ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lada Niva Sport Turbo: «Πολεμικό» Niva έτοιμο για Ράλλυ

1.016 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2025)
Lada Niva Sport Turbo: «Πολεμικό» Niva έτοιμο για Ράλλυ
3 Φωτογραφίες »

Το Lada Niva Sport Turbo είναι έτοιμο να εντυπωσιάσει στο διεθνές Ράλλυ.
Αλλαγές που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Turbo 1600άρης κινητήρας με 280 άλογα.
Ανασχεδιασμένο σασί με διπλά αμορτισέρ και αυξημένο μεταξόνιο.
Στον αγώνα κατεβαίνουν δύο οχήματα και διαθέτουν αγωνιστικό εσωτερικό.

autotriti team

Το Lada Niva Sport Turbo είναι έτοιμο να εντυπωσιάσει στο διεθνές Ράλι

«Δρόμος του Μεταξιού» του 2025. Η αγωνιστική ομάδα Lada Sport ολοκλήρωσε τις προετοιμασίες για το νέο της αγωνιστικό όχημα, το οποίο θα αγωνιστεί σε μία από τις πιο απαιτητικές διαδρομές παγκοσμίως. Ο αγώνας, συνολικής απόστασης άνω των 5.000 χιλιομέτρων, θα διεξαχθεί από τις 12 έως τις 22 Ιουλίου 2025, ξεκινώντας από το Ιρκούτσκ και καταλήγοντας στο Γκόρνο-Αλτάισκ.

Αλλαγές που το κάνουν να ξεχωρίζει

Φέτος, τα οχήματα συμμετέχουν στην κατηγορία «Raid Sport», πράγμα που σημαίνει σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τα περσινά μοντέλα Τ2. Το Lada Niva Sport Turbo έχει υποστεί ριζικές αλλαγές, τόσο στην εμφάνιση όσο και στα μηχανικά του μέρη, με στόχο την κορυφαία απόδοση σε σκληροτράχηλες συνθήκες. Οπτικά, το όχημα ξεχωρίζει με τα διευρυμένα φτερά και τους τροχούς που φέρουν ειδικά ελαστικά εκτός δρόμου, έτοιμα να αντιμετωπίσουν κάθε έδαφος.


Στον αγώνα θα συμμετάσχουν δύο οχήματα LADA NIVA Sport Turbo, με δύο δυναμικά πληρώματα
3 Φωτογραφίες »

Στον αγώνα θα συμμετάσχουν δύο οχήματα LADA NIVA Sport Turbo, με δύο δυναμικά πληρώματα

Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Turbo 1600άρης κινητήρας με 280 άλογα

Κάτω από το καπό της Lada Niva Sport Turbo, βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 280 ίππων και ροπή 340 Nm. Αυτός ο ισχυρός κινητήρας βασίζεται στη μονάδα ισχύος της LADA Vesta 1.6T, γνωστή από την κατηγορία «Super-Production». Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός νέου 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει και μπλοκέ κεντρικό διαφορικό, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση σε κάθε συνθήκη.

Ανασχεδιασμένο σασί με διπλά αμορτισέρ και αυξημένο μεταξόνιο

Το σασί έχει ανασχεδιαστεί πλήρως για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ράλι. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο άξονες, με διπλά αμορτισέρ, εγγυάται ανώτερη απορρόφηση κραδασμών. Το αυξημένο μεταξόνιο (2.550 χιλιοστά), το διευρυμένο μετατρόχιο (1.680 χιλιοστά) και η εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος (350 χιλιοστά), εξασφαλίζουν απαράμιλλη ικανότητα εκτός δρόμου και σταθερότητα.

Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα, το όχημα είναι εξοπλισμένο με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους διαμέτρου 302 χιλιοστών, ενώ οι αρθρώσεις διεύθυνσης από σφυρήλατο αλουμίνιο συμβάλλουν στην υψηλή δυναμική του οχήματος.

Συνέχεια του άρθρου >>>
LEXUS
KGM