Ο κινητήρας του Stonic είναι πολιτισμένος και ικανός προσφέροντας καλές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
Κοινή συνιστώσα και των δύο μοντέλων στις εκδόσεις που κοστίζουν κάτω από τις 20.000 ευρώ αποτελεί η τεχνολογία των κινητήρων τους. Και τα δύο έχουν λοιπόν τρικύλινδρα μοτέρ χωρητικότητας 1,0 λτ. που συνδυάζουν υψηλής πίεσης έγχυση και υπερτροφοδότηση, με το T-GDi μοτέρ του Stonic να αποδίδει 100 ίππους και το αντίστοιχο TSI του T-Cross να αποδίδει 95 ίππους. Βασική διαφορά ωστόσο και που καθορίζει την εικόνα τους κυρίως στο πεδίο των επιδόσεων, αποτελεί ο συνδυασμός του κινητήρα του Stonic με 6τάχυτο κιβώτιο, έναντι του 5τάχυτου κιβωτίου του T-Cross. Μέσω αυτού αλλά και των 5 ίππων παραπάνω, το Stonic αποδεικνύεται σημαντικά πιο γρήγορο στο δρόμο, ενώ στην πράξη είναι και πιο ζωντανό σε όλο το εύρος του T-GDI μοτέρ έναντι του νωχελικού χαμηλά TSI κινητήρα του T-Cross.
Ο TSI κινητήρας των 95 ίππων του T-Cross είναι λίγο νωχελικός χαμηλά ενώ το γεγονός πως συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο δεν τον βοηθά να υποστηρίξει τον χαρακτήρα του T-Cross τουλάχιστον στην περίπτωση που αυτό είναι φορτωμένο με 4 επιβάτες και αποσκευές.
Αντίθετα στο πεδίο της κατανάλωσης, το Stonic δεν αξιοποιεί ανάλογα το 6τάχυτο σασμάν του, προσφέροντας ουσιαστικά παραπλήσια τιμή πραγματικής κατανάλωσης με το T-Cross, στα 6,7 λτ./100 χλμ. (6,8 λτ. /100 χλμ. στο T-Cross). Πάντως το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ του Stonic (45 λτ. έναντι 40 του T-Cross) του εξασφαλίζει 64 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία στο ταξίδι (833 έναντι 769 χλμ. στο T-Cross).