
Το 1ο ηλεκτρικό GT σηματοδοτεί την αρχή του ριζικού μετασχηματισμού της.
Η σχεδίαση που αποκαλύπτουν τα πρωτότυπα προκαλεί και εμπνέει.
Η νέα πλατφόρμα θα αποτελέσει τη βάση για μια τριάδα premium ηλεκτρικών οχημάτων.
Η στρατηγική του «νέου Jaguar».
Το Jaguar GT δεν θα διατεθεί με καμία θερμική ή υβριδική επιλογή
Το 1ο ηλεκτρικό GT σηματοδοτεί την αρχή του ριζικού μετασχηματισμού της
Η Jaguar μπαίνει σε μια νέα εποχή, με το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό GT να σηματοδοτεί την αρχή του πιο ριζικού μετασχηματισμού στην ιστορία της. Το πολυαναμενόμενο μοντέλο – γνωστό προσωρινά ως Jaguar Type 00 – βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης και αποκαλύπτει σταδιακά τη σχεδίαση και την τεχνολογία που θα καθορίσουν τη νέα εποχή της βρετανικής φίρμας. Με περισσότερους από 32.000 υποψήφιους αγοραστές να έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον, το ηλεκτρικό GT προετοιμάζεται να γίνει ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της δεκαετίας.
Η σχεδίαση που αποκαλύπτουν τα πρωτότυπα προκαλεί και εμπνέει
Τα πρωτότυπα του νέου Jaguar GT συνεχίζουν τις δοκιμές ανά τον κόσμο, αποκαλύπτοντας σταδιακά τις γραμμές της έκδοσης παραγωγής. Τα φώτα εμπρός, τοποθετημένα ψηλά στη μύτη, ενσωματώνουν τη νέα γενιά ψηφιακών LED, ενώ ο αεραγωγός στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τα πλαϊνά ανοίγματα ρυθμίζουν τη ροή αέρα για την ψύξη του ηλεκτρικού συστήματος. Η οροφή θα είναι χαμηλότερη στην τελική μορφή, με τονισμένα φτερά και λεπτά οριζόντια πίσω φώτα που θα συνθέτουν μια δυναμική, αεροδυναμική σιλουέτα. Η Jaguar υπόσχεται ένα αυτοκίνητο που δεν υποκύπτει στους περιορισμούς της αεροδυναμικής απόδοσης, αλλά βάζει πρώτο το συναίσθημα – έναν σχεδιασμό που “μιλάει” στον οδηγό.

Τα πρωτότυπα του νέου Jaguar GT συνεχίζουν τις δοκιμές ανά τον κόσμο, αποκαλύπτοντας σταδιακά τις γραμμές της έκδοσης παραγωγής.
Η νέα πλατφόρμα θα αποτελέσει τη βάση για μια τριάδα premium ηλεκτρικών οχημάτων
Το νέο τετραθέσιο GT θα είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Jaguar Electric Architecture, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για μια τριάδα premium ηλεκτρικών οχημάτων: ένα Coupe, ένα μεγάλο SUV και ένα πολυτελές GT σεντάν. Με αυτονομία 690 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης 320χλμ. σε μόλις 15 λεπτά, το Jaguar GT στοχεύει να καταργήσει το άγχος της αυτονομίας και να προσφέρει επιδόσεις αντάξιες ενός supercar. Ο επικεφαλής της Jaguar, Rawdon Glover, περιγράφει το εγχείρημα ως «τεχνολογικά επαναστατικό» και υπογραμμίζει ότι η εταιρεία επιδιώκει “να μεταβεί από το άγχος αυτονομίας στο άγχος φόρτισης” —δείχνοντας πόσο εμπιστεύεται την εξέλιξη των υποδομών ταχείας φόρτισης.
Η στρατηγική του «νέου Jaguar»
Η Jaguar αλλάζει κατεύθυνση. Από τη μαζική παραγωγή περνά στη σφαίρα της “μοντέρνας πολυτέλειας”, με λιγότερα αλλά πιο εξαιρετικά αυτοκίνητα, και τιμές που θα ξεκινούν από περίπου 150.000 €. Ο CEO της JLR, Adrian Mardell, τόνισε ότι το brand χρειάζεται μια ριζική επανατοποθέτηση, με έμφαση στην αισθητική, την αυθεντικότητα και την αποκλειστικότητα: «Αυτό είναι το σημείο καμπής. Η Jaguar πάντα ήταν σύμβολο ενθουσιασμού και εξωστρέφειας – τώρα επιστρέφουμε στις ρίζες μας με ένα καθαρό, νέο όραμα». Η εταιρεία στοχεύει να προσελκύσει πελάτες που ήδη διαθέτουν Range Rover ή Defender, προσφέροντας μια εναλλακτική που συνδυάζει δυναμική οδήγηση και ανώτερη πολυτέλεια.
Συνέχεια του άρθρου >>>