
Καλύτερο σε επιδόσεις το Kia Stonic, ίδια σε κατανάλωση.
Ευρύχωρο και με συρόμενο πίσω κάθισμα για πρακτικότητα το T-Cross.
Θέλει 2,3 μ. λιγότερα στο φρενάρισμα το Stonic.
Φθηνότερο, με καλύτερο εξοπλισμό και με 7 χρόνια εγγύηση το Stonic.
autotriti team
Πολύ καλύτερο σε επιδόσεις το Kia Stonic ίδια σε κατανάλωση
Συγκρίνουμε δύο βενζινοκίνητα μικρά SUV, το Kia Stonic και το Volkswagen T-Cross, κάτω από τα 20.000 ευρώ. Παρότι μιλάμε για δύο μοντέλα έχουν παραπλήσια απόδοση (100 ίππους το Stonic και 95 ίππους το T-Cross), τόσο στην πράξη όσο και στις μετρήσεις ο T-GDi κινητήρας του Stonic αποδεικνύεται πιο ζωηρός. Αυτό οφείλεται τόσο στο 6τάχυτο κιβώτιο έναντι του 5τάχυτου του T-Cross, όσο και στους +5 παραπάνω ίππους και το κατά 72 κιλά μικρότερο βάρος.
Πιο συγκεκριμένα, για το 0-100 χλμ./ώρα το Stonic χρειάζεται 10,4 δλ. και το T-Cross 11,6 (+1,2 δλ.), ενώ στην μέτρηση της προσπέρασης, για το 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα το Stonic είναι κατά 2 δλ. πιο γρήγορο και στην μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα με 5η, σχεδόν 5 δλ. πιο γρήγορο (4,7 δλ.). Στην πρώτη περίπτωση το Stonic χρειάζεται 44 μ. λιγότερα για να προσπεράσει και στη 2η, 130 μ. λιγότερα.
Παρά τη μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις πάντως, η μέση τιμή κατανάλωσης των δύο μοντέλων είναι σχεδόν ίδια (6,7 λτ./100 χλμ. στο Stonic και 6,8 λτ./100 χλμ. στο T-Cross).
Ευρύχωρο και με συρόμενο πίσω κάθισμα για πρακτικότητα, το T-Cross
Αν και τα δύο μοντέλα ικανοποιούν με τους χώρους τους 4 επιβάτες, τo T-Cross είναι αυτό που ξεχωρίζει, όχι μόνο απέναντι στο Stonic αλλά και γενικότερα στην κατηγορία, προσφέροντας πλούσιους χώρους αναλογικά με τις διαστάσεις του. Το T-Cross παρουσιάζει καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω ικανό να φιλοξενήσει άτομα έως και 1,85 μ. ύψους (1,81 μ. στο Stonic), ενώ προσφέρει και κατά 5,7 εκ. μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατά τους. Το T-Cross διαθέτει επίσης συρόμενο πίσω κάθισμα (κατά 140 χλστ.), αυξάνοντας την πρακτικότητα και τις μεταφορικές του ικανότητες, μέσω του οποίου αυξομειώνεται αναλόγως ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών αυξομειώνεται και αυτός από τα 382 έως τα 455 λτ..
Θέλει 2,3 μ. λιγότερα στο φρενάρισμα το Stonic
Το Kia Stonic παρουσιάζει ένα γενικότερα πιο ικανό και πιο οδηγοκεντρικό προφίλ στο δρόμο, κάτι που προκύπτει τόσο από την καλύτερη αίσθηση και τις δυνατότητες του μοτέρ του, ενώ είναι καλύτερο και στο φρενάρισμα. Συγκεκριμένα, το Stonic όπως και τα περισσότερα μοντέλα της Kia διακρίνεται στο κομμάτι του φρεναρίσματος με 37,1 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, με το T-Cross να χρειάζεται 39,4 μ. για την ίδια διαδικασία και να μένει πιο πίσω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Φθηνότερο, με καλύτερο εξοπλισμό και με 7 χρόνια εγγύηση το Stonic
Το Kia Stonic επωφελείται της έκπτωσης των 400 ευρώ της Kia, με αποτέλεσμα η τιμή του να ξεκινά στη βασική έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα από τις 19.590 ευρώ. Είναι έτσι φθηνότερο κατά 390 ευρώ από τη βασική έκδοση του T-Cross που κοστίζει 19.980 ευρώ, ενώ έχει ελαφρώς καλύτερο εξοπλισμό όπως Cruise Control, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας κ.α.. Σημαντικό επίσης ως προς το καλύτερο Value for Money που παρουσιάζει το Stonic, είναι το γεγονός πως καλύπτεται από 7ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), ενώ το T-Cross προσφέρει κάλυψη για 4 χρόνια ή 80.000 χλμ..
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Όμορφη και ποιοτικά καλή η εικόνα και στα δύο, καλύτεροι οι χώροι στο T-Cross |
Σελίδα 3 | Κινητήρες-Επιδόσεις-Κατανάλωση: Πιο ζωηρός σε απόδοση και καλύτερες επιδόσεις ο 1.000άρης του Stonic |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο το Stonic που κάνει και ταξίδι… |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις |