" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εικόνα από την παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Αγγλία, στην οποία και παρευρεθήκαμε.

Δυναμικές λεπτομέρειες δεν λείπουν από το αμάξωμα, όπως τα κυψελωτά πλαστικά στους προφυλακτήρες και τα μακρόστενα εμπρόσθια φώτα.

Μακρύτερο, πιο πλατύ και με πιο χαμηλή οροφή: Το Civic τονίζει την παρουσία του στο χώρο και κερδίζει σε επιβλητικότητα.

Αρκετά δυναμικό σχεδιαστικά το πίσω μέρος του νέου Honda Civic, χάρη και στην κεντρικά τοποθετημένη, διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Αυτή είναι η νέα, 10η γενιά του Honda Civic.

Νέο Honda Civic

Διαβάστηκε από 28672 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2016

Η Honda αποκαλύπτει το Civic 10ης γενιάς και εμείς, προσκεκλημένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας, ταξιδεύουμε μέχρι το Σουίντον της Αγγλίας για να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο στον τόπο παραγωγής του!

 
Για τη Honda το Civic είναι το πιο σημαντικό της μοντέλο, καθώς είναι αυτό που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τα ιδανικά της ιαπωνικής φίρμας, σε μια πορεία 44 ετών κατά την οποία το μικρομεσαίο αυτοκίνητο προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά, τονισμένη πρακτικότητα, υψηλή ποιότητα, αλλά και την παραδοσιακή αξιοπιστία της μάρκας. Ιδίως τα τελευταία χρόνια και ειδικά στις 2 τελευταίες του γενιές, το Civic επένδυσε και σε μια αισθητική διαφορετικότητα έναντι των υπολοίπων της κατηγορίας, χωρίς βέβαια να χάσει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά. 

Σήμερα ωστόσο, φθάνει η στιγμή για να υποδεχτούμε το νέο Civic, 10ο στη σειρά στη μακρά πορεία του αυτοκινήτου, το οποίο έρχεται εντελώς αλλαγμένο αισθητικά, με νέα πλατφόρμα και ανάρτηση, αλλά και με εντελώς νέους κινητήρες, για να κερδίσει περισσότερα από το παρελθόν σε μια κατηγορία με πολύ δύσκολο ανταγωνισμό. Εκτός αυτών, σημαντικό στοιχείο για όλη την υπόσταση του αυτοκινήτου αποτελεί το γεγονός ότι το 5θυρο και πιο ενδιαφέρον για την Ευρώπη μοντέλο θα κατασκευάζεται αποκλειστικά και μόνο στο εργοστάσιο της Honda στο Σουίντον της Μεγάλης Βρετανίας, από όπου και θα εξάγεται σε 70 χώρες παγκοσμίως και σε 4 διαφορετικές ηπείρους.

Μεγάλωσε σε διαστάσεις
Το πρώτο σημείο στο οποίο άλλαξε το νέο Honda Civic είναι οι διαστάσεις του, με τους ανθρώπους της εταιρείας να του προσδίδουν ένα ιδιαίτερα αυξημένο μήκος 4.495 χλστ. (+130 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο) που του δίνει τον τίτλο του μακρύτερου χάτσμπακ μικρομεσαίου. Μακρύ είναι και το μεταξόνιο 2,7 μέτρων (+30 χλστ.), αυξημένο το πλάτος που φθάνει στα 1,8 μέτρα (+30 χλστ.), ενώ το μόνο που μίκρυνε είναι το ύψος, το οποίο μειώθηκε κατά 20 χλστ. Από κοντά, το νέο Civic δείχνει τις αυξημένες του διαστάσεις, ιδίως εάν κάπου πιο δίπλα βρίσκεται και ένα προηγούμενο Civic, αποκτώντας μια σαφώς πιο επιβλητική παρουσία στο χώρο.

Αλλάζει πλήρως σχεδιαστικά
Η αισθητική της νέας γενιάς του Civic είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, με την Honda να αφήνει στην άκρη την ιδιαιτερότητα που χαρακτήρισε τόσο το Civic 9, όσο και το Civic 8, επενδύοντας σε ένα πιο συμβατικό 5θυρο αμάξωμα, από το οποίο ωστόσο δεν λείπουν και αρκετά σπορ στοιχεία. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η υιοθέτηση της νεότερης μάσκας των μοντέλων της Honda, σε μια πιο πεπλατυσμένη έκδοση, όπου η χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας, συνεχίζει μέχρι και μέσα στα νέα φωτιστικά, χαρίζοντάς τους ένα πιο σφηνοειδές σχήμα. Εντύπωση επίσης προκαλούν στον προφυλακτήρα και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης και δημιουργούν μια σπορ αίσθηση εισαγωγών. Δεν λείπουν πάνω στο καπό και τα χαρακτηριστικά νεύρα, που δίνουν μια πιο μυώδη παρουσία στο αυτοκίνητο. Από το πλάι τώρα, ξεχωρίζουμε τα πλαϊνά φλας που βρίσκονται πάνω στον εμπρός θόλο, τους μεγαλύτερους τροχούς, αλλά και τις νέες συμβατικές χειρολαβές των θυρών, που αντικαθιστούν τις κάθετες «κρυμμένες» στο προηγούμενο Civic. Περνώντας στο πίσω μέρος, εδώ η Honda φρόντισε να τονίσει την όλη εικόνα με νέα και πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας και μια χαμηλότερη δεύτερη αεροτομή, εκτός αυτής στην οροφή. Βέβαια, το στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που δίνουν μια ιδιαίτερα σπορ παρουσία στο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλουν και οι μαύρες ποδιές και σπόιλερ του αυτοκινήτου των φωτογραφιών που είδαμε στο Σουίντον και τα οποία αποτελούν προνόμιο της έκδοσης Sport.

 
  • νίκος

    Απίστευτα άσχημο. Μόνο κάγκουρας θα ενδιαφερθεί να το πάρει. Πρέπει οι σχεδιαστές να ήταν τίγκα στα ναρκωτικά...

      21
  • Japan Flag

    To Civic στα καλύτερά του! Έχει τα πάντα και θα προκαλέσει πονοκέφαλο σε όλο τον ανταγωνισμό! Σαλόνι "γερμανικής" ποιότητας και σχεδίασης, εξωτερική σχεδίαση η οποία ισορροπεί ανάμεσα στο φιουτουριστικό και το συμβατικό γι' αυτό και πιο διαχρονική, νέοι μικρού κυβισμού τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες με κληρονομιά την απίστευτη αξιοπιστία της εταιρίας στο συγκεκριμένο τομέα, άψογο κιβώτιο ταχυτήτων (εννοείται σαν επιλογή δαγκωτό το χειροκίνητο), τεράστιοι χώροι για την κατηγορία του, τεχνολογία αιχμής, νέα πλατφόρμα, νέες αναρτήσεις, πιο διασκεδαστική οδήγηση (fun-to-drive ελληνικά) και HONDA!!!

      18
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    αλλαξτε σχεδιαστη και μην γινετε χειροτεροι και απο τη τογιοτα..σε λιγο,μη πω σχεδον,τα χιουνται νεα γενιας ειναι πιο ομορφα.για μενα το ποιο ομορφο civic ειναι το 8ης ΓΕΝΙΑΣ αλλα και απο θεμα κινητηρων ( I VTEC ). το 1.5 πιστευω θα παει καλα αναλογα την τιμη ομως της ελληνικης αντιπροσωπειας..

      8
  • talaiporos

    Να ένα τρανό παράδειγμα πως παίρνεις το τέλειο (από αισθητική άποψη) και το κάνεις χειρότερο. Το έχω ξαναγράψει. Όταν είσαι κορυφή ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω :(

      6
  • Πειραιωτης

    Εξελιξη της προηγουμενης γενιας και αρκετα εμφανισημο με το σαλονι να φτανει σε πιο γηινα επιπεδα χωρις εικονα διαστημικη. Και οι δυο κινητηρες αξιοπρεπεστατη και μεσα στην εποχη τους με αποδοση που δεν θα προβληματιση....ωραιες η πισω διπλες αποληξεις. Αν προσθεσουμε την κλασικη αξιοπιστια και το επιπεδο τεχνολογιας ασφαλειας και ποιοτητας που οπως ολα δειχνουν στανταρακι ειναι στο honda το νεο civic ειναι αριστη προταση φτανει να εχει λογικη τιμη που ειναι και το βασικο θεμα στην χωρα μας.

      6
  • tassos

    φαίνεται ότι η HINDA έφτιαξε το κορυφαίο μικρομεσαίο. Είναι πολύ καλό σε όλα. Να δούμε και την τιμή για να το κρίνουμε ολοκληρομένα.

      6
  • Τρο'ι'κας

    ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ, ΜΕ ΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !

      5
  • Jalisco

    Κυκλοφορεί ήδη στην άλλη πλευρά του ατλαντικού..το είδα από κοντά στο Μεξικό πριν 3 εβδομάδες. Δέιχνει πιο όμορφο από κοντά. Σημειωτέον ότι βγαίνι και σε σεντάν έκδοση στην Αμερική/ Μεξικό

      4
  • panosl1

    Ενα σχόλιο για το Hyundai και συγκεκριμένα για το i30 που είναι και η τελευταία ανανέωση της μάρκας... Αίσχος... Έγινε αντίγραφο του A3 από μπροστά και του Golf από το πλάι και πίσω. Εχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα όμως θα παραμείνει πολύ αξιόπιστο όπως όλα τα Hyundai. Τώρα για το νέο Civic... Στη Honda δεν έκαναν το λάθος να αντιγράψουν τα γερμανικά μικρομεσαία του group vag. Κράτησαν και βελτίωσαν το χαρακτήρα της μάρκας και καλά έκαναν. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που ο ευρωπαικός ανταγωνισμός θα το ζηλέψει και θα το κοιτάει από μακριά. Εμπορικά όμως δε ξέρω αν θα πάει καλά λόγω της τιμής του που μάλλον θα είναι τσουχτερή. Μη νομίζετε ότι έχω ιαπωνικό αυτοκίνητο, Fordάκιας είμαι γιατί και αυτά είναι αξιόπιστα και στρίβουν θεϊκά, αλλά θαυμάζω τη τεχνολογία και την αξιοπιστία των ιαπωνικών-κορεατκών....

      3
  • germanotsolias

    Στα συν το εσωτερικο που εγινε νορμαλ αλλα και το οτι διαφοροποιειται απο τα κλασικα χατς. Στα μειον οτι πρεπει να εισαι τρολ για να το αγορασεις (εκει δεν εχω θεμα),αλλα και οι κινητηρες,εκτος αν οι χιλιαρηδες που κραζανε οι ιαπωνοτσολιαδες για την αξιοπιστια τους τωρα ειναι οκ.Ο 1,5 λογικα θα ειναι πανακριβος.. Για να δουμε.

     

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »