
Είναι μεσαίο SUV στα 4,7 μέτρα, όσο και το Tesla Model Y Juniper.
Βγαίνει και σε μπαταρίες 100 kWh, μόνο το Audi Q6 e-tron & η Ford Mustang Mach-E έχουν τόσο μεγάλες μπαταρίες.
Είναι το ηλεκτρικό με την πιο γρήγορη φόρτιση στον κόσμο, ακολουθούν τα Hyundai Ioniq 5 & Kia EV6.
Με πορτ-μπαγκάζ 630 λτ. (μέσος όρος) το οποίο διπλώνει εντελώς & γίνεται διπλό κρεβάτι.
autotriti team
Είναι μεσαίο SUV στα 4,7 μέτρα, όσο και το Tesla Model Y Juniper.
Το νέο smart #5 είναι η νέα προσθήκη στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Διαθέσιμο αποκλειστικά σε ηλεκτρικές επιλογές, το smart #5 ξεκινά από τα 40.990 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Pro των 340 ίππων και της μπαταρίας των 76 kWh, μια τιμή που είναι vfm για όσα τουλάχιστον παίρνεις.
Και πόσο... μεσαίο SUV είναι; Το μεγαλύτερο ever αυτοκίνητο της smart είναι στα 4,7 μέτρα, δηλαδή σε διαστάσεις αντίστοιχες με το Tesla Model Y Juniper το οποίο αποκτά πλέον πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. Όπως ανταγωνισμό θα συναντήσουν και άλλα D-SUV υβριδικής τεχνολογίας όπως το Peugeot 5008 που κινείται σε αντίστοιχο εύρος τιμής.
Βγαίνει και σε μπαταρίες 100 kWh, μόνο το Audi Q6 e-tron & η Ford Mustang Mach-E έχουν τόσο μεγάλες μπαταρίες
Η Ford Mustang Mach-E ήταν το πρώτο ηλεκτρικό που έφερε στη χώρα μας τις μεγάλες μπαταρίες των 100 κιλοβατώρων. Ακολούθησαν κι άλλα αυτοκίνητα, όπως το Kia EV9 ή το Audi Q6 e-tron, επίσης στο segment των μεσαίων SUV. Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το smart #5 είναι πως οι 100άρες μπαταρίες έρχονται στο χαμηλότερο κόστος της αγοράς. Αναφερόμαστε στις εκδόσεις Pro+ και πάνω (από 46.500 ευρώ), οι οποίες έχουν μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 100 kWh.

Ποια αυτοκίνητα θα βρει στην αγορά το νέο ηλεκτρικό μεσαίο SUV smart #5 | autotriti.gr
Είναι το ηλεκτρικό με την πιο γρήγορη φόρτιση στον κόσμο, ακολουθούν τα Hyundai Ioniq 5 & Kia EV6
Ναι, αλλά μήπως μου γυρίσει μπούμερανγκ όταν θέλω να το φορτίσω; Διότι μία μεγάλη μπαταρία «απαιτεί» και πολύ χρόνο φόρτισης. Αυτό δεν ισχύει στο smart #5. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, καθώς μιλάμε για το ηλεκτρικό με την πιο γρήγορη φόρτιση στον κόσμο. Οι ισχυρότερες εκδόσεις, από την έκδοση Pro+ και πάνω, είναι βασισμένες σε πλατφόρμα 800V και έχουν μπαταρία NMC, για αυτό μπορούν να υποστηρίξουν πολύ γρήγορους χρόνους φόρτισης, μέχρι και τα 400 kW! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6 που επίσης φορτίζουν γρήγορα φτάνουν έως τα 350 kW.
Τετράγωνη σχεδίαση που βλέπεις περισσότερο σε θερμικά αυτοκίνητα (π.χ. Honda CR-V & Nissan X-Trail)
Από σχεδιαστικής άποψης, το smart #5 ακολουθεί μία διαφορετική λογική σε σχέση με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Για παράδειγμα, το CUPRA Tavascan και το Skoda Enyaq δεν έχουν το κλασικό SUV design που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο 4,6 plus μέτρων. Με το smart #5 βλέπεις πιο τετράγωνη και boxy σχεδίαση, όπως συμβαίνει κατά κόρον με κλασικά θερμικά αυτοκίνητα του segment όπως το Honda CR-V και το Nissan X-Trail. Φυσικά υπάρχουν και οι «ψαγμένες» πινελιές (πόρτες χωρίς πλαίσιο, μακρόστενα φανάρια εμπρός και πίσω με τη φωτιζόμενη μπάρα που τα ενώνει, χωνευτές στο αμάξωμα χειρολαβές) όμως γενικότερα μπορούμε να πούμε ότι έχουμε το πιο... SUV ηλεκτρικό της κατηγορίας.
Σελίδα 2 | Ποιότητα κατασκευής που θυμίζει BMW X3, εσωτερικό με 3 οθόνες αλά Mercedes Hyperscreen |
Σελίδα 3 | Κινητήρες & Η γνώμη μας |