ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο το Stonic που κάνει και ταξίδι…

(18/6/2025)
Το Kia Stonic έχει μια σπορτίφ διάθεση και αυτή έρχεται τόσο από τη ρύθμιση της ανάρτησης όσο και την παρεχόμενη αίσθηση. Αυτή η διάθεση υποστηρίζεται βεβαίως και από τον ικανό κινητήρα του.
2 Φωτογραφίες »

Το Kia Stonic έχει μια σπορτίφ διάθεση και αυτή έρχεται τόσο από τη ρύθμιση της ανάρτησης όσο και την παρεχόμενη αίσθηση. Αυτή η διάθεση υποστηρίζεται βεβαίως και από τον ικανό κινητήρα του.

Η οδική συμπεριφορά των δύο μοντέλων καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες που έχει κανείς από ένα SUV πόλης, υπάρχει ωστόσο μια διαφορά στο πως προσεγγίζεται αυτή από τον κάθε κατασκευαστή. Το Stonic προβάλλει ένα συνολικά πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ που εξυπηρετείται τόσο από την πιο σφιχτή του ανάρτηση όσο και την χαμηλότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (16,5 εκ., έναντι των 18,5 εκ. του T-Cross), ενώ μέσω και της καλύτερης οδηγικής του αίσθησης αλλά και της ζωντάνιας του κινητήρα του, ανταποκρίνεται καλύτερα σε εκτός πόλης διαδρομές, ενώ αν χρειαστεί να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα θα το κάνει σε 37,1 μ.., κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας και πολύ καλύτερα από τα 39,4 μ. που απαιτεί για την ίδια μέτρηση το Τ-Cross.


Το T-Cross είναι πολύ ευχάριστο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, ενώ εκτός αυτής ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει μέσω της ανάρτησής του.
2 Φωτογραφίες »

Το T-Cross είναι πολύ ευχάριστο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, ενώ εκτός αυτής ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει μέσω της ανάρτησής του.


Το μοντέλο από την πλευρά του κερδίζει στο πεδίο της άνεσης, με την ανάρτησή του να φιλτράρει καλύτερα τις ανωμαλίες αλλά και να προσφέρει πιο ποιοτική κύλιση, ενώ αν χρειαστεί θα δείξει τον πιο άνετο και πιο SUV του οδηγικό του χαρακτήρα, παίρνοντας λιγότερα ρίσκα κατά την κίνησή του σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές. Στην πόλη που είναι προφανώς το βασικό πεδίο δράσης τους, και τα δύο είναι πολύ ευχάριστα και ικανά, με το Stonic να αποδεικνύεται λίγο πιο ευέλικτο αφού παρκάρει πιο εύκολα μέσω του μικρότερου κύκλου στροφής του.

Σελίδα 1Kia Stonic 1.0 100 PS vs Volkswagen T-Cross TSI 95 PS στα 20.000 ευρώ
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Όμορφη και ποιοτικά καλή η εικόνα και στα δύο, καλύτεροι οι χώροι στο T-Cross
Σελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις-Κατανάλωση: Πιο ζωηρός σε απόδοση και καλύτερες επιδόσεις ο 1.000άρης του Stonic
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο το Stonic που κάνει και ταξίδι…
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις
ford
ford
Cupra