
Είναι στην Top 5άδα των SUV πόλης στο elk test.
Πέρασε με ευκολία στα 76,5 χλμ./ώρα.
Πολύ σταθερό και ακριβές στον έλεγχό του ακόμα και σε παραπάνω χλμ./ώρα.
autotriti team
Μόνο στο AutoΤρίτη: To Lexus LBX στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test)
Το υβριδικό Lexus LBX αποδείχθηκε ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στη διαδικασία του elk test (moose test) που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί, αφού το στιβαρό και σίγουρο πάτημα, η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης και το ακριβές τιμόνι κάνουν εύκολο τον χειρισμό του σε αυτές τις ακραίες συνθήκες.
Πιο αναλυτικά, το LBX είναι το πρώτο μοντέλο της Lexus που περνάει το elk test και το έκανε με απόλυτη επιτυχία σημειώνοντας μία εκ των καλύτερων επιδόσεων στην κατηγορία του αφήνοντάς μας με τις καλύτερες των εντυπώσεων σχετικά με το οδηγικό του προφίλ και την ασφάλειά του.
Να σημειώσουμε πως τα Elk Test του AutoΤρίτη γίνονται στον πιστοποιημένο χώρο της Σχολής Ασφαλούς οδήγησης Driving Academy με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια. Έναν χώρο στον οποίο μπορεί κανείς να μάθεις να οδηγεί με ασφάλεια και να αντιδρά σωστά σε απαιτητικές (ή και... καθημερινές) συνθήκες οδήγησης.
Πέρασε «αέρα» τα 76 χλμ./ώρα
Το μικρό SUV της Lexus από την αρχή της διαδικασίας γέμισε με αυτοπεποίθηση τον οδηγό μέσω της οδηγικής αίσθησης που προσφέρει, ξεπερνώντας πολύ άνετα το elk test μέχρι και την ταχύτητα των 75 χλμ./ώρα. Ψάχνοντας να βρούμε το όριο, χρειάστηκε να φτάσουμε στα 76,5 χλμ./ώρα για να διαπιστώσουμε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχειριστεί το βάρος του υβριδικού του συστήματος παρά και τη σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του.
Σε αυτή την ταχύτητα, το Lexus LBX ήταν το ίδιο άμεσο στις εντολές με τις χαμηλότερης ταχύτητας προσπάθειες, «πάταγε» περισσότερο στην ανάρτησή του χωρίς φυσικά να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία. Αυτό οφείλεται αρχικά στην πολύ καλή ρύθμιση των ηλεκτρονικών του συστημάτων ώστε να μην υπάρχει αλλοίωση των οδηγικών του χαρακτηριστικών από ανεπιθύμητες μεταφορές βάρους, αλλά και από το σίγουρο πάτημα και την τάση υπερστροφής του πίσω μέρους που βοηθάει στον έλεγχο, αλλά και τα φαρδιά μετατρόχια.
Έτσι, με ελαφρύ και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, το Lexus LBX ήταν ιδιαίτερα ακριβές στον χειρισμό και σταθερό στις αλλαγές κατεύθυνσης, επιτρέποντάς μας να δοκιμάσουμε και με περισσότερα χλμ./ώρα..

Δοκιμή Moose/Elk Test: Lexus LBX -Από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στο elk test | autotriti.gr
Ικανό και στα παραπάνω χιλιόμετρα
Δοκιμάζοντας να περάσουμε το διάδρομο του elk test με μεγαλύτερη ταχύτητα, το Lexus LBX δεν άλλαξε σχεδόν στο ελάχιστο το προφίλ του, παρότι δεν πέρασε χωρίς επαφή με τις κορίνες. Η ομοιογένειά του λοιπόν δεν «αλλοιώθηκε» απλά όσο ανέβαινε η ταχύτητα, τόσο πιο μεγάλο ήταν το τόξο της τροχιάς. Και πάλι λοιπόν ο έλεγχος του αυτοκινήτου ήταν καλός παρά την αισθητή πίεση της ανάρτησης και την επαφή με τις εξωτερικές κορίνες. Η επαναφορά του στο τελευταίο μέρος της άσκησης αναγκάζει την αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους, ωστόσο η υπερστροφική τάση που προκαλεί είναι προοδευτική και εύκολα ελεγχόμενη. Όπως και να έχει κρατάμε την πολύ ευχάριστη γενικότερα εικόνα του σε όλες μας τις προσπάθειες.
Βαθμολογία & αίσθηση οδηγού-επιβατών
Γενική αίσθηση οδηγού: Το Lexus LBX μου άρεσε για την ομοιογένειά του και τον άμεσο χαρακτήρα του στο elk test. Ήταν πολύ ακριβές με ελαφρύ και άμεσο στην πληροφόρηση τιμόνι, και πολύ σταθερό στην διαδικασία, με την ιδανικά ρυθμισμένη ανάρτηση και τα φαρδιά του μετατρόχια να του επιτρέπουν να περάσει με επιτυχία το τεστ στα 76,5 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβατών: Κανένα πρόβλημα δεν είχαμε στο πίσω κάθισμα του Lexus LBX κατά τη διαδικασία, ακόμα και σε περισσότερα από τα επιτυχημένα χλμ./ώρα. Νιώθαμε πως ο έλεγχος του αυτοκινήτου ήταν εύκολος με το αμάξωμα να έχει μια ομαλή προοδευτικότητα στις πιέσεις που δεχόταν και χωρίς να αντιδρά απότομα ακόμα και πάνω από το όριο.
Βαθμολογία με άριστα το 10
- Ανάρτηση: 9
- Τιμόνι: 9
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 10
- Διάσταση ελαστικών: 225/55 R18
- Τύπος ελαστικών: Dunlop Sp Sport Maxx 060