Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Για πρώτη φορά η Honda βάζει σε Civic εκτός του Type R turbo κινητήρες μικρού κυβισμού, με νέα μοτέρ 1,0 και 1,5 λίτρων να αποτελούν πλέον τη γκάμα.

6τάχυτο χειροκίνητο ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο για το νέο Civic.

Κινητήρες-κιβώτια

33.305 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2016

Μεγάλα είναι τα νέα στο πεδίο των κινητήρων του νέου Civic, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία και εκτός του κορυφαίου Type R, το μικρομεσαίο μοντέλο της Honda μπαίνει στο «χορό» του turbo. Έχουμε λοιπόν δύο νέους VTEC βενζινοκινητήρες με μονή τουρμπίνα και χωρητικότητα 1,0 (3κύλινδρος) και 1,5 (τετρακύλινδρος) λίτρων, οι οποίοι έχουν απόδοση 129 και 182 ίππων (στις 5.500 στροφές και στους δύο). Στον μικρότερο turbo η ροπή αγγίζει τα 200 Nm στις 2.250 στροφές, ενώ στον μεγαλύτερο τα 240 Nm μεταξύ 1.900 και 5.00 στροφών. Τα κιβώτια και στις δύο περιπτώσεις είναι 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στη δεύτερη περίπτωση η ροπή περιορίζεται στα 180 Nm στον 1.000άρη και στα 220 Nm στον 1.500άρη βενζινοκινητήρα. Σε ό,τι αφορά στο diesel, η Honda θα προσφέρει το νέο Civic χωρίς πετρελαιοκινητήρα μέχρι και τον Νοέμβριο του 2017, όταν και θα διατεθεί η νεότερη έκδοση του γνωστού μας 1,6 λίτρων i-DTEC diesel με 120 ίππους και επιλογή για 6τάχυτο μηχανική ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο.

Tags: HONDA CIVIC
 
  • νίκος

    Απίστευτα άσχημο. Μόνο κάγκουρας θα ενδιαφερθεί να το πάρει. Πρέπει οι σχεδιαστές να ήταν τίγκα στα ναρκωτικά...

      21
  • Japan Flag

    To Civic στα καλύτερά του! Έχει τα πάντα και θα προκαλέσει πονοκέφαλο σε όλο τον ανταγωνισμό! Σαλόνι "γερμανικής" ποιότητας και σχεδίασης, εξωτερική σχεδίαση η οποία ισορροπεί ανάμεσα στο φιουτουριστικό και το συμβατικό γι' αυτό και πιο διαχρονική, νέοι μικρού κυβισμού τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες με κληρονομιά την απίστευτη αξιοπιστία της εταιρίας στο συγκεκριμένο τομέα, άψογο κιβώτιο ταχυτήτων (εννοείται σαν επιλογή δαγκωτό το χειροκίνητο), τεράστιοι χώροι για την κατηγορία του, τεχνολογία αιχμής, νέα πλατφόρμα, νέες αναρτήσεις, πιο διασκεδαστική οδήγηση (fun-to-drive ελληνικά) και HONDA!!!

      18
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    αλλαξτε σχεδιαστη και μην γινετε χειροτεροι και απο τη τογιοτα..σε λιγο,μη πω σχεδον,τα χιουνται νεα γενιας ειναι πιο ομορφα.για μενα το ποιο ομορφο civic ειναι το 8ης ΓΕΝΙΑΣ αλλα και απο θεμα κινητηρων ( I VTEC ). το 1.5 πιστευω θα παει καλα αναλογα την τιμη ομως της ελληνικης αντιπροσωπειας..

      8
  • talaiporos

    Να ένα τρανό παράδειγμα πως παίρνεις το τέλειο (από αισθητική άποψη) και το κάνεις χειρότερο. Το έχω ξαναγράψει. Όταν είσαι κορυφή ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω :(

      6
  • Πειραιωτης

    Εξελιξη της προηγουμενης γενιας και αρκετα εμφανισημο με το σαλονι να φτανει σε πιο γηινα επιπεδα χωρις εικονα διαστημικη. Και οι δυο κινητηρες αξιοπρεπεστατη και μεσα στην εποχη τους με αποδοση που δεν θα προβληματιση....ωραιες η πισω διπλες αποληξεις. Αν προσθεσουμε την κλασικη αξιοπιστια και το επιπεδο τεχνολογιας ασφαλειας και ποιοτητας που οπως ολα δειχνουν στανταρακι ειναι στο honda το νεο civic ειναι αριστη προταση φτανει να εχει λογικη τιμη που ειναι και το βασικο θεμα στην χωρα μας.

      6
  • tassos

    φαίνεται ότι η HINDA έφτιαξε το κορυφαίο μικρομεσαίο. Είναι πολύ καλό σε όλα. Να δούμε και την τιμή για να το κρίνουμε ολοκληρομένα.

      6
  • Τρο'ι'κας

    ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ, ΜΕ ΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !

      5
  • Jalisco

    Κυκλοφορεί ήδη στην άλλη πλευρά του ατλαντικού..το είδα από κοντά στο Μεξικό πριν 3 εβδομάδες. Δέιχνει πιο όμορφο από κοντά. Σημειωτέον ότι βγαίνι και σε σεντάν έκδοση στην Αμερική/ Μεξικό

      4
  • panosl1

    Ενα σχόλιο για το Hyundai και συγκεκριμένα για το i30 που είναι και η τελευταία ανανέωση της μάρκας... Αίσχος... Έγινε αντίγραφο του A3 από μπροστά και του Golf από το πλάι και πίσω. Εχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα όμως θα παραμείνει πολύ αξιόπιστο όπως όλα τα Hyundai. Τώρα για το νέο Civic... Στη Honda δεν έκαναν το λάθος να αντιγράψουν τα γερμανικά μικρομεσαία του group vag. Κράτησαν και βελτίωσαν το χαρακτήρα της μάρκας και καλά έκαναν. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που ο ευρωπαικός ανταγωνισμός θα το ζηλέψει και θα το κοιτάει από μακριά. Εμπορικά όμως δε ξέρω αν θα πάει καλά λόγω της τιμής του που μάλλον θα είναι τσουχτερή. Μη νομίζετε ότι έχω ιαπωνικό αυτοκίνητο, Fordάκιας είμαι γιατί και αυτά είναι αξιόπιστα και στρίβουν θεϊκά, αλλά θαυμάζω τη τεχνολογία και την αξιοπιστία των ιαπωνικών-κορεατκών....

      3
  • germanotsolias

    Στα συν το εσωτερικο που εγινε νορμαλ αλλα και το οτι διαφοροποιειται απο τα κλασικα χατς. Στα μειον οτι πρεπει να εισαι τρολ για να το αγορασεις (εκει δεν εχω θεμα),αλλα και οι κινητηρες,εκτος αν οι χιλιαρηδες που κραζανε οι ιαπωνοτσολιαδες για την αξιοπιστια τους τωρα ειναι οκ.Ο 1,5 λογικα θα ειναι πανακριβος.. Για να δουμε.