Πώς λειτουργεί το 48βολτο σύστημα e-Hybrid των Fiat-Alfa-Jeep;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πώς λειτουργεί το 48βολτο σύστημα e-Hybrid των Fiat-Alfa-Jeep;

19.258 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι κανόνες είναι για να σπάνε. Εδώ λοιπόν, για πρώτη φορά συναντάμε ένα ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα που μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο ηλεκτρικά, δηλαδή με τον βενζινοκινητήρα σβηστό. Πάμε να δούμε πως δουλεύει η τεχνολογία αυτή που έχουν τα σύγχρονα Fiat, Jeep και Alfa Romeo.

To 1ο ήπια υβριδικό που «πάει» και ηλεκτρικά!

Για εσάς που παρακολουθείτε τις εξελίξεις, θα έχετε προσέξεις ίσως πως οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν προσθέσει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) στους κινητήρες τους προκειμένου να ρίξουν εκπομπές και κατανάλωση. Αυτό όμως το ήπια υβριδικό σύστημα (συνήθως στα 48 volt και σπανίως στα 12 volt) δεν μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, όπως συμβαίνει στα «καθαρόαιμα» υβριδικά.

Πλέον όμως ο κανόνας αυτός αλλάζει με το νέο ήπια υβριδικό σύστημα της Fiat όπου ο ηλεκτροκινητήρας δε συνδέεται άμεσα με το σύστημα μετάδοσης. Πάμε να δούμε πως δουλεύει και σε ποια μοντέλα υπάρχει προς το παρόν.


Στην νέα Alfa Romeo Tonale, η συνδυαστική απόδοση μπορεί να φτάσει έως και τα 160 άλογα χάρη στο turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, για ελαχιστοποίηση της υστέρησης χαμηλά και μεγιστοποίηση της απόδοσης ψηλά.

Στην νέα Alfa Romeo Tonale, η συνδυαστική απόδοση μπορεί να φτάσει έως και τα 160 άλογα χάρη στο turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, για ελαχιστοποίηση της υστέρησης χαμηλά και μεγιστοποίηση της απόδοσης ψηλά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEIRAIOS LEASING
OPEL