Νέα εποχή για τη Lotus: Το γυρνάει στα ηλεκτρικά

Νέα εποχή για τη Lotus: Το γυρνάει στα ηλεκτρικά

2.355 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2021)

Η βρετανική εταιρία άνοιξε τα χαρτιά της σε ότι αφορά τα μελλοντικά της σχέδια καθώς και την δημιουργία καινούργιας σειράς σπορ αυτοκινήτων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων, βάζοντας τέλος σε ένα από τα πιο εμβληματικά της μοντέλα.

Τέλος για την παραδοσιακή Lotus - Καιρός για ολοκληρωτικές αλλαγές

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Lotus αποσύρει τις Elise, Exige και Evora και επικεντρώνεται περισσότερο στην ανάπτυξη και την εξέλιξη πλήρως ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Για το λόγω αυτό χρησιμοποιεί μια κοινή «αρχιτεκτονική», την επονομαζόμενη ως E-Sports, με την οποία θα λανσάρει  μια σειρά ηλεκτροκίνητων που θα περιλαμβάνει από SUV μέχρι τετράπορτα κουπέ και crossover μοντέλα. Η παραγωγή τους σηματοδοτείτε από την αλλαγή του εργοστασίου παραγωγής, αφού μετά την αγορά της από την Geely θα κατασκευάζονται πλέον στο Wuhan της Κίνας.
 

Πιστή στο DNA της, συνεχίζει  με ελαφριά, γρήγορα αυτοκίνητα με στόχο την σπορ οδήγηση

Μηχανικοί της εταιρίας κάνουν λόγω για την δημιουργία από το μηδέν ενός πανάλαφρου υποπλαισίου που θα στεγάζει τις μπαταριές και τους κινητήρες. Αναφορικά θα είναι 37% ελαφρύτερο από το προηγούμενο, με τις μπαταρίες να είναι τοποθετημένες είτε κάθετα πίσω από τα καθίσματα ή κάτω από το πάτωμα, έχοντας έτσι καλύτερο ζύγισμα και συνεπώς πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά.
 

Type 135 ο άξιος συνεχιστής της Exige

Υπάρχουν φήμες για την δημιουργία ενός  διθέσιου πρωτότυπου με την κωδική ονομασία Type 135 που θα αναλάβει τη δύσκολη θέση να συνεχίσει την ένδοξη καριέρα  της Elise. Οι ηλεκτροκινητήρες που θα εφοδιαστεί θα ξεκινούν από τους 475 ίππους φτάνοντας στο αξιοσημείωτο ποσό των 872 ίππων, σχεδόν διπλάσιο της πιο γρήγορης έκδοσης του προκάτοχού του. Ο σχεδιασμός της είναι αρκετά αεροδυναμικός καθώς δοκιμάζεται και εξελίσσεται σε αεροδυναμική σήραγγα.
 

Αυτονομία μέχρι 720 χιλιόμετρα από 70.000 ευρώ

Η αυτονομία της Type 135 για την απλή έκδοση είναι στα 480 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μπαταρίες των 66,4 kWh, ενώ με την έκδοση των 99,6 kWh θα περάσουν 720 χιλιόμετρα για να την βάλεις για γρήγορη φόρτιση με τον φορτιστή των 800V, ο οποίος υποστηρίζεται από όλες τις εκδόσεις. Η Lotus θέλει να διατηρήσει προσιτή την τιμή της με την βασική έκδοση στα 70.000 ευρώ φτάνοντας στην κορυφαία έκδοσή της κοντά στα 82.000 ευρώ.

Τι λέτε, οι Κινέζοι θα καταφέρουν να χτυπήσουν με την Lotus τα ανταγωνιστικά supercars; Θα δούμε ποτέ ένα hypercar φτιαγμένο με το DNA της βρετανικής εταιρίας τώρα που υπάρχουν τα λεφτά;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD E-TRANSIT
OPEL