ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Για πρώτη φορά η Honda βάζει σε Civic εκτός του Type R turbo κινητήρες μικρού κυβισμού, με νέα μοτέρ 1,0 και 1,5 λίτρων να αποτελούν πλέον τη γκάμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Για πρώτη φορά η Honda βάζει σε Civic εκτός του Type R turbo κινητήρες μικρού κυβισμού, με νέα μοτέρ 1,0 και 1,5 λίτρων να αποτελούν πλέον τη γκάμα.

Κινητήρες-κιβώτια

35.939 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2016)

Μεγάλα είναι τα νέα στο πεδίο των κινητήρων του νέου Civic, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία και εκτός του κορυφαίου Type R, το μικρομεσαίο μοντέλο της Honda μπαίνει στο «χορό» του turbo. Έχουμε λοιπόν δύο νέους VTEC βενζινοκινητήρες με μονή τουρμπίνα και χωρητικότητα 1,0 (3κύλινδρος) και 1,5 (τετρακύλινδρος) λίτρων, οι οποίοι έχουν απόδοση 129 και 182 ίππων (στις 5.500 στροφές και στους δύο). Στον μικρότερο turbo η ροπή αγγίζει τα 200 Nm στις 2.250 στροφές, ενώ στον μεγαλύτερο τα 240 Nm μεταξύ 1.900 και 5.00 στροφών. Τα κιβώτια και στις δύο περιπτώσεις είναι 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στη δεύτερη περίπτωση η ροπή περιορίζεται στα 180 Nm στον 1.000άρη και στα 220 Nm στον 1.500άρη βενζινοκινητήρα. Σε ό,τι αφορά στο diesel, η Honda θα προσφέρει το νέο Civic χωρίς πετρελαιοκινητήρα μέχρι και τον Νοέμβριο του 2017, όταν και θα διατεθεί η νεότερη έκδοση του γνωστού μας 1,6 λίτρων i-DTEC diesel με 120 ίππους και επιλογή για 6τάχυτο μηχανική ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο.


6τάχυτο χειροκίνητο ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο για το νέο Civic.

6τάχυτο χειροκίνητο ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο για το νέο Civic.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
Citroen