Ξεχωρίζει για την απόδοσή του, την ευρυθμία του και την προθυμία του ο 1.200άρης κινητήρας των 85 ίππων.

Ξεχωρίζει για την απόδοσή του, την ευρυθμία του και την προθυμία του ο 1.200άρης κινητήρας των 85 ίππων.

Κινητήρας: Σπορτίφ αίσθηση και χωρίς τέλη

27.698 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2014)

Κάτω από το καπό του Kia Picanto της δοκιμής βρίσκεται ένας 1.200άρης 4κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 85 ίππους και 121 Nm ροπή, όντας έτσι μία από τις πιο ισχυρές προτάσεις στην κατηγορία. Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει καλό τράβηγμα και είναι πρόθυμος να ανεβάσει στροφές, ειδικά στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας. Συνεπικουρούμενος δε και από το, σφιχτής κλιμάκωσης, 5άρι μηχανικό κιβώτιο, χαρίζει στο Picanto πολύ καλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας (0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ.). Σε επίπεδο κατανάλωσης, κυρίως λόγω του σφιχτού κιβωτίου, η μέση τιμή που θα δει ο οδηγός αγγίζει τον μέσο όρο της κατηγορίας (4,3 λτ./100 χλμ.), ενώ από την άλλη, χάρη στο σύστημα Start&Stop οι εκπομπές περιορίζονται στα 100 γρ./χλμ. με αποτέλεσμα το μοντέλο να απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
citroen