazz είναι το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας του και έχει και Crossover έκδοση.
Για πρώτη φορά στα 50 χρόνια ιστορίας του (!) το Civic διατίθεται μόνο ως υβριδικό.
Τα Civic, ZR-V και CR-V έχουν το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με 184 ίππους, το HR-V με 131 ίππους και τα Jazz με 122.
autotriti team
Έχει 4 SUV που καλύπτουν όλες τις ανάγκες (Jazz Crosstar, HR-V, ZR-V και CR-V)
Η γκάμα της Honda στηρίζεται εν πολλοίς στις SUV κατηγορίες, περιλαμβάνοντας ουσιαστικά 4 διαφορετικά μοντέλα με υβριδική τεχνολογία ή 5 αν συμπεριλάβουμε και το ηλεκτρικό της SUV το e:NY1. Η αρχή γίνεται με το Jazz Crosstar, τον μικρότερο εκπρόσωπο της οικογένειας που αποτελεί την crossover εκδοχή του Jazz και συνεχίζεται με το εντυπωσιακό σχεδιαστικά HR-V το οποίο είναι το οικογενειακό SUV της μάρκας με μήκος στα 4,34 μ..
Η γκάμα της διευρύνεται με την SUV εκδοχή του νέου Civic, το ZR-V των 4,57 μ. με έμφαση στην οδηγική απόλαυση, για να φτάσουμε στο μεγαλύτερο, πιο γνωστό και με αδιάκοπη πορεία SUV της, το νέο CR-V των 4,7 μ. με τον premium αέρα και τον υπερπλήρη εξοπλισμό. Βασικά συστατικά όλων των μοντέλων της Honda αποτελούν η ευρυχωρία, η πρακτικότητα, η υψηλή ποιότητα κατασκευής και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, αλλά και ο συνδυασμός επιδόσεων και οικονομίας που τους χαρίζει η υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιούν.
To Jazz είναι το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας του και έχει και Crossover έκδοση
Το Honda Jazz είναι ένα από τα πιο πλήρη και ικανά μικρά αυτοκίνητα της αγοράς, ενώ είναι γνωστό για την ευρυχωρία του αλλά και την πρακτικότητά του. Οι χώροι του παραπέμπουν σε αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας, ενώ η καινοτομία των πίσω καθισμάτων με την ονομασία «Magic Seats» το καθιστά το πιο πρακτικό αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Τα ίδια στοιχεία βεβαίως έχουν περάσει και στην Crossover εκδοχή του, το Jazz Crosstar, το οποίο έχει έναν ελαφρώς πιο SUV αισθητικό χαρακτήρα. Και τα δύο εφοδιάζονται με το υβριδικό σύστημα της Honda το οποίο για την περίσταση αποτελείται από τον 1,5 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα και έχουν απόδοση 122 ίππους, ενώ διακρίνονται για την πολιτισμένη τους λειτουργία, τις επιδόσεις αλλά και την οικονομία που προσφέρουν, με το Jazz να καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και το Jazz Crosstar 5,6 λτ./100 χλμ., σε πραγματικές μεικτές συνθήκες.
Για πρώτη φορά στα 50 χρόνια ιστορίας του (!) το Civic διατίθεται μόνο ως υβριδικό
Το νέο Honda Civic έκανε μια ιστορική αλλαγή στην 50χρονη καριέρα του, με την 11η γενιά του να είναι διαθέσιμη σε υβριδική έκδοση. Το Civic εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV της Honda, συνδυάζοντας απόδοση και οικονομία με κορυφαία οδηγική αίσθηση αλλά και ευρυχωρία αφού πλέον μεγάλωσε σε διαστάσεις και φλερτάρει με τα premium μεσαία μοντέλα της κατηγορίας.
Με έντονο οδηγικό χαρακτήρα, κορυφαία ποιότητα κατασκευής, μεγάλους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και όμορφη σχεδίαση, το Civic βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ζωής του, με τους 184 ίππους του υβριδικού του συστήματος να του εξασφαλίζουν εντυπωσιακές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ., ενώ η μέση τιμής κατανάλωσής του σταθεροποιείται στα 5,7 λτ./100 χλμ..
Τα Civic, ZR-V και CR-V έχουν το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με 184 ίππους, το HR-V με 131 ίππους και τα Jazz με 122.
Βασική αρχή της τελευταίας γενιάς της υβριδικής τεχνολογίας e:HEV της Honda είναι πως σε κάθε περίπτωση, ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια ενέργειας, με την κίνηση να μεταφέρεται στο δρόμο από το ισχυρότερο εκ των δύο ηλεκτρικών μοτέρ. Στα Jazz, Jazz Crosstar και HR-V που οι απαιτήσεις είναι περισσότερο εστιασμένες στην οικονομία, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι χωρητικότητας 1,5 λτ. και η απόδοση ανέρχεται στους 122 ίππους (για τα Jazz) και στους 131 ίππους για το HR-V, ενώ στις υπόλοιπες υβριδικές προτάσεις της Honda (Civic, ZR-V και CR-V) ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 2,0 λτ. και η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα (και του αυτοκινήτου αφού είναι η βασική μονάδα κίνησης), είναι στους 184 ίππους.
Η τεχνολογία i-MMD της Honda που ενσωματώνουν όλα τα υβριδικά της μοντέλα, επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ενώ κοινό χαρακτηριστικό τους αποτελεί επίσης ο συνδυασμός τους με το σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης που έχει αναπτύξει η Honda και πρόκειται για ένα κιβώτιο χωρίς γρανάζια, για πιο ομαλή μεταφορά της ροπής.