Δεν είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος, αλλά τραβάει γερά από χαμηλά ο 1,6 MTJ με τα 105 άλογα και τα 290 Nm ροπής.

Δεν είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος, αλλά τραβάει γερά από χαμηλά ο 1,6 MTJ με τα 105 άλογα και τα 290 Nm ροπής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Η ροπή σώζει

30.195 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2015)

Ο 1,6 ΜΤJ των 105 ίππων «ακούγεται» και σίγουρα δεν είναι ο πιο ραφιναρισμένος diesel της αγοράς, αλλά τραβάει δυνατά και έχει μπόλικη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές κινώντας άνετα το μεγάλο και αρκετά βαρύ Doblo. Το εξάρι κιβώτιο με τις κοντές πρώτες σχέσεις και τη μακριά 6η κολακεύει το μοτέρ εξασφαλίζοντας «ζωντανές» ρεπρίζ. Η Fiat υπόσχεται κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη δύσκολα βλέπεις νούμερα κάτω από τα 7,3 λτ./100 χλμ. Ειδικά στο ταξίδι η καθόλου κολακευτική αεροδυναμική δεν ευνοεί την κατανάλωση, όπως φάνηκε στις μετρήσεις μας. Αρκετά υψηλές είναι οι εκπομπές CO2 (138 γρ./χλμ.), αλλά τουλάχιστον επιτρέπεται η είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green