ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Jeep Avenger: Τετρακίνητο, σε βενζίνη, ήπια υβριδικό & ηλεκτρικό

(5/5/2025)
Jeep Avenger: Τετρακίνητο, σε βενζίνη, ήπια υβριδικό & ηλεκτρικό
3 Φωτογραφίες »

Avenger 4xe: Το πιο ισχυρό Avenger και το πιο φθηνό 4x4 Jeep.
Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και πηγαίνει ηλεκτρικά για λίγο το Avenger e-Hybrid.
Το ηλεκτρικό βγάζει 370 χλμ. χωρίς φόρτιση σε μεικτές συνθήκες.
To βενζινοκίνητο έχει τα κορυφαία φρένα στην κατηγορία του (35,1 μέτρα).

autotriti team

Avenger 4xe: Το πιο ισχυρό Avenger και το πιο φθηνό 4x4 Jeep

To Avenger είναι το μικρότερο μέλος της γκάμας της Jeep, όμως μετά και την άφιξη της νέας τετρακίνητης έκδοσής του, είναι παράλληλα και το πιο πολυδιάστατο. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως προσφέρεται τόσο σε βενζίνη, όσο και σε ήπια υβριδική έκδοση (εμπροσθιοκίνητο ή τετρακίνητο), αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Πάμε να γνωρίσουμε όλες τις επιλογές που υπάρχουν και τα πλεονεκτήματα της καθεμιάς όπως η απαλλαγή από εταιρικό φόρο χρήσης.

Ξεκινάμε από την τελευταία άφιξη στην γκάμα του Avenger, την 4xe τετρακίνητη έκδοση που αποτελεί ταυτόχρονα την πιο προσιτή επιλογή (34.490 ευρώ, έκδοση Upland) για όποιον θέλει να αγοράσει ένα 4x4 SUV από την Jeep. Πηγή ισχύος είναι ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης απόδοσης 145 ίππων που βασίζεται στον γνωστό 1.200άρη κινητήρα 136 ίππων και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων που είναι τοποθετημένο μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Όσον αφορά την λειτουργία της τετρακίνησης, μέχρι τα 30 χλμ./ώρα μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 ενώ με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 χλμ./ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτή την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Σε σχέση με το εμπροσθιοκίνητο, το Avenger 4xe έχει 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, κάτι που του δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα), μπορεί να σκαρφαλώσει σε διαδρομές με κλίση έως και 40% και μπορεί να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χλστ..

Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και πηγαίνει ηλεκτρικά για λίγο το Avenger e-Hybrid

H προσθιοκίνητη ήπια υβριδική έκδοση (e-Hybrid) χρησιμοποιεί το ίδιο υβριδικό σύνολο με το 4xe, χωρίς το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ. Και σε αυτή την περίπτωση, το Avenger εκκινεί αμιγώς ηλεκτρικά στα φανάρια και στην κίνηση (δες εδώ πως λειτουργεί), ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης. Σαν αποτέλεσμα, η μέση κατανάλωση φτάνει τα 7,1 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κατά την διάρκεια της δοκιμής μας. Οι επιδόσεις είναι καλές για την κατηγορία του, με το αυτόματο κιβώτιο να ανταποκρίνεται γρήγορα στο kickdown και έτσι το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. Το κόστος αγοράς ξεκινάει από 26.490 ευρώ και δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του ιδιοκτήτη όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας.

To βενζινοκίνητο έχει τα κορυφαία φρένα στην κατηγορία του (35,1 μέτρα).

Η έκδοση που ολοκληρώνει τη θερμική γκάμα είναι αμιγώς βενζινοκίνητη με κόστος  από 23.990 ευρώ. Στις μετρήσεις μας διακρίθηκε για τα εντυπωσιακά του φρένα καθώς μπορεί να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1 μέτρα, κορυφαία επίδοση την κατηγορία του ανάμεσα σε 51 άλλα αυτοκίνητα. Το μοτέρ είναι ροπάτο από χαμηλά και του προσφέρει ικανοποιητικές ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 7,9 χλμ./ώρα), όμως η απουσία κάποιου ηλεκτρικού συστήματος δεν βοηθά στη κατανάλωση, με ένα μέσο όρο να κυμαίνεται στα 7,8 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.

Το ηλεκτρικό βγάζει 370 χλμ. χωρίς φόρτιση σε μεικτές συνθήκες

Το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger είναι η πιο ισχυρή έκδοση της γκάμας, αφού αποδίδει 156 άλογα και χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, πετυχαίνει εξαιρετικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 5,4 δλ.) αλλά ξεκινάει από 31.400 ευρώ. Όσον αφορά την οδηγική του συμπεριφορά, κατάφερε να περάσει το τεστ αποφυγής κινδύνου με 74,7 χλμ./ώρα, καταρρίπτοντας το μύθο ότι τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να περάσουν το τεστ με πάνω από 79-74 χλμ./ώρα, ενώ ταυτόχρονα παραμένει σκληροτράχηλο, αφού εξοπλίζεται και αυτό με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control και έχει το ίδιο καλές γωνίες εισόδου, αναχώρησης και ράμπας με το βενζινοκίνητο και το ήπια υβριδικό των 100 ίππων. 

Όπως για κάθε ηλεκτρικό, πρέπει να σταθούμε στην αυτονομία του. Στις μετρήσεις μας είδαμε ότι μέσα στην πόλη, το ηλεκτρικό Avenger μπορεί να κάνει 400 χλμ. με μία φόρτιση (με κατανάλωση γύρω στις 15 kWh/100 χλμ.), ενώ σε μεικτές συνθήκες η μπαταρία των 54 kWh μπορεί να βγάλει 370 χλμ. Χάρη στον στάνταρ on board φορτιστή 11 kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά σε wallbox, ενώ σε φορτιστή ταχύτητας 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε 24 λεπτά.

Smart
ALFA ROMEO