
Μεγαλύτερο το Bigster και με καλύτερο εξοπλισμό στην ίδια έκδοση.
Το Duster πιο ικανό και ταιριάζει καλύτερα στην πόλη.
Από τη μία η ναυαρχίδα από την άλλη αυτό που ξέρουν όλοι.
2.000 ευρώ διαφορά είναι μόλις 10%, είναι όμως το Bigster 10% καλύτερη αγορά;
autotriti team
Μεγαλύτερο το Bigster και με καλύτερο εξοπλισμό στην ίδια έκδοση
Το Bigster «ρίχνει» στο Duster σε κάθε πιθανή διάσταση εκτός από το πλάτος. Είναι μακρύτερο, ψηλότερο, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και απόσταση από το έδαφος, έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και χώρους για επιβάτες. Τα δύο αυτοκίνητα στην έκδοση με τους 140 ίππους έχουν παρόμοιες επιδόσεις αν και το Bigster είναι 100 κιλά βαρύτερο, όμως κερδίζει σε εξοπλισμό, αφού έχει διζωνικό κλιματισμό και θερμαινόμενα καθίσματα. Τα υπόλοιπα όμως είναι σχεδόν ίδια και θέλει να δεις από κοντά τις λεπτομέρειες για να βρεις τις διαφορές.
Το Duster πιο ικανό και ταιριάζει καλύτερα στην πόλη
Το μέγεθος δεν είναι πάντα καλύτερο. Ειδικά αν μένεις σε πόλη όπου το πάρκινγκ είναι ήδη δύσκολο, το Duster απλά χωράει καλύτερα. Είναι τόσο μακρύ όσο ένα μικρομεσαίο, κάτω από 4.40μ, ενώ το Bigster πλησιάζει τα 4.60μ και 20 πόντοι κάνουν τεράστια διαφορά στο παρκάρισμα. Πέραν αυτού, και ενώ το Bigster έχει ένα εκατοστό μεγαλύτερη απόσταση από το Duster, ως μακρύτερο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο, δεν έχει τη γωνία ράμπας και φυγής που έχει το Duster, πράγμα που δίνει σημαντικό προβάδισμα στο μικρότερο μοντέλο αν έχεις σκοπό να το πας στα κατσάβραχα, αν και τα δύο μοντέλα που συγκρίνουμε είναι δικίνητα.
Από τη μία η ναυαρχίδα από την άλλη αυτό που ξέρουν όλοι
Μπορεί η Dacia να μη σου «γέμιζε το μάτι» μέχρι πρότινος όμως είναι πλέον σίγουρα η έξυπνη αγορά και με την πρόσφατη ανανέωση σε σήμα και σχεδίαση, παρά το μακρινό παρελθόν της, σήμερα στέκεται άνετα ως μια lifestyle απόφαση αγοράς. Και έτσι από τη μία έχεις να διαλέξεις τη ναυαρχίδα της μάρκας, το Bigster, που όπως και να έχει, ως κορυφή της γκάμας κερδίζει πόντους σε πρεστίζ. Από την άλλη όμως έχεις το αμάξι που έκανε την Dacia αυτό που είναι σήμερα, το μοντέλο που αναγνωρίζει όλη η αγορά, το Duster, ήδη στην τρίτη γενιά του. Η απόφαση από πλευράς lifestyle είναι πιο δύσκολη, και τελικά ίσως να είναι η τιμή και το μέγεθος που θα την καθορίσουν.
2.000 ευρώ διαφορά είναι μόλις 10%, είναι όμως το Bigster 10% καλύτερη αγορά;
Τα 2.000 ευρώ δεν είναι λίγα λεφτά όταν μιλάμε για μοντέλα μεταξύ 23 και 25 χιλιάδων. Είναι όμως μια διαφορά που μπορεί να καλυφθεί ώστε να πας στο μεγαλύτερο μοντέλο αν νομίζεις πως το αξίζει. Εξάλλου 2.000 ευρώ στα 23 χιλιάρικα είναι κάτι περισσότερο από 10% της τιμής, όμως το Bigster είναι πολύ πάνω από 10% περισσότερο αυτοκίνητο σε σχέση με το Duster. Και ας έχουν τα ίδια μηχανικά μέρη. Ειδικά αν οι χώροι ή ο όγκος που θες να έχει το αυτοκίνητό σου στο δρόμο είναι σημαντικά, τότε με 2.000 αγοράζεις αυτό που θες. Το ερώτημα είναι αν θα κάνεις το άλμα, ή προτιμάς τελικά ένα Duster και να κρατήσεις τα δύο χιλιάρικα στην τσέπη.
Εσύ τι λες; Δίνεις 2.000 ευρώ παραπάνω για να «ανέβεις» από Duster σε Bigster; Ή σου πέφτει πολύ μεγάλο και προτιμάς να τα γλιτώσεις;