Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το Honda Civic έχει νέα ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και αντιστρεπτική δοκό και με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα και ένα νέο άκαμπτο υποπλαίσιο.

Ανάρτηση - Πλαίσιο

33.306 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2016

Η πλατφόρμα του νέου Honda Civic είναι εντελώς νέα και παρότι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, είναι 16 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με αυτή του προηγούμενου Civic, αλλά και με 52% βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία. Αποτελεί ένα πολύ σημαντικό δάπεδο για την εταιρεία, αφού εκτός του ότι μπορεί να συνδυαστεί και με οποιουδήποτε τύπου υβριδικό σύστημα κίνησης, αναμένεται πάνω σε αυτή να στηριχτούν και άλλα μοντέλα της Honda όπως το επόμενο CR-V. Το αμάξωμα από την πλευρά του έχει και αυτό δεχτεί μια σειρά από επεμβάσεις και καινοτομίες στην όλη δομή του, με αποτέλεσμα μια συνολική αύξηση κατά 65% στην αντοχή του και 41% αύξηση στην στρεπτική ακαμψία. Πολύ σημαντικό στοιχείο της υπόστασης του νέου μοντέλου και κυρίως, των οδικών και οδηγικών του χαρακτηριστικών, αποτελεί η νέα ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και αντιστρεπτική δοκό, αλλά κυρίως με Πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα και ένα νέο άκαμπτο υποπλαίσιο, που αντικαθιστούν τον ημιάκαμπτο άξονα του τωρινού Civic και αναμένεται να βελτιώσει αισθητά τη συμπεριφορά του στο δρόμο.

Tags: HONDA CIVIC
 
  • νίκος

    Απίστευτα άσχημο. Μόνο κάγκουρας θα ενδιαφερθεί να το πάρει. Πρέπει οι σχεδιαστές να ήταν τίγκα στα ναρκωτικά...

      21
  • Japan Flag

    To Civic στα καλύτερά του! Έχει τα πάντα και θα προκαλέσει πονοκέφαλο σε όλο τον ανταγωνισμό! Σαλόνι "γερμανικής" ποιότητας και σχεδίασης, εξωτερική σχεδίαση η οποία ισορροπεί ανάμεσα στο φιουτουριστικό και το συμβατικό γι' αυτό και πιο διαχρονική, νέοι μικρού κυβισμού τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες με κληρονομιά την απίστευτη αξιοπιστία της εταιρίας στο συγκεκριμένο τομέα, άψογο κιβώτιο ταχυτήτων (εννοείται σαν επιλογή δαγκωτό το χειροκίνητο), τεράστιοι χώροι για την κατηγορία του, τεχνολογία αιχμής, νέα πλατφόρμα, νέες αναρτήσεις, πιο διασκεδαστική οδήγηση (fun-to-drive ελληνικά) και HONDA!!!

      18
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    αλλαξτε σχεδιαστη και μην γινετε χειροτεροι και απο τη τογιοτα..σε λιγο,μη πω σχεδον,τα χιουνται νεα γενιας ειναι πιο ομορφα.για μενα το ποιο ομορφο civic ειναι το 8ης ΓΕΝΙΑΣ αλλα και απο θεμα κινητηρων ( I VTEC ). το 1.5 πιστευω θα παει καλα αναλογα την τιμη ομως της ελληνικης αντιπροσωπειας..

      8
  • talaiporos

    Να ένα τρανό παράδειγμα πως παίρνεις το τέλειο (από αισθητική άποψη) και το κάνεις χειρότερο. Το έχω ξαναγράψει. Όταν είσαι κορυφή ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω :(

      6
  • Πειραιωτης

    Εξελιξη της προηγουμενης γενιας και αρκετα εμφανισημο με το σαλονι να φτανει σε πιο γηινα επιπεδα χωρις εικονα διαστημικη. Και οι δυο κινητηρες αξιοπρεπεστατη και μεσα στην εποχη τους με αποδοση που δεν θα προβληματιση....ωραιες η πισω διπλες αποληξεις. Αν προσθεσουμε την κλασικη αξιοπιστια και το επιπεδο τεχνολογιας ασφαλειας και ποιοτητας που οπως ολα δειχνουν στανταρακι ειναι στο honda το νεο civic ειναι αριστη προταση φτανει να εχει λογικη τιμη που ειναι και το βασικο θεμα στην χωρα μας.

      6
  • tassos

    φαίνεται ότι η HINDA έφτιαξε το κορυφαίο μικρομεσαίο. Είναι πολύ καλό σε όλα. Να δούμε και την τιμή για να το κρίνουμε ολοκληρομένα.

      6
  • Τρο'ι'κας

    ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ, ΜΕ ΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !

      5
  • Jalisco

    Κυκλοφορεί ήδη στην άλλη πλευρά του ατλαντικού..το είδα από κοντά στο Μεξικό πριν 3 εβδομάδες. Δέιχνει πιο όμορφο από κοντά. Σημειωτέον ότι βγαίνι και σε σεντάν έκδοση στην Αμερική/ Μεξικό

      4
  • panosl1

    Ενα σχόλιο για το Hyundai και συγκεκριμένα για το i30 που είναι και η τελευταία ανανέωση της μάρκας... Αίσχος... Έγινε αντίγραφο του A3 από μπροστά και του Golf από το πλάι και πίσω. Εχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα όμως θα παραμείνει πολύ αξιόπιστο όπως όλα τα Hyundai. Τώρα για το νέο Civic... Στη Honda δεν έκαναν το λάθος να αντιγράψουν τα γερμανικά μικρομεσαία του group vag. Κράτησαν και βελτίωσαν το χαρακτήρα της μάρκας και καλά έκαναν. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που ο ευρωπαικός ανταγωνισμός θα το ζηλέψει και θα το κοιτάει από μακριά. Εμπορικά όμως δε ξέρω αν θα πάει καλά λόγω της τιμής του που μάλλον θα είναι τσουχτερή. Μη νομίζετε ότι έχω ιαπωνικό αυτοκίνητο, Fordάκιας είμαι γιατί και αυτά είναι αξιόπιστα και στρίβουν θεϊκά, αλλά θαυμάζω τη τεχνολογία και την αξιοπιστία των ιαπωνικών-κορεατκών....

      3
  • germanotsolias

    Στα συν το εσωτερικο που εγινε νορμαλ αλλα και το οτι διαφοροποιειται απο τα κλασικα χατς. Στα μειον οτι πρεπει να εισαι τρολ για να το αγορασεις (εκει δεν εχω θεμα),αλλα και οι κινητηρες,εκτος αν οι χιλιαρηδες που κραζανε οι ιαπωνοτσολιαδες για την αξιοπιστια τους τωρα ειναι οκ.Ο 1,5 λογικα θα ειναι πανακριβος.. Για να δουμε.